Als er een blauwe en rode led tegelijk brand is tie aan het laden.De mijne doet nu nog helemaal niets.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Die van mij had niet een een cd bijgeleverd![]()
Maar hoe bedoel je? doe die van jouw het ook niet, of hij doet het wel als je een kaart instopt? mijne doet het helemaal niet, kaart in of niet hij blijft vastzitten als je hem aandoet, er brandt dan een blauwe en rode licht tegelijk en ze knipperen niet.
Misschien als je een speciale kabel koopt, of als je gewoon je laptop meeneemt, maar je kan niet tegelijk opnemen en opladen.quote:
Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Misschien als je een speciale kabel koopt, of als je gewoon je laptop meeneemt, maar je kan niet tegelijk opnemen en opladen.
Die video heb ik eerder gezien.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:23 schreef blup het volgende:
Ruim 3 seconde reactietijd.
Hier een kamikaze die hem nog even voor me prakt
Je blijft wel lang stilstaan daarna, waarom?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:23 schreef blup het volgende:
Ruim 3 seconde reactietijd.
Hier een kamikaze die hem nog even voor me prakt
Wat hoor jij dan? Ik hoor alleen maar muziek en geen motor geluid ofzo..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:54 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat ben jij?Dan rijd je ook wel als een idioot daar hè.
Wel dikke auto zo te horen.
Adrenaline... veel..quote:Op zondag 25 juli 2010 13:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Je blijft wel lang stilstaan daarna, waarom?
Leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 05:44 schreef Rensjebree het volgende:
Ik had die van mij toevallig van de week weer even in de auto gehangen.
toen kwam deze oma voorbij met haar prei!
Uit verveling heb ik er maar wat mee gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |