Goed is 't nooit geweest, Ian.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Het gaat ook echt weer helemaal nergens over.
Kap er maar mee, het is wel goed zo.
Precies, maar Dottey zei dat er iemand belde tijdens de vmr.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was de aangekondigde aankondiging dat er morgen wat zal worden aangekondigd.
Het is een beetje als een kleine, lelijke, vieze mismaakte puppy in laten slapen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed is 't nooit geweest, Ian.
PETERquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef Dottey het volgende:
"Hij" komt waarschijnlijk vanavond al! aldus Johan
dus de verrassing is een hij..
Mij in ieder geval niet. Tegen zo'n gebrek aan logica kan ik niet op.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:15 schreef Disana het volgende:
'We gaan in ieder geval niemand bannen [..] Je zegt maar wat je wil.'
Duh, tis toch ook niet de bedoeling dat die mensen komenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan zegt dat Alsido er het langst is en daarom die functie vervult.
Nou, als dat geen vrijwilligers die wel wat kunnen afschrikt, weet ik het ook niet meer.
Vertel ze maar niet dat je hierquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Dementor het volgende:
Hidiho moet nu van een jankert in SV de chat van peter van zijn site halen.
Verrassendquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Dementor het volgende:
Zat al op zoiets te wachten, vraag me alleen af in hoeverre hij daar aan moet voldoenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Dementor het volgende:
Jij had ook klompen aan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Zat al op zoiets te wachten, vraag me alleen af in hoeverre hij daar aan moet voldoen
Ja, ik had alleen eerder gedacht dat ze zouden zeggen dat hij SV eraf moest halen als hij Peter erop had, maar misschien komt dat nogquote:
Alle bans die er af waren gehaald worden weer teruggezet in het kader van een frisse start?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Er wordt live geband![]()
Alsido doet voor hoe het moet maar Johan doet het liever zelf.
Volgens mij had Boelkloedig een wat onfrisse username aangenomen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alle bans die er af waren gehaald worden weer teruggezet in het kader van een frisse start?
Alsido heeft talkshows en nieuwsprogramma's gedaan en camerawerk, ICT werk en redactiewerk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsdo heeft al van alles gedaan bij tv maar vermeldt uiteraard niet dat dat bij die vrijwillige oplichtersbende van RNN7
Klopt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsdo heeft al van alles gedaan bij tv maar vermeldt uiteraard niet dat dat bij die vrijwillige oplichtersbende van RNN7
O, ik geloof het direct. Maar hallo, RNN7... veel dieper kun je niet zinken, dat was ook echt een zootje amateurs aangevoerd door een enorme oplichter.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsido heeft talkshows en nieuwsprogramma's gedaan en camerawerk, ICT werk en redactiewerk.
Precies, maar laat ze lekker gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is het toppunt van RLS volgens Johan. Nou, nee hoor. In een RLS verwacht ik geluid, bewegende beelden en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |