Pardon?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:57 schreef MaxMark het volgende:
Ik had per ongeluk m'n StuFi stopgezet voor deze maand, dus moet ook zuinig aan doen
Bob.-moment
Geen idee, iets tussen 5 en 10?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De hoeveelste is het als ik vragen mag
Kijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Geen idee, iets tussen 5 en 10?![]()
Maar ik heb hem weer in elkaar gekregen.
Ik doe m'n best. Maar ik heb een voorraad tickets voorgeschoten en je raadt het al...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:54 schreef nietzman het volgende:
Hebben jullie nooit met geld om leren gaan ofzo?
Het gros van je vrienden is pauper?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. Maar ik heb een voorraad tickets voorgeschoten en je raadt het al...
Hoe goed ken jij Jop?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het gros van je vrienden is pauper?
Ben je niet gegaanquote:
Van horen en voelen.quote:
Ik was pas om 17.30 thuis van m'n werk, hoe had ik ooit om 18.45 in Arnhem op de tribune moeten staan.quote:
Ik lees iets over een Beach Flirt, maar niets over lichtstralen. Het lijkt me te breed voor laser.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kokomo Beach Club is aan het promoten denk ik.
Het is zo'n zoeklicht en daarmee schijnen ze de lucht in.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees iets over een Beach Flirt, maar niets over lichtstralen. Het lijkt me te breed voor laser.
Ah okee, een dubbel zoeklicht dus in dit geval. Zie jij het ook?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is zo'n zoeklicht en daarmee schijnen ze de lucht in.
Nee, maar dat deden ze afgelopen weekend ook al met de opening dus ik ga ervan uit dat ze het weer doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah okee, een dubbel zoeklicht dus in dit geval. Zie jij het ook?
Nou jammer dan, zijn de Vulcans alweer niet geland.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, maar dat deden ze afgelopen weekend ook al met de opening dus ik ga ervan uit dat ze het weer doen.
Ik ga voorlopig nog niet slapen, zo eerst maar eens de stad in duikenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou jammer dan, zijn de Vulcans alweer niet geland.
Slaap lekker
Een meisje die iets afweet van Star Trek. Ohjee.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou jammer dan, zijn de Vulcans alweer niet geland.
Slaap lekker
Hehehehe.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een meisje die iets afweet van Star Trek. Ohjee.
Dan zet je 'em 11 uur achteruitquote:Op zondag 28 maart 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
Leuk, een klok waarvan het knopje om de tijd een uur vooruit te zetten het niet doet... En uiteraard is dat de klok waar ik het meeste op kijk
Was het maar zo'n feest. DIng heeft 3 knoppen: Set, Alarm en Up...quote:
quote:
Dat doe je maar in een ander topicquote:
Een telefoonreparatiebedrijfje opzetten.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:20 schreef Bob. het volgende:
Ik heb opeens niet meer zo veel te studeren, wat moet ik nu dan opeens met m'n tijd?![]()
En goedemiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |