quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:12 schreef Tallywhacker het volgende:
Ben ik vandaag in Hilversum.. Ff iets ophalen, dus parkeer m'n auto naast de AH op een parkeerplaats..
Kom ik na 5 minuten terug......
EEN FOCKING PAPIERTJE ONDER M"N RUITENWISSER MET DAAROP:
54,90 EURO BOETE!!!
G*DV*RD*MM*!!!![]()
![]()
![]()
En dan gewoon 52,50 euro administratiekosten!!
DIE K*NK*RPARKEERWACHTER IS VERDOMME 10 SECONDEN BEZIG MET HET TYPEN VAN ZO"N PAPIERTJE!!![]()
Vond ik het al zo'n ontzettend k*tdorp vanwege al die eenrichtings-wegen en wegwerkzaamheden..
Nu kom ik er al helemaal nooit meer..![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:15 schreef Aestivate het volgende:
Waarom had je een boete, niet betaald voor die parkeerplaats?
En die administratiekosten zijn ook voor het verwerken van de boete (checken gegevens, formele procedure, brief opsturen, aanmanen bij paupers zoals jij, etc).
Waarom kreeg je die boete? Dat vergeet je even te vertellen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:12 schreef Tallywhacker het volgende:
Ben ik vandaag in Hilversum.. Ff iets ophalen, dus parkeer m'n auto naast de AH op een parkeerplaats..
Kom ik na 5 minuten terug......
EEN FOCKING PAPIERTJE ONDER M"N RUITENWISSER MET DAAROP:
54,90 EURO BOETE!!!
G*DV*RD*MM*!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:13 schreef AdvancedPower het volgende:
Sterretjes gebruiken op de plaats van klinkers in scheldwoorden.
Tis gewoon de naam van het beestje, het zou net zo goed bij in de boetes kunnen zitten. Misschien zat het dat vroeger ook wel. Maar het gaat mij om de opmerking van TS dat zo'n parkeerwachter maar 30 seconden bezig is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En vroeger was de adminstratie gratis?
Het is geldklopperij, verder niets.
54,90 inclusief de administratiekosten. 2,40 Euro boete dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:19 schreef De Wouzeraar het volgende:
Dus een boete van 2,40 voor fout parkeren?
Of 107,40 totaal?
Je hebt toch ogen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:23 schreef Tallywhacker het volgende:
Omdat ik volgens meneer de parkeerwachter schijnbaar niet betaal heb voor het parkeren.. Moeten ze dat maar duidelijk aangeven..
Ja dat staat er echt ja!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:24 schreef Pablo88 het volgende:
52,50 euro administratiekosten!!
ik zal het nog een keertje nakijken
Dus in feite was de boete nog minder al het oorspronkelijke niet gekochte kaartje ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:24 schreef Tallywhacker het volgende:
54.90 boete..
Waarvan 52.50 administratiekosten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |