Heb je mijn zinnen in diezelfde post wel gelezen dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
'bullshit' was wel een goeie natuurlijk. Inhoudelijk sterk ook.
Je bent wel erg snel op je kleine pikkie getrapt?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe niet zo kneuzerig, kneus. Bij MIJN hans anders kon ik niet terecht voor lenzen, afgelopen week, omdat ze dáár geen lenzen hadden die verder gingen dan -1. Geen idee waarom ze geen custom lenzen hebben, maar dat werd mij verteld.
Jouw waarheid is niet altijd dé waarheid.
Hij kwam daar met dezelfde houding binnen stampen als hier.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Je bent wel erg snel op je kleine pikkie getrapt?
Lenzen Hans Anders., volgens mij wilden ze daar gewoon niks aan je verkopen.
Daar ging ik vanuit en hoorde ik ook van iemand anders. Je zou natuurlijk ipv 'bullshit' ook gewoon kunnen zeggen dat het niet klopt en dat jouw ervaring anders is. Maar dan is het natuurlijk makkelijker om te beginnen met schreeuwen en mij daar de schuld van te geven.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
MIJN HA heeft het niet, dus alle HA"s in het hele land hebben het ook niet. Lekker kortzichtig he
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar ging ik vanuit en hoorde ik ook van iemand anders. Je zou natuurlijk ipv 'bullshit' ook gewoon kunnen zeggen dat het niet klopt en dat jouw ervaring anders is. Maar dan is het natuurlijk makkelijker om te beginnen met schreeuwen en mij daar de schuld van te geven.
Over faalhaas gesproken...
Sorry, ik ben hetero.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoe groot is je kleine pikkie eigenlijk?
Ik wilde je niet teleurstellen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom verontschuldig je je daarvoor?
Ik heb ook maandlenzen van Hans Anders, en heb ook -3.25 en -3.50. Maar ik kan me vaag iets herinneren dat ze geen lenzen hebben met cilinders! Ja dus inderdaad tot -1.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe niet zo kneuzerig, kneus. Bij MIJN hans anders kon ik niet terecht voor lenzen, afgelopen week, omdat ze dáár geen lenzen hadden die verder gingen dan -1. Geen idee waarom ze geen custom lenzen hebben, maar dat werd mij verteld.
Jouw waarheid is niet altijd dé waarheid.
Klopt niet helemaal..quote:Op maandag 29 maart 2010 15:17 schreef wwwever het volgende:
Ik heb dat Consumentengidsartikel hier voor me, Kruidvat lenzen kosten 61 euro per 12 stuks (incl. vloeistof en controle - voor controle wordt gem. 22 euro gerekend als je geen klant bent) en Specsavers 42 euro. Die van HA staan trouwens voor 60 euro. Merklenzen beginnen bij 78 euro.
Het is trouwens alleen een prijspeiling, over kwaliteit e.d. schrijven ze niks.
Dat dus inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:41 schreef Marasje het volgende:
Ik heb ook maandlenzen van Hans Anders, en heb ook -3.25 en -3.50. Maar ik kan me vaag iets herinneren dat ze geen lenzen hebben met cilinders! Ja dus inderdaad tot -1.
Dus ik snap je verhaaltje
ik heb -7 met cilinder en heb ze van Hans anders...;)quote:Op maandag 29 maart 2010 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bv bij Hans Anders hebben ze maximaal -1. Daar kun je dus neit terecht als je geen standaard lenzen nodig hebt.
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bv bij Hans Anders hebben ze maximaal -1. Daar kun je dus neit terecht als je geen standaard lenzen nodig hebt.
Kusjequote:Op maandag 29 maart 2010 14:12 schreef Kreator het volgende:
Ik heb op zich niets tegen homo's zoals jij hoor.
Dat is inderdaad wel slim! Dan kunnen kruidvatlenzen misschien wel heel geschikt zijn, als je ze dan kwijt raakt is het niet zo'n ramp,quote:Op zondag 28 maart 2010 20:16 schreef Ynske het volgende:
ik ben op zoek naar wat daglenzen voor mee te gaan zwemmen, dus dan zou ik ze hooguit 3 uurtjes dragen. Iemand daar ervaring mee?
Normaliter draag ik half jaar lenzen van de Opticien. Maar ben goed in dingen verliezen in t zwembaden das zonde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |