Pardon?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:57 schreef MaxMark het volgende:
Ik had per ongeluk m'n StuFi stopgezet voor deze maand, dus moet ook zuinig aan doen
Bob.-moment
Geen idee, iets tussen 5 en 10?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De hoeveelste is het als ik vragen mag
Kijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Geen idee, iets tussen 5 en 10?![]()
Maar ik heb hem weer in elkaar gekregen.
Ik doe m'n best. Maar ik heb een voorraad tickets voorgeschoten en je raadt het al...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:54 schreef nietzman het volgende:
Hebben jullie nooit met geld om leren gaan ofzo?
Het gros van je vrienden is pauper?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. Maar ik heb een voorraad tickets voorgeschoten en je raadt het al...
Hoe goed ken jij Jop?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het gros van je vrienden is pauper?
Ben je niet gegaanquote:
Van horen en voelen.quote:
Ik was pas om 17.30 thuis van m'n werk, hoe had ik ooit om 18.45 in Arnhem op de tribune moeten staan.quote:
Ik lees iets over een Beach Flirt, maar niets over lichtstralen. Het lijkt me te breed voor laser.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kokomo Beach Club is aan het promoten denk ik.
Het is zo'n zoeklicht en daarmee schijnen ze de lucht in.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees iets over een Beach Flirt, maar niets over lichtstralen. Het lijkt me te breed voor laser.
Ah okee, een dubbel zoeklicht dus in dit geval. Zie jij het ook?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is zo'n zoeklicht en daarmee schijnen ze de lucht in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |