quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:12 schreef Tallywhacker het volgende:
Ben ik vandaag in Hilversum.. Ff iets ophalen, dus parkeer m'n auto naast de AH op een parkeerplaats..
Kom ik na 5 minuten terug......
EEN FOCKING PAPIERTJE ONDER M"N RUITENWISSER MET DAAROP:
54,90 EURO BOETE!!!
G*DV*RD*MM*!!!![]()
![]()
![]()
En dan gewoon 52,50 euro administratiekosten!!
DIE K*NK*RPARKEERWACHTER IS VERDOMME 10 SECONDEN BEZIG MET HET TYPEN VAN ZO"N PAPIERTJE!!![]()
Vond ik het al zo'n ontzettend k*tdorp vanwege al die eenrichtings-wegen en wegwerkzaamheden..
Nu kom ik er al helemaal nooit meer..![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:15 schreef Aestivate het volgende:
Waarom had je een boete, niet betaald voor die parkeerplaats?
En die administratiekosten zijn ook voor het verwerken van de boete (checken gegevens, formele procedure, brief opsturen, aanmanen bij paupers zoals jij, etc).
Waarom kreeg je die boete? Dat vergeet je even te vertellen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:12 schreef Tallywhacker het volgende:
Ben ik vandaag in Hilversum.. Ff iets ophalen, dus parkeer m'n auto naast de AH op een parkeerplaats..
54,90 EURO BOETE!!!
G*DV*RD*MM*!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:13 schreef AdvancedPower het volgende:
Sterretjes gebruiken op de plaats van klinkers in scheldwoorden.
Tis gewoon de naam van het beestje, het zou net zo goed bij in de boetes kunnen zitten. Misschien zat het dat vroeger ook wel. Maar het gaat mij om de opmerking van TS dat zo'n parkeerwachter maar 30 seconden bezig is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En vroeger was de adminstratie gratis?
Het is geldklopperij, verder niets.
54,90 inclusief de administratiekosten. 2,40 Euro boete dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:19 schreef De Wouzeraar het volgende:
Dus een boete van 2,40 voor fout parkeren?
Of 107,40 totaal?
Je hebt toch ogen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:23 schreef Tallywhacker het volgende:
Omdat ik volgens meneer de parkeerwachter schijnbaar niet betaal heb voor het parkeren.. Moeten ze dat maar duidelijk aangeven..
Ja dat staat er echt ja!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:24 schreef Pablo88 het volgende:
52,50 euro administratiekosten!!
ik zal het nog een keertje nakijken
Dus in feite was de boete nog minder al het oorspronkelijke niet gekochte kaartje ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:24 schreef Tallywhacker het volgende:
54.90 boete..
Waarvan 52.50 administratiekosten
Nee HBO! Vuile proletarier dat je d'r rondloopt!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:25 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Je hebt toch ogen?
Als je zo'n bord niet kan zien is het beter als je helemaal niet rijd![]()
Of heb je MBO gedaan?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef beware_reageerd het volgende:
Hilversum-centrum is overal betalen.
Daarom woon ik er ook niet meer.
Kut dorp, kut wegen (als ze al open zijn), en een nog kuttere politiek.
Je wilt er niet komen, al moet ik soms vanwege familie.
Hilversum is gone. Hilverdorp zal het eerder worden. Zoals het ook hoort.
En ik ken ze die zich zullen omdraaien in hun graf.
Bakker bedankt he ! Zuipschuit.
Handige vraag, waar stond je ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:27 schreef Tallywhacker het volgende:
[..]
Nee HBO! Vuile proletarier dat je d'r rondloopt!
Als er geen bord staat kan ik hem ook niet zien..!!
Ehmmmm, familie........ Hoe erg ik dat dorp ook vindt, daar maar even mee wachten.quote:Gewoon een Nuke op dat kutdorp!
Er moet een bord hebben gestaan en anders zie je toch de automaat waar je de tickets kunt kopenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:27 schreef Tallywhacker het volgende:
[..]
Nee HBO! Vuile proletarier dat je d'r rondloopt!
Als er geen bord staat kan ik hem ook niet zien..!!
DORP, het is nog steeds een dorp.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:34 schreef NiGeLaToR het volgende:
Pwnd voor je parkeerboete, maar Hilversum is inderdaad een shitstad
Langestraat naast de Garbo.. Zo'n parkeerplaats voor 4 auto's.. Zie nergens een bord..quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:30 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Handige vraag, waar stond je ?
Gijsbrecht ? Langestraat ? Seinhorst ???
[..]
Ehmmmm, familie........ Hoe erg ik dat dorp ook vindt, daar maar even mee wachten.
Ik hoop dat ie ook op je moeder gespuugd heeft..quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:39 schreef RooieVanGestel het volgende:
Had je maar gewoon moeten betalen? Ik hoop dat die parkeerwachter op je auto gespuugd heeft.
Dan was ik wel naar de Lidl gegaan als ik goedkoop bier wilde hebben kut!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:41 schreef Jaheur het volgende:
Dat krijg je als je van je ene euro 3 euroshopper biertjes moet halen in plaats van het te gebruiken om te parkeren.
Met je eens, echter staat er wel degelijk overal waar je het centrum inrijd dat het betaald is. En ik weet nu waar je stond.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:38 schreef Tallywhacker het volgende:
[..]
Langestraat naast de Garbo.. Zo'n parkeerplaats voor 4 auto's.. Zie nergens een bord..
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL372&q=langestraat+hilversum&lr=&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Langestraat,+Hilversum&gl=nl&ei=DrqrS9n6DISw4QaTwv3TDw&sa=X&oi=geocode_result&ct=title&resnum=1&ved=0CAcQ8gEwAA
En of er 3 kilometer terug wel ergens een bord stond.. So be it..
Het blijft een kut-actie..
Net als het lasergunnen en dan een bekeuring krijgen met de medeling: Meneer u reed 55 waar u 50 mocht, na correctie is dat 2 kilometer te hard, u krijgt een bekeuring van 16 euro.. En al dat soort lame-bullshit!
Ga een boeven vangen.. Daar betaal ik belasting voor..![]()
Daar hebben ze geen auto's voor. Die huren ze in.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt het ook Positief benaderen TS.... Een halfvol glas ipv een halflege, zeg maar:
Als je auto was weggesleept had het je nog veel meer geld en tijd gekost!.
Idd.. Stond ook netjes op het bonnetje aangegeven: WEGSLEEPWAARDIG: NEEquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt het ook Positief benaderen TS.... Een halfvol glas ipv een halflege, zeg maar:
Als je auto was weggesleept had het je nog veel meer geld en tijd gekost!.
Tsja. 'k snap ook niet wie daar nou wil wonen. Maarach...quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:51 schreef Tallywhacker het volgende:
[..]
Idd.. Stond ook netjes op het bonnetje aangegeven: WEGSLEEPWAARDIG: NEE![]()
Blijft overigens nog steeds een kutdorp!
Doe eens PM checken...... En stil houden he ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:51 schreef Tallywhacker het volgende:
[..]
Idd.. Stond ook netjes op het bonnetje aangegeven: WEGSLEEPWAARDIG: NEE![]()
Blijft overigens nog steeds een kutdorp!
Geparkeerd in de buurt van de laad-losplaats dus, dat heeft mij ook een keer een boete opgeleverd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:12 schreef Tallywhacker het volgende:
54,90 EURO BOETE!!!
G*DV*RD*MM*!!!![]()
![]()
![]()
En dan gewoon 52,50 euro administratiekosten!!
DIE K*NK*RPARKEERWACHTER IS VERDOMME 10 SECONDEN BEZIG MET HET TYPEN VAN ZO"N PAPIERTJE!!![]()
Vond ik het al zo'n ontzettend k*tdorp vanwege al die eenrichtings-wegen en wegwerkzaamheden..
Nu kom ik er al helemaal nooit meer..![]()
Die krijgen dat heus wel hoor. ;-)quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:58 schreef Slayage het volgende:
mijn collegas in hilversum moeten ook aan het einde van de maand hun loon krijgen op de rekening![]()
quote:daarnaast als je gewoon 10 cent in de automaat had gegooid was er niets aan de hand
20 cent dan, boo fucking hooquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:04 schreef beware_reageerd het volgende:
Jij bent daar nog nooit geweest. Begint pas met minimaal 20 cent voor 10 minuten.
Ofwel, even verder studeren zou geen kwaad kunnen. ( en dan wil ik het netjes houden )
Als je Hilversum niet kent, praat dan ook niet in details.
Idd Boo hoo. Dat het in de planning stond, dacht ik al. (op 1 of andere rare manier)quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
20 cent dan, boo fucking hoostaat ook in de planning dat studeren, op kosten van de baas uiteraard
ik zit er pas een paar maanden, heb niet eens mn vaste aanstelling, dan je ook niet meteen een cursusjes regelen van duizenden euros die niet functie gerelateerd zijn uiteraardquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:29 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Idd Boo hoo. Dat het in de planning stond, dacht ik al. (op 1 of andere rare manier)
En kosten van de baas zijn in deze kosten van ons allen, dus wel even je best doen. Vooral bij omgang en crisisbeheersing. Het is maar een tip, als je bij mij komt met boo Fucking, ben ik al klaar namelijk.
Dan laat ik HB erachter aan gaan. (aan jouw de vraag hoe ;-) ) En dan kun je je moeite wel ergens anders voor gaan aanwenden. Het is maar een tipje. Omgang naar, is belangrijker dan je eigen gram halen.
Waar ga je werken ? G&V ? Haaglanden ??
Doe je best en je zult er kunnen komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zit er pas een paar maanden, heb niet eens mn vaste aanstelling, dan je ook niet meteen een cursusjes regelen van duizenden euros die niet functie gerelateerd zijn uiteraard
Niemand heeft zin in gezeik, in Hilversum is het BOA of parkeerbeheer die optreed.quote:in den haag zijn 90% van de controleurs relaxt die hebben geen zin in gezeik, als je geen kaartje en ik ben nog niet klaar met de bon, zeg ik "foei!" en laat ik meneer/mevrouw alsnog even een kaartje halen
Is soms wel goed hoor, maar het ligt eraan hoe. En daar hebben de meeste geen kaas van gegeten. (althans in hilversum) Denken dat ze alles zijn. En zo werkt dat helaas niet.quote:gram halen doe ik niet aan
ik zit in den haagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef beware_reageerd het volgende:
Niemand heeft zin in gezeik, in Hilversum is het BOA of parkeerbeheer die optreed.
Geen politie, die heeft te druk met flitsen en dergelijke. (ja bron binnen bureau Hilversum en die is damm betrouwbaar)
Dus waar ga jij werken ?
in hilversum zou ik echt nooit willen werken als ik dit zo lees, in den haag hebben we een erg klantgerichte werkwijze, je kan een bon schrijven, juridisch/fiscaal, maar als het niet hoeft dan doe je het gewoon niet, daar ben je helemaal vrij in,quote:Is soms wel goed hoor, maar het ligt eraan hoe. En daar hebben de meeste geen kaas van gegeten. (althans in hilversum) Denken dat ze alles zijn. En zo werkt dat helaas niet.
Dat weet de politie ook, daarom doen ze dat werk niet meer. Zijn ze iets te bang voor.
Flitsen is makkelijker, net als controles en proberen rekeningen van de politie in de mik van een burger te drukken. Dat zijn dus praktijkvoorbeelden. Helaas.
Ken zelf ook wel agenten, beveiligers en dergelijke, maar die willen geen allen in Hilversum lopen.
Daar mag je niet bekeuren, daar moet je. En als jouw collega er meer schrijft dan jou, heb je binnen 1 maand je ontslag.
Andere zijde van de bekende medaille.
Nee, dat is foutparkeren en daar krijg je gewoon een bekeuring voor (wet Mulder), geen naheffing parkeerbelasting (want dat zijn die 'administratiekosten' dus)quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Geparkeerd in de buurt van de laad-losplaats dus, dat heeft mij ook een keer een boete opgeleverd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |