je moet ook goed oefenenquote:
Die gum is gewoon kut.quote:
Wie heb je ingeschakeld ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:03 schreef Dottey het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa 5 stemmen !!!
slotje der op
ik heb nachtbagger aangesprokenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wie heb je ingeschakeld ?![]()
Gefeliciteerd met deze fantastische (en voorlopig laatste) overwinning
Tel hem maar gewoon. Dichterbij dan dit kom je nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb nachtbagger aangesproken![]()
Maar als jij ook voor had gestaan (wat ik niet heb gezien) dan stel ik voor om deze rond niet te laten tellen!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
Tel hem maar gewoon. Dichterbij dan dit kom je niet![]()
Helaas geen tijd voorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:18 schreef Dottey het volgende:
De volgende mag een plaatje kiezen .. ik taai hier zo af!
Deadline 14:00 denk ik zo
photoshophumorheldquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wie? Waarom ? Waar ? Hoe ? Wanneer ?
Spreek duidelijke taal
Wordt wel een keer tijd hè. Zit zelf nog tot 16.00 op m'n werk dus kan nog niet meedoen maar wil wel even meekijken voor 'n nieuw plaatje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:11 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Daar kom je mee bij #29
Nieuw plaatje?!
Idemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wordt wel een keer tijd hè. Zit zelf nog tot 16.00 op m'n werk dus kan nog niet meedoen maar wil wel even meekijken voor 'n nieuw plaatje.
Al heel de dag meidquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:11 schreef Dottey het volgende:
is er gewoon geen battle geplaatst?
Moet ik weer helpenof wachtte jullie allemaal op mij
Had me dan ook gewoon geroepenquote:
HaJee had al gezegd dat ik had gewonnenquote:
oeps, dan heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
HaJee had al gezegd dat ik had gewonnen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:21 schreef HaJee het volgende:
Kun je d'r misschien nog 10 minuutjes bij aanplakken mooie ,lieve, charmante Dottey ?
Dat kanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:21 schreef HaJee het volgende:
Kun je d'r misschien nog 10 minuutjes bij aanplakken mooie ,lieve, charmante Dottey ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |