Toen zochten de mensen elkaar op straat op, televisie heeft daarin heel veel veranderd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn oma in 1996, was in 1900 geboren ook raar als je zo terug denkt, toen was er nog niks van waar nu van genieten, geen tv, pc en al die dingen meer.
de Bokaal van de Dag voor deze postquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Alsido voert zijn toneelstukje "ik ben een automonteur" met verve op. Hij loopt veel heen en weer, ligt af en toe onder de auto, gaat er dan weer van een afstandje naar kijken, loopt weer naar binnen en kijkt nog een keertje achterom of te checken of de auto er nog staat. Dit gaat net zo lang duren als de kabelgootjes, de werkwijze vertoont vele overeenkomsten.
Spelfout?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de Bokaal van de Dag voor deze post![]()
[ afbeelding ]
Why No Die???quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:32 schreef Toverheks het volgende:
de Bokaal van de Dag voor deze post![]()
[ afbeelding ]
Daarom is dit ook het stomste wat Johan kon doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vond Peter nou juist één van de laatste leuke dingen aan dat hele SV.
Klaar!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan is helemaal klaar met Peter, hij is niet meer welkom. Maar Johan gaat niet met modder gooien. Geen behoefte meer aan Peter, als hij belt drukt hij Peter weg. Hij zegt er helemaal niets meer over maar bepaalde dingen doe je niet achter iemands rug om, maar hij is er klaar mee. Als de mensen het hele verhaal zouden weten zouden de mensen heel anders reageren. Maar hij zegt er niets meer over. Afgelopen week heeft hij nog een heel gesprek met Peter gehad maar hij gaat het er niet meer over hebben. Hij heeft geprobeerd naar Peter te luisteren maar hij heeft alles geprobeerd en hij gunt Peter het beste. Hij gaat met iedereen het gesprek aan maar wil het er niet meer over hebben. Hij is er gewoon klaar mee maar als mensen bepaalde dingen achter zijn rug gebeuren maar hij ziet geen reden om het nog over Peter te hebben. Hij is er klaar mee maar bepaalde zaken ... Maar nogmaals: we gaan niet met modder gooien. Hij houdt er nu over op.
Is Hansie moderator bij Peter?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom is dit ook het stomste wat Johan kon doen.
Het is weer een veeg teken dat Alsido aanbiedt Hansie te bellen. Die weet dus al dat Hansie op Peters chat modt. Hansie mag ongetwijfeld vertrekken. Nine down, one to go.
Nou ja, als je now died, dan S je wel TFU!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Sowieso, als het "now die" moet zijn slaat die stfu nergens meer op![]()
I has a confuzion.
Ja, maar als je now died dan S je toch sowieso TFU? Dan hoef je dat er toch niet meer bij te verlangen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, als je now died, dan S je wel TFU!
Ik merk dat ik het steeds moeilijk begin te vinden om niet negatief over mijn Kruknegert te postenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido weet nog niet zeker of hij wel tijd heeft voor Vraag je Raak vandaag. Verrassend! Misschien 10 minuutjes, mompelt hij.
Oe ja, ik voel je. Misschien is die toevoeging specifiek bedoeld voor de geesten in Huissen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, maar als je now died dan S je toch sowieso TFU? Dan hoef je dat er toch niet meer bij te verlangen?
Ik snap het niet, verlos me!
Verrek, je bent geniaal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe ja, ik voel je. Misschien is die toevoeging specifiek bedoeld voor de geesten in Huissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |