Oh ja, gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:23 schreef mista het volgende:
ik zie ook geen banaan...
btw, dit topic moet wel vol voor 12-en anders klopt de TT niet meer
Gum: je kunt in de wilde weg gummen.. je kunt effe nadenken over wat je gummen gaat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:17 schreef HugoChavez het volgende:
Die van mij is klaar, maar de gum doet het nog steeds niet goed.
Kan iemand mij uitleggen dat ding werkt?
Naar wie kan ik het brouwsel sturen?
Er zijn al paarse en oranje en weet ik het wat'squote:Op donderdag 25 maart 2010 23:29 schreef HugoChavez het volgende:
Is er iemand jarig dan?
![]()
Ik zie geen taart.![]()
![]()
Gefeliciteerd dan maar.
Ik heb Dottey mijn creatie gestuurd. Geen idee of het aan haar verstuurd moest worden, maar ik zie haar als leidster hier.![]()
Eigenlijk zou Dottey een aparte kleur moeten krijgen. De mods, die niet van democratie houden, zijn blauw, gewone users zijn zwart, dus Dottey misschien paars als kleur.
Dank je.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Gum: je kunt in de wilde weg gummen.. je kunt effe nadenken over wat je gummen gaat.
Je kunt om binnen de lijntjes te blijven eerst een selectie veld maken waarin je gaat gummen.
Dat kan je met je lasso doen en je kunt het bijvoorbeeld door het pen gereedschapje te gebruiken (als je pad klaar is >Path rechtermuisknop werkselectie maken) Heb je een witte achtergrond wat je weg wilt hebben kan je toverstafje gebruiken (en eventueel select gelijknamig).
In die selectie kan je of delete knop drukken = alles weg / ctrl x alles weg en je kunt het in een andere laag plakken / gummetje (grote brush kiezen) en dan maar gek klikken tot alles weg is.
succes
p.s. er staat bij F1geweldig veel uitleg natuurlijk
THNX!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh ja, gefeliciteerd met je verjaardag
ik kon geen kettingzaag vindenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:47 schreef mwaterl het volgende:
Kap eens met fruit en dierenDaar weet ik niets mee
Dan heb jij ook geen goed seksleven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:47 schreef mwaterl het volgende:
Kap eens met fruit en dierenDaar weet ik niets mee
Dat wordt dan heel snel, moet nog beginnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:47 schreef Dottey het volgende:
dat geeft niet.. ik zag nu pas ook het probleem bij jullie... ik zag hem eerst gewoon zelf.
doen we deze nog voor vandaag?
snelle ronde?
0:30?
Maakt dat uit dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:04 schreef Anarith het volgende:
dottey jij zit echt vaak op dit forum, in dit topic en vorige delen, ben je werkloos ofzo?
ziektewetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:04 schreef Anarith het volgende:
dottey jij zit echt vaak op dit forum, in dit topic en vorige delen, ben je werkloos ofzo?
bekijk jij even je PM! want ik kan niet zo goed uit de voeten met je link.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:13 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan?![]()
80% van FOK! is werkeloos.
is goedddddddquote:
Opnieuw gestuurd.quote:
En (vind ik tenminste) weinig tijd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:40 schreef mwaterl het volgende:
Hmm..vallen beetje tegenStomme fruit ook
Hij stond er al een poosjequote:
Ja, zat tussendoor nog tv te kijken en mailtjes te beantwoordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij stond er al een poosjede banaan
![]()
Dan moet je eerder protesteren![]()
Ik heb hem zelf ook in 10 minuten gemaakt..
Daarom sta ik ook achterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, zat tussendoor nog tv te kijken en mailtjes te beantwoorden![]()
En jij bent gewoon goed
Neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:55 schreef Dottey het volgende:
nummer 1 is ineens kwijt bij mij![]()
zien jullie hem nog?
quote:
quote:
Nopequote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:55 schreef Dottey het volgende:
nummer 1 is ineens kwijt bij mij![]()
zien jullie hem nog?
Ik heb hem opnieuw geplaatst.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa, doe der maar eens wat aan!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
Bedoelde meer snel eigenlijk, maar je bent ook goed. Je bent me toch langzaam maar zeker aan het achterhalen.
Zal mijn best blijven doen maar niet te veelquote:jaaaaaaaaaaaaaaaaa, doe der maar eens wat aan!
Moet wel een strijd blijven he
* Bij de overwinning op Hajee is er foooooooooooooooood*
de ziet het nu pas?wat is die rede dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zal mijn best blijven doen maar niet te veel![]()
Mijn naam is trouwens met een hoofdletter J in het midden, daar is een reden voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |