Vrolijk kaartje! En leuke namen inderdaad. Het is haast zonde dat je er één moet kiezen als roepnaam.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef Marsepein het volgende:
Hier dan een nieuw kaartjeVia een link die ik ook nog niet heb gezien:
Via Babypost.nl:
Voorkant, achterkant:
[ afbeelding ]
Binnenkant:
[ afbeelding ]
Het kan heel mooi zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:28 schreef Leandra het volgende:
Dames ik heb even een vraag....
We willen de opa's graag het kaartje laten ontwerpen (de een is grafisch ontwerper en de ander is van de teksten) en we willen er een zelfgemaakte foto van de baby op.
En daar dus het probleem; N. had het idee die foto in zwart-wit te doen, en in eerste instantie klonk mij dat ook prima in de oren, maar omdat het geen close-up is, maar een foto van de hele baby (en waar hij/zij in ligt) moet worden begin ik te twijfelen bij het zwart-wit verhaal....
Zo'n kaartje met voorop eigenlijk alleen maar een zwart-wit foto, lijkt dat nog wel echt een geboortekaartje of gaat men dan twijfelen of het misschien fout gegaan is?
inderdaadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:07 schreef Cantare het volgende:
Dat gedichtje is echt met afstand het meest smakeloze en stomste wat ik ooit heb gelezen, nog erger dan "wat nou ooievaar..." etc. Het staat volgens mij ook bij geboortekaartjes.nl onder de voorbeeldteksten... laat niemand zich daar alsjeblieft door inspireren.
Dan nog... De gedachte aan je ouders die seks hebben is sowieso smerig, ongeacht intellect of humor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
inderdaad![]()
ik heb echt een hekel aan verkapte 'we hebben geneukt en nu hebben we een kind' gedichtjes.
Het hoeft heus niet heel mierzoet en tearjerker allemaal maar jeetje, het is te hopen dat je kind later hetzelfde intellect en dezelfde humor heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |