abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79662234
quote:
Op zondag 28 maart 2010 04:50 schreef Niek. het volgende:
Ik vind Nederland helemaal geen stontland, ben meer dan een jaar geleden wel geemigreerd naar Engeland maar zo veel is er niet mis met Nederland.

Mensen zijn direct wat me wel bevalt, er zijn helaas wel erg veel tokkies en soortgelijke mensen. Daarnaast hebben enorm veel plaatsen/steden totaal geen uitstraling wat wel jammer is.

Ook is het zonde dat zo veel plaatsen totaal geen historie hebben.

Nederlanders vinden zichzelf ook erg belangrijk, er word vaak gedaan alsof de hele wereld ons in de gaten houd maar bijna geen enkel land geeft veel om ons omdat we internationaal gezien opvallend weinig voorstellen.

Daarnaast kan ik me ergeren aan de manier waarop het hele land op bepaalde dingen duikt, recentelijk is Milly een goed voorbeeld, ik krijg dat via nieuwssites enigszins mee maar snap het totaal niet, ja er is iemand vermoord maar dat gebeurt wel vaker... De aandacht ervoor lijkt zo enorm over de top.

Hetzelfde was "scencouver" geen idee wie dat had bedacht, maar buitenlandse media geven echt geen ene zak om het schaatsen (op die paar andere landen na die ook een paar toppers hebben). Het word gepresenteerd alsof de hele wereld het schaaten en "onze sven" op de voet zal volgen maar dat is dus echt niet zo.

edit: klinkt zo wel erg negatief allemaal, maarja dat krijg je als je alleen de negatieve dingen uitlicht.
-gewoon normaal discussieren zonder al dat gevloek svp-

[ Bericht 8% gewijzigd door BrandX op 28-03-2010 08:54:04 ]
pi_79662235
Dat het volk zich drukt maakt om Sven Kramer en Milly nogwat is wel een goed teken. Oftewel we hoeven ons niet druk te maken om aardbevingen, hongersnoden of andere vervelende dingetjes die zich op andere plekken wel voltrekken.
pi_79662256
quote:
Op zondag 28 maart 2010 04:55 schreef DrDentz het volgende:
Dat het volk zich drukt maakt om Sven Kramer en Milly nogwat is wel een goed teken. Oftewel we hoeven ons niet druk te maken om aardbevingen, hongersnoden of andere vervelende dingetjes die zich op andere plekken wel voltrekken.
Op zich is het ook wel goed ja maar het komt soms heel erg kneuterig over, maarja inderdaad wel beter dan een burgeroorlog of grote natuurramp in het nieuws hebben.
pi_79662260
quote:
Op zondag 28 maart 2010 04:55 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Weet je, daar hou ik wel van. Het is een van de weinige dingen waar ik niet op schijt in dit kankerland van jullie...SOMMIGE Hollandes hebben zelfreflectie en dat waardeer ik SOMS. Ja, de meeste mensen denken dat NL de hoofdstad van Praag is en het doet me goed als sommige Nederlanders dat onderkennen.
Maar waarom ben je hier dan nog en waarom ben je hier gekomen of niet al veel langer geleden vertrokken?
  zondag 28 maart 2010 @ 05:02:59 #80
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_79662269
hij is al weg en daarom denkt hij ineens heilig te zijn
typisch gevalletje
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zondag 28 maart 2010 @ 11:21:31 #81
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_79664656
Mensa vertel eens.. Hoe lang heb jee een uitkering mogen genieten in Nederland?
Oftewel hoe lang hebben andere voor jou moeten werken?
pi_79665559
2 Mensa allochtonen? Doet me denken aan die copycatkiller episode van southpark
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 28 maart 2010 @ 12:09:30 #83
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_79665649
Grappig toch dat als je aan dingen stoort in Nederland men hier niet veel verder komt dan, nou, dan ga je toch weg...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 28 maart 2010 @ 12:11:10 #84
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79665686
even voor diegene die het banmeldtopic niet lezen: Forum-Banmeldtopic
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_79665691
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig toch dat als je aan dingen stoort in Nederland men hier niet veel verder komt dan, nou, dan ga je toch weg...
Als TS nou ook maar een beetje voor rede vatbaar was geweest, waren de reacties milder.

Maar het enige wat hij uitkraamt is dat de huizenprijzen te hoog zijn, Nederlanders stinken en alle vrouwen hoeren zijn. Dan krijg je ook reacties van het zelfde niveau.
  zondag 28 maart 2010 @ 12:37:00 #86
45206 Pietverdriet
pi_79666395
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:11 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Als TS nou ook maar een beetje voor rede vatbaar was geweest, waren de reacties milder.

Maar het enige wat hij uitkraamt is dat de huizenprijzen te hoog zijn, Nederlanders stinken en alle vrouwen hoeren zijn. Dan krijg je ook reacties van het zelfde niveau.
heb je de op überhaupt gelezen?
pi_79666488
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

heb je de op überhaupt gelezen?
heb jij de reacties van ts überhaupt gelezen?

in ieder geval, TS is geband, is ook weer leuk geweest.
  zondag 28 maart 2010 @ 13:26:45 #88
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_79667717
quote:
Tja wat moet je anders zeggen? Was ik maar in de VS geboren?
Please Move The Deer Crossing Sign
  zondag 28 maart 2010 @ 14:42:07 #89
45206 Pietverdriet
pi_79669875
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef Flashwin het volgende:

[..]

heb jij de reacties van ts überhaupt gelezen?

in ieder geval, TS is geband, is ook weer leuk geweest.
waar haal je vandaan dat ts gebanned is?
pi_79670198
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

waar haal je vandaan dat ts gebanned is?
pi_79670994
quote:
Mensa-Allochtoon's argumenten waren al neergehaald in deel 1.

Zeggen ze in Amerika ook dat je kan vertrekken als het je niet bevalt.
pi_79671610
quote:
Verbaasde mij ook al. Toen ik die hele post las was ik eigenlijk met een heleboel dingen eens, en volgens mij wel meer mensen, maar ze willen niet toegeven dat er iets fout is met het land waarin ze zijn geboren en in leven, ofzo. Ik ben ook gewoon puur Nederlander, maar er is genoeg mis met Nederland.

Huizen zijn nou eenmaal peperduur, het zijn ook gewoon baggere rijtjeshuizen en alhoewel de wegen qua kwaliteit subliem zijn hier, stikt het ook van de files. Mensen die 2 uur op een terras gaan zitten, geen woord zeggen en alleen maar andere mensen zitten te bekijken zijn trouwens ook te triest voor woorden. Nederlanders zijn ook een klagend volk, heel erg klagend. Als iets 505 ipv 500 euro kost dan kan dat al absoluut niet en is dat een schande, en geld lijkt nog wel het enige waar iedere Nederlander om geeft.
pi_79671812
TS moet gewoon eens goed iemand neuken.
pi_79671964
Ik woon niet meer in Nederland, maar ben niet uit onvrede vertrokken. Begrijp veel punten uit TS openingspost wel, maar het slaat nergens op om de huizenprijzen van een of andere voorstad of dorp in de VS te vergelijken met Amsterdam Centrum.

Ik begrijp zelf die fascinatie voor de VS niet zo. Mooi land, maar je hoeft niet bij Mensa te zitten om in te zien dat er daar ook veel mis is. Als iedereen die goedkope huizenprijzen daar zou kunnen betalen, zou er geen kredietcrisis zijn. En Amerikanen zouden niet naar Europa op vakantie komen als ze niet gefascineerd zouden zijn door onze mooie eeuwenoude sfeervolle steden.
pi_79675555
Waarom huizen in Nederland zo duur zijn:

Schade na storm in NL:

Schade na storm in VS:
  zondag 28 maart 2010 @ 17:55:22 #96
45206 Pietverdriet
pi_79675618
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Waarom huizen in Nederland zo duur zijn:
\
Grondprijs, niet de opstal.
Als je dat niet snapt zou je ook niet alleen mogen poepen
pi_79675680
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
niet de opstal.
Zal er inderdaad geen zak mee te maken hebben.
pi_79675698
Storm in VS:
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zondag 28 maart 2010 @ 18:04:40 #99
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79675897
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef Kontiki het volgende:
Ik woon niet meer in Nederland, maar ben niet uit onvrede vertrokken. Begrijp veel punten uit TS openingspost wel, maar het slaat nergens op om de huizenprijzen van een of andere voorstad of dorp in de VS te vergelijken met Amsterdam Centrum.

Ik begrijp zelf die fascinatie voor de VS niet zo. Mooi land, maar je hoeft niet bij Mensa te zitten om in te zien dat er daar ook veel mis is. Als iedereen die goedkope huizenprijzen daar zou kunnen betalen, zou er geen kredietcrisis zijn. En Amerikanen zouden niet naar Europa op vakantie komen als ze niet gefascineerd zouden zijn door onze mooie eeuwenoude sfeervolle steden.
Je hebt het over bezienswaardigehden als 'Marken' of heet dat andere, Zaanse Schans?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79679199
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je hebt het over bezienswaardigehden als 'Marken' of heet dat andere, Zaanse Schans?
Hij heeft het over Europa in zn geheel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')