Ik denk niet dat Johan zo slim is om een rechtsgeldig testament te hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:11 schreef Toverheks het volgende:
denk niet dat Johan toch zo dom is om geen familie in het testament op te nemen.
Dat denk jij, het zou mij echter niet verbazen als Aslido, Johan off-cam al gewoon Papa noemtquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:11 schreef Toverheks het volgende:
denk niet dat Johan toch zo dom is om geen familie in het testament op te nemen.
Ik zou ook eerst even laten uitzoeken waar die erfenis uit bestaat, voor je het weet erf je een hoop schulden en leningen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Johan zo slim is om een rechtsgeldig testament te hebben.
Ook denk ik niet dat Johan zoveel spaargeld heeft. Schnabbeltje hier en daar en hij kan weer een week vooruit op Aldivoer.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Johan zo slim is om een rechtsgeldig testament te hebben.
Ook denk ik niet dat Johan zoveel spaargeld heeft. Schnabbeltje hier en daar en hij kan weer een week vooruit op Aldivoer.
Dit is duidelijk de beste.quote:
Die zocht ik eigenlijkquote:
Mary overstijgt ze allemaal!quote:
Je weet dat ik je niet graag gelijk geef ... maar je hebt gelijk!quote:
Daar kon je je wel eens in vergissen. Johan is een uitgekookte en heeft hele aardige constructies lopen heb ik me wel eens laten vertellen door mensen die daar enigszins van op de hoogte zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf het betwijfelen, maar hartstikke fijn voor hem als het wel zo is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef Jian het volgende:
Daar kon je je wel eens in vergissen. Johan is een uitgekookte en heeft hele aardige constructies lopen heb ik me wel eens laten vertellen door mensen die daar enigszins van op de hoogte zijn
Moet ik je gelijk in geven, die is ook wel toepasselijk, dus speciaal voor vriend Alsido;quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Toverheks het volgende:
er was toch ook een nummer van Herman Brood en Henny Vrienten, als je geld hebt heb je vrienden of zoietspast ook wel in het rijtje
Bel even met Jaap, die weet dat vast wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Zouden Mera en ik eigenlijk ook niet meer mogen komen?
Bij wie ligt Mera's loyaliteit? Bij Johan of bij Peter ... daar ligt de sleutel. Of het slot.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
als je eerst Alsido zijn voeten kust mag jij binnen lopen wanneer je wilt, al kom je midden in de nachtquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Mera's lot is in handen van Liesbeth. Voor haar is iedere nog vruchtbare vrouw een concurrente.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij wie ligt Mera's loyaliteit? Bij Johan of bij Peter ... daar ligt de sleutel. Of het slot.
Voor Liesbeth is mijn oma nog een concurrente ......quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mera's lot is in handen van Liesbeth. Voor haar is iedere nog vruchtbare vrouw een concurrente.
De mijne ook. En die is al sinds 1986 niet meer onder ons.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:40 schreef Jian het volgende:
Voor Liesbeth is mijn oma nog een concurrente ......
Mijn oma wint, die is in 1978 gestorvenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
De mijne ook. En die is al sinds 1986 niet meer onder ons.
quote:
Dan mag ik mijn White Power T-shirt zeker ook niet meer aan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
O, en CC.... ik zou in dat hoofddoekjes-topic een Culturele Revolutie voorstellen, dan hebben we pas echt gelijkheid, moet iedereen in een Mao-pakje en is religie verboden.
Lolwhut?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, dan word je verbannen naar de Veenkoloniën om turf te steken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan mag ik mijn White Power T-shirt zeker ook niet meer aan?
Ik vind die meiden er vaak heel verzorgd uitzien. Maar ja, ik weet daar niks van, ik woon in Amsterdam-Oost.quote:Waar mensen zich allemaal druk over maken. Mijn AH kassière had een enorme puist op haar voorhoofd. Geef mij dan maar een bedekkend hoofddoekje.
Prachtige make-up vaak! Maar ja, zo'n hoofddoekje he. Dat is bedreigend en gevaarlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind die meiden er vaak heel verzorgd uitzien. Maar ja, ik weet daar niks van, ik woon in Amsterdam-Oost.
Ja, Alsido voert zijn toneelstukje "ik ben een automonteur" met verve op. Hij loopt veel heen en weer, ligt af en toe onder de auto, gaat er dan weer van een afstandje naar kijken, loopt weer naar binnen en kijkt nog een keertje achterom of te checken of de auto er nog staat. Dit gaat net zo lang duren als de kabelgootjes, de werkwijze vertoont vele overeenkomsten.quote:
Probeer je ons nu ergens toe te verleiden?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je een 1 april-grap uithaalt met iemand die in een slechte lichamelijke conditie verkeert en door die grap komt te overlijden, zou je dan strafrechtelijk vervolgd worden?
Ik probeer me in te dekken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Probeer je ons nu ergens toe te verleiden?
Ik refereerde naar onze eigen ustream, dat schijnt er bij Peter voor te hebben gezorgd dat hij niet meer welkom is.quote:
mijn oma in 1996, was in 1900 geboren ook raar als je zo terug denkt, toen was er nog niks van waar nu van genieten, geen tv, pc en al die dingen meer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn oma wint, die is in 1978 gestorven
Ik wil weten waar dit over gaatquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
trekt gert donker steegje in... pssssst, er staat er weer een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |