abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:05:19 #26
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79580433
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:56 schreef jaronsch het volgende:

[..]

Dit is een voorbeeld van de waanideeën die je krijgt als je dag in dag uit thuis op de bank zelfmedelijden zit te hebben.
Naja

Het is een oude tactiek/filosofie dat door de Westerse krijgsmachten wordt gehanteerd. Als iets simpel is, dan weet je waar je aantoe bent. Maak je de situatie moeilijker en is L-R en R-L dan zaai je verdeeldheid. Dit is een crisis-situatie dat je tot je voordeel kunt gebruiken. Maak het niet simpel maar erg ingewikkeld voor anderen. Verdeel en heers.

[ Bericht 13% gewijzigd door Schenkstroop op 25-03-2010 19:10:38 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:33:09 #27
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_79581595
Nederland is heus zo slecht niet hoor. We schelden wel, maar 't is hier best tof wonen.
Nouja, ietjes warmer zou wel nice zijn.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_79581723
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:51 schreef mirved het volgende:
Deels eens met sommige punten. Het niveau is ook laag. Waar meneer A. llochtoon faalt is dat hij vergelijkingen gaat maken met de VS. Daar is het niveau nog een stuk lager, daar zou hij zich als allochtoon beter niet kunnen vertonen op sommige plaatsen want dan zou hij simpelweg opgejaagd worden. Zo zijn er nog wel meer punten die niet kloppen. Had toch een intelligentere post verwacht van een MENSA lid.
In Amerika is iedereen allochtoon op de 1% Indianen na..
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:37:41 #29
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_79581803
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:35 schreef Dawwa het volgende:

[..]

In Amerika is iedereen allochtoon op de 1% Indianen na..
wat?
Hebben alle amerikanen buiten die ene procent een of twee ouders die niet in de VS is geboren?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:40:10 #30
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_79581919
Kan me wel vinden in de meeste stellingen van TS. Reden dat ik niet meer woon in Nederland.

Over het lui zijn... Nee sorry.
Nederlanders staan bekend om accuratie, punctualiteit, georganiseerd, brede kennis etc.
Het Nederlandse onderwijs is gewoon goed vergeleken bij andere landen. Nederlanders tonen ook vaak meer initiatief en zijn vindingrijk.

Overige punten... Ja Zeker waar. Ik zou me echt gruwelijk schamen om een 4 kamer appartement te bezitten in Amsterdam voor 1 miljoen.. WTF ??!? Niemand wil toch in zo'n schijthok wonen voor een miljoen. En dan denk ik echt dat die mensen gek zijn. Helemaal als je de hele "jet set" en neppe celebs ziet in Amsterdam dan is het echt triest.
pi_79582316
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

wat?
Hebben alle amerikanen buiten die ene procent een of twee ouders die niet in de VS is geboren?
Alsof een (bijv.) Marokkaan waarvan beide ouders in Nederland zijn geboren ooit als Autochtoon zal worden gezien.

Allochtoon = Uitheems ras
Autochtoon = Inheems ras
pi_79583990
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

wat?
Alsof hun definitie van allochtoon zo belachelijk is als in het Nederlands woordenboek.
pi_79584290
Dachten alle allochtonen maar zo, dan waren ze al weg toch?
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:55:51 #34
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_79585404
Is het waar dat een inwoner in Amerika zich eerst Amerikaans voelt en vervolgens pas zijn/haar "echte" achtergrond?
Maar goed, ik vind de sfeer in de VS overal het algemeen erg goed in tegenstelling tot NL waar iedereen brompiet lijkt te zijn. Nederlanders zijn echt koude mensen In andere landen zijn ze zoveel warmer en gastvriendelijker...
pi_79586094
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:55 schreef bellabeauti het volgende:
Is het waar dat een inwoner in Amerika zich eerst Amerikaans voelt en vervolgens pas zijn/haar "echte" achtergrond?
Nederlanders weten niet wat het verschil is tussen Ras, Nationaliteit, Geboorteplek en kleur.

Zodra je getint bent, ben je volgens de Nederlander een allochtoon.

Zelfs een Neger wordt voor een Amerikaan aangezien in de VS.
pi_79586188
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:10 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

[..]

Nederlanders weten niet wat het verschil is tussen Ras, Nationaliteit, Geboorteplek en kleur.

Zodra je getint bent, ben je volgens de Nederlander een allochtoon.

Zelfs een Neger wordt voor een Amerikaan aangezien in de VS.
Ik ben een Nederlander en ik weet dat wel.
Daar gaat je argument.

Oh en iedereen in de VS is allochtoon behalve de indianen
pi_79586517
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:12 schreef Blackf1re het volgende:
iedereen in de VS is allochtoon behalve de indianen
Retard.

Kijk is naar de definitie van Allochtoon in het Nederlandsch woordenboek ? Zelfs volgens die regel zijn ze dan geen allochtoon als de Amerikaan zelf, inclusief hun ouders in de VS zijn geboren.
pi_79587955
De huizenprijzen zijn in Nederland een stuk hoger maar dat is ook niet zo heel raar, hier waait niet je hele huis aan gort als het een klein beetje waait. De meeste Amerikaanse huizen zien zo verschrikkelijk kitscherig uit en zijn dan nog van hout ook.

De prijzen in Nederland staan gewoon gekoppeld aan de vraag. Blijkbaar willen mensen graag in een centrum wonen dan ergens afgelopen op een kaal veld met de eerstvolgende contactpersoon 3 kilometer verderop.
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:00:04 #39
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79588533
Ik ben ook niet zo gecharmeerd meer van Nederland.

Toen mensen nog ongeinteresseerd waren was het hier leefbaar. Nu iedereen plotseling begaan is met de maatschappij en de politiek vraag ik me soms echt af of ik de eindstreep ga halen zonder iets verschrikkelijks te hebben gedaan.

Maar wat de VS hier mee te maken hebben? Geen mens die je dat zal kunnen vertellen, dus ik vestig mijn hoop op de TS.
Intelligent, but fucked up.
pi_79588587
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:19 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

[..]

Retard.

Kijk is naar de definitie van Allochtoon in het Nederlandsch woordenboek ? Zelfs volgens die regel zijn ze dan geen allochtoon als de Amerikaan zelf, inclusief hun ouders in de VS zijn geboren.
Ik troll je maar
Jij scheert hier ook alle Nederlanders over een kam
pi_79592245
quote:
Maar goed, ik vind de sfeer in de VS overal het algemeen erg goed in tegenstelling tot NL waar iedereen brompiet lijkt te zijn. Nederlanders zijn echt koude mensen In andere landen zijn ze zoveel warmer en gastvriendelijker...
Maar jij woont tegenwoordig in de V.S.? Je moet natuurlijk niet vergeten dat je als toerist/tijdelijke inwoner op een andere manier benaderd wordt dan de vaste inwoners. Daarom lijkt het in het buitenland altijd zo vriendelijk.
signatuurloos
  vrijdag 26 maart 2010 @ 04:09:06 #42
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_79595978
quote:
Ik ben nooit in Amerika geweest, maar het lijkt mij dat dit vaak wel klopt (dat men zich eerst Amerikaan voelt)... maar zo kijkt men vaak niet naar andere Amerikanen. Zo werden de meeste Amerikanen met Japanse achtergrond in de 2e wereld oorlog opgesloten in interneringskampen. Zo werden moslims op straat aangevallen na 9/11.
Ja, men ziet zich zelf vaak wel als Amerikaan en met trots. Maar heerst een groot wantrouwen tegen landgenoten met een andere religie c.q. cultuur (al voelen die zich net zo Amerikaans patriottisch).

Wel ben ik met je eens dat ons Nederland een zeikcultuur aan het worden is; als het niet 100% goed is, dan moet het hier wel bijna net zo erg zijn als in welke bananenrepubliek dan ook.
Maar of we echt koude mensen zijn? Ik herken me er zelf niet in...
We zijn afwachtender geworden, maar als Nederlanders iemand een vriend noemen.. dan kun je er ook van uit gaan dat men dat op dat moment ook meent.
In veel andere landen noemt men iemand al een vriend, als er iets aan te verdienen valt...
Wat dat betreft lijken we misschien minder warm, maar als we iemand een vriend noemen heeft het vaak wel meer inhoud.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_79595998
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:28 schreef Torrio het volgende:
Tvp.

Zonet een (laten we het houden op) een getinte vent bijna vermoord, stond opeens op de binnentrap. Hij was helaas te snel weg toen hij me zag, vuile teringlijer. Ze moeten wegblijven uit andermans huis. En dan woon je nog in een goed gedeelte van Den Haag.

Dus de criminaliteit in vooral de grote steden, het totaal geen respect hebben voor elkaar, daarom is Nederland ook een strontland.
Alsof dat alleen in NL gebeurt

Het is in de hele wereld hetzelfde verhaal hoor. De gehele huidige wereldwijde samenleving is om te huilen af en toe.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_79596041
Kan het woord Nederland in de OP niet vervangen worden door Randstad?
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 05:29:32 #45
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_79596046
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 05:23 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Kan het woord Nederland in de OP niet vervangen worden door Randstad?
Nee, want dan zou je het hebben over Holland (Noord en Zuid Holland, eventueel aangevuld met Utrecht).
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_79631863
Het is niet zo moeilijk. Als je walgt van dit land, zoek je heil ergens anders en laat het verleden achter je.

Je laat je zo erg kennen, M_A. Ik denk dat je je afgewezen voelt door de NL maatschappij en je daarom zo radicaal ertegen verzet. Het probleem ligt uiteindelijk bij jezelf.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 27 maart 2010 @ 22:14:40 #48
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_79655987
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:49 schreef Dawwa het volgende:

[..]

Alsof een (bijv.) Marokkaan waarvan beide ouders in Nederland zijn geboren ooit als Autochtoon zal worden gezien.

Allochtoon = Uitheems ras
Autochtoon = Inheems ras
Nope, als 1 van of beide je ouders buiten NL zijn geboren ben je Allochtoon.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_79656300
Smile,
Edit: al gepost
  zaterdag 27 maart 2010 @ 23:41:38 #50
288852 Guynio
Games en memes
pi_79658197
"het komt erop neer dat nederland echt een drolland is"

Mja, daarom ben je ook hiernaartoe gekomen uit je straatarme, corrupte, door oorlog verscheurde, niet geregeerde, tirannistische achterstandsland en in plaats van naar Amerika, naar ons toe gekomen. Want als je dan toch in 't vliegtuig zit en naar tientallen landen in Europa kan komen, dan kom je natuurlijk naar Nederland hé.

Dat TS gewoon het LEF heeft om NL af te zeiken >_>
Because I can
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')