?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:53 schreef MesaJJB het volgende:
MW2 tegen iets uit dit topic?
[TR] PS3 Games
Bijvoorbeeld Heavy Rain of een ander nieuw spel voor de ps3 of New Super Mario Bros voor de Wiiquote:
Klopt helemaal. Wil echter graag God of War Collection, maar die kerel ruilt hem alleen tegen MW2 en laat ik die nou net gisteren verkocht hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:55 schreef jefjef het volgende:
[..]
?
Je hebt toch
De volgende spellen heb ik te ruil:
- Civilization Revolution
- NBA 2k7
- Condemned 2
- Tom Clancy's H.A.W.X
- Prince of Persia (US-versie)
- Resistance: Fall of Man
- Skate
- Mirror's Edge (AS-Versie)
- Pure (US-Versie)
- The Simpsons Game (US-Versie
- Fallout 3
- The Orange Box
- Call of Duty: Modern Warfare 2
- Socom Confrontation
- Grand Theft Auto 4
Geinteresseerd in MAG voor AC2?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:59 schreef jefjef het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Heavy Rain of een ander nieuw spel voor de ps3 of New Super Mario Bros voor de Wii
Nee dank je, lijkt mij niet voor mequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
modern warfare 2 tegen ratchet and clank: a crack in time?
Mmm nee dank je zit niets voor mij tussenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:06 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Wil echter graag God of War Collection, maar die kerel ruilt hem alleen tegen MW2 en laat ik die nou net gisteren verkocht hebben. Dus als jij iets uit mijn topic leuk vind kan ik nog voor die ruil gaan...
Dit is de actuele lijst:
- NBA 2k7
- Condemned 2
- Tom Clancy's H.A.W.X
- Prince of Persia (US-versie)
- Resistance: Fall of Man
- Skate
- Mirror's Edge (AS-Versie)
- Pure (US-Versie)
- The Simpsons Game (US-Versie)
- Fallout 3
- Socom Confrontation
- Grand Theft Auto 4
- Assassins Creed 2
Nee dank jequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geinteresseerd in MAG voor AC2?
New Super Mario Bros voor de Wii of wat anders gaafs voor de Wii, Guitar Hero 5 voor de PS3 of gewoon bieden vanaf 30 ex verzendquote:Op zondag 28 maart 2010 11:19 schreef NM. het volgende:
[..]
Wellicht interesse in Dragon Age: Origins?
Wat voor spellen zoek je vooralsnog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |