Omdat je er best wel eens bij gebaat zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Waarom zou ik.. wat is trouwens de achterliggende gedachte bij deze enquête?
Ik zie iemand van jouw kaliber nog eens een bedrijf leiden. Je hebt dan wel één nadeel, je bent erg slecht in uitleggen. Helaas is dat een hoge eis voor een leidinggevende in een bedrijf.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat je er best wel eens bij gebaat zou kunnen zijn.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik zie iemand van jouw kaliber nog eens een bedrijf leiden. Je hebt dan wel één nadeel, je bent erg slecht in uitleggen. Helaas is dat een hoge eis voor een leidinggevende in een bedrijf.
Verklaar nou eens, gevat en duidelijk, waarom ik gebaat zou zijn bij het gebruik van psychofarmaca op doktersrecept nadat je mijn fotoboek hebt aanschouwd.
niet happenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik zie iemand van jouw kaliber nog eens een bedrijf leiden. Je hebt dan wel één nadeel, je bent erg slecht in uitleggen. Helaas is dat een hoge eis voor een leidinggevende in een bedrijf.
Verklaar nou eens, gevat en duidelijk, waarom ik gebaat zou zijn bij het gebruik van psychofarmaca op doktersrecept nadat je mijn fotoboek hebt aanschouwd.
Wat wil je nou eigenlijk? Aan je mammie laten zien 'kijk dan, hij hapt'quote:
Zo zou ik je zelf nou niet bepaald omschrijven maar ach, misschien interpreteer ik 't wel verkeerd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk? Aan je mammie laten zien 'kijk dan, hij hapt'
Ja, ik ben als een vis in het water.
Wie is 'ons'quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zo zou ik je zelf nou niet bepaald omschrijven maar ach, misschien interpreteer ik 't wel verkeerd.Kun je ons anders niet uitleggen wat je precies met bovenstaande bedoelt?
Dit is het internet, ik ga ervan uit dat ik niet de enige ben die zich bovenstaande afvraagt en je eventuele antwoord zal lezen.quote:
Ik ben bang van welquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dit is het internet, ik ga ervan uit dat ik niet de enige ben die zich bovenstaande afvraagt en je eventuele antwoord zal lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |