Ik denk niet dat Johan zo slim is om een rechtsgeldig testament te hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:11 schreef Toverheks het volgende:
denk niet dat Johan toch zo dom is om geen familie in het testament op te nemen.
Dat denk jij, het zou mij echter niet verbazen als Aslido, Johan off-cam al gewoon Papa noemtquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:11 schreef Toverheks het volgende:
denk niet dat Johan toch zo dom is om geen familie in het testament op te nemen.
Ik zou ook eerst even laten uitzoeken waar die erfenis uit bestaat, voor je het weet erf je een hoop schulden en leningen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Johan zo slim is om een rechtsgeldig testament te hebben.
Ook denk ik niet dat Johan zoveel spaargeld heeft. Schnabbeltje hier en daar en hij kan weer een week vooruit op Aldivoer.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Johan zo slim is om een rechtsgeldig testament te hebben.
Ook denk ik niet dat Johan zoveel spaargeld heeft. Schnabbeltje hier en daar en hij kan weer een week vooruit op Aldivoer.
Dit is duidelijk de beste.quote:
Die zocht ik eigenlijkquote:
Mary overstijgt ze allemaal!quote:
Je weet dat ik je niet graag gelijk geef ... maar je hebt gelijk!quote:
Daar kon je je wel eens in vergissen. Johan is een uitgekookte en heeft hele aardige constructies lopen heb ik me wel eens laten vertellen door mensen die daar enigszins van op de hoogte zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf het betwijfelen, maar hartstikke fijn voor hem als het wel zo is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef Jian het volgende:
Daar kon je je wel eens in vergissen. Johan is een uitgekookte en heeft hele aardige constructies lopen heb ik me wel eens laten vertellen door mensen die daar enigszins van op de hoogte zijn
Moet ik je gelijk in geven, die is ook wel toepasselijk, dus speciaal voor vriend Alsido;quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Toverheks het volgende:
er was toch ook een nummer van Herman Brood en Henny Vrienten, als je geld hebt heb je vrienden of zoietspast ook wel in het rijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |