quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kom bij het station staan om een foto van dit historische moment te maken
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef MadMaster het volgende:
En van feyenoord is ook altijd zeer plezant...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien deels wel, ja.
En in de Kuip winnen van feyenoord is ook altijd zeer plezant...
Dan heb je de laatse jaren weinig te stangen gehad...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een paar vrienden van me zijn ook voor Ajax en ik dan hoop ik altijd dat Feyenoord wint..puur om ze op stang te jagen
Van harte gefeliciteerd meid!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben sinds gisteren Master of Arts![]()
Het was echt een toffe dag![]()
's Ochtends heb ik me alleen maar lopen optutten, terwijl mijn vriend en die van mijn moeder hier de kamer verbouwden voor 's middags![]()
Toen (zonder jas!) naar het Academiegebouw gefietst, waar ik om 12:00 mijn afstudeerpraatje kreeg. En het was echt een lief praatje, heel persoonlijk en gedetailleerd
Daarna nog een hele rits foto's natuurlijk op de twee trappen
en toen naar huis waar ik tot ieders verrassing ineens een superoriginele taart tevoorschijn toverde, gebakken door een fokster, DevilsAndDust
![]()
Men wat een reacties, het was echt een té toffe taart geworden, zal er later een fotootje van posten
Nou, en daarna kwamen de hartige taarten, de borrelhapjes en de wijnglazen tevoorschijn.
Ohja, en tussendoor ook nog cadeautjesheel veel leuke cadeautjes
* blij is![]()
Volgens mij mogen die niet terugvechten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Maar even serieus: je bent met 5 man/vrouw en je wordt nog afgetuigd
Jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je de laatse jaren weinig te stangen gehad...
Zou me niets verbazen. En zeker tegen een grote groep niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij mogen die niet terugvechten?
Jij was vandaag toch al vrij?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:46 schreef iamredleader het volgende:
Zo, overdracht geregeld, lopende zaken allemaal "overgedragen", afwezigheidsmelder ingeschakeld, nog even 2 dingen uit het postboek verzorgen en ik kan gaan afsluiten
Nee, maar zo'n overdrachtsdag is ook niet echt hetzelfde als een "normale" werkdagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef MadMaster het volgende:
Jij was vandaag toch al vrij?
Van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
's Ochtends heb ik me alleen maar lopen optutten, terwijl mijn vriend en die van mijn moeder hier de kamer verbouwden voor 's middags![]()
Toen (zonder jas!) naar het Academiegebouw gefietst, waar ik om 12:00 mijn afstudeerpraatje kreeg. En het was echt een lief praatje, heel persoonlijk en gedetailleerd
en toen naar huis waar ik tot ieders verrassing ineens een superoriginele taart tevoorschijn toverde, gebakken door een fokster, DevilsAndDust
![]()
Men wat een reacties, het was echt een té toffe taart geworden, zal er later een fotootje van posten
Nou, en daarna kwamen de hartige taarten, de borrelhapjes en de wijnglazen tevoorschijn.
* blij is![]()
Congrats!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
* blij is![]()
Dat is zonde!!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Congrats!
Als ik mn master ooit nog een keer haal, zal het er waarschijnlijk op neerkomen dat ik het papiertje ophaal en er verder geen feest bij ga vieren
Wat een prachtige taart. Alleen dat is al de hele studie waard. Toch?quote:
Ohhh, wauw!quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat een prachtige taart. Alleen dat is al de hele studie waard. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |