Goed is 't nooit geweest, Ian.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Het gaat ook echt weer helemaal nergens over.
Kap er maar mee, het is wel goed zo.
Precies, maar Dottey zei dat er iemand belde tijdens de vmr.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was de aangekondigde aankondiging dat er morgen wat zal worden aangekondigd.
Het is een beetje als een kleine, lelijke, vieze mismaakte puppy in laten slapen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed is 't nooit geweest, Ian.
PETERquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef Dottey het volgende:
"Hij" komt waarschijnlijk vanavond al! aldus Johan
dus de verrassing is een hij..
Mij in ieder geval niet. Tegen zo'n gebrek aan logica kan ik niet op.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:15 schreef Disana het volgende:
'We gaan in ieder geval niemand bannen [..] Je zegt maar wat je wil.'
Duh, tis toch ook niet de bedoeling dat die mensen komenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan zegt dat Alsido er het langst is en daarom die functie vervult.
Nou, als dat geen vrijwilligers die wel wat kunnen afschrikt, weet ik het ook niet meer.
Vertel ze maar niet dat je hierquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Dementor het volgende:
Hidiho moet nu van een jankert in SV de chat van peter van zijn site halen.
Verrassendquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Dementor het volgende:
Zat al op zoiets te wachten, vraag me alleen af in hoeverre hij daar aan moet voldoenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Dementor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |