Daar doe ik het voor.quote:
Ja, heel lang geleden al. Wat vond je?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:14 schreef iamredleader het volgende:'navond
Iemand Cloverfield gekeken?
Ik weet wie de mol is!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef Soempie het volgende:
Ik heb Wie is de mol? gemist vanavond.![]()
Ben zeer benieuwd wat Ab Outaleb gaat beslissen...quote:'Ajax eist toelating Ajax-fans bij evt finale, vrijdag beslissing'
25 maart 2010 RvN
Volgens Radio Rijnmond heeft Ajax laten weten bij plaatsing voor de finale alleen akkoord te gaan met de bekerfinale in De Kuip indien de Ajax fans mee mogen. Burgemeester Aboutaleb beslist vrijdag of hij Amsterdams publiek toelaat bij een eventuele bekerfinale tussen Feyenoord en de Ajax.
Ik zou het heel goed begrijpen als 'ie nee zegt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd wat Ab Outaleb gaat beslissen...
Laat ik het zo zeggen:quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het heel goed begrijpen als 'ie nee zegt.
Dat is sinds jaar en dag de traditie, net zoals er voor de Johan Cruijff schaal altijd in de Arena gespeeld wordt...quote:Maar ik vraag me af waarom het in de Kuip gespeeld moet worden?
Tja, maar als de halve stad wordt afgebroken dan is dat ook heel kut. En we hebben in beiden steden gezien DAT dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen:
Vanuit zijn standpunt zou ik het ook wel begrijpen.
Maar ik denk dat 'ie het niet kan maken om een finale van een toernooi alleen met thuissupporters te laten spelen. Dat is je reinste verlakkerij...
Ah. Feijenoord zelf maakt geen kans begrijp ik?quote:Dat is sinds jaar en dag de traditie, net zoals er voor de Johan Cruijff schaal altijd in de Arena gespeeld wordt...
De stad zal absoluut niet afgebroken worden vanwege een supporterstreffen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, maar als de halve stad wordt afgebroken dan is dat ook heel kut. En we hebben in beiden steden gezien DAT dat gaat gebeuren.
Waarop?quote:Ah. Feijenoord zelf maakt geen kans begrijp ik?
De relschoppers komen op eigen houtje wel naar de stad om rotzooi te trappen. Die komen NIET met die supporterstreinen. Dat is het probleem juist. Maar die komen NIET als er geen wedstrijd gespeeld wordt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De stad zal absoluut niet afgebroken worden vanwege een supporterstreffen.
De Ajax-aanhang zal met de trein moeten komen en die komen in principe de stad dus niet in.
Uitsluitend in de '80-er jaren en ik meen één keer in de jaren '90 is het in de binnenstad van Amsterdam of Rotterdam tot ongeregeldheden gekomen tussen de aanhang van beide kampen.
Nee, dat is ook te gek voor worden.quote:Wat er gebeurt in de stad van de winnaar door de eigen supporters vind ik zelf ook debiel.
Maar dat heeft niets met het wel of niet mee mogen nemen van de Ajax-supporters te maken.
Het winnen van het toernooiquote:Waarop?
Nope, dat gebeurt al tijden niet meer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De relschoppers komen op eigen houtje wel naar de stad om rotzooi te trappen. Die komen NIET met die supporterstreinen. Dat is het probleem juist. Maar die komen NIET als er geen wedstrijd gespeeld wordt.
Nee, die kans is uiteraard ook nihil...quote:Het winnen van het toernooi
Leuk entertainment, ietwat rommelig, maar dat hoort juist bij deze film, nietwaar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef Soempie het volgende:
Ja, heel lang geleden al. Wat vond je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |