ja nu wel een goedequote:
effekes mee laten doen nogquote:
ik ookquote:
Mask, fade en/of blur.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:53 schreef HugoChavez het volgende:
8 is echt goed gedaan.
Hoe doe je dat met photoshop dan? Is wel erg moeilijk dit.
te moeilijk gedacht denk ik.. want hij is niet overal netjes gedaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mask, fade en/of blur.
Lijkt moeilijker dan het is, maar dan nog wel goed gedaan.
Maar ik heb 2 gestemd. Vond die net iets leuker Y
Hij zegt dat hij altijd op een ander stemt..quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wie 6 is.Volgens mij wordt er elke poll wel op zichzelf gestemd.
_
We stonden zo fijn samen tweede en dan ga je op het laatst toch nog ervandoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:17 schreef Dottey het volgende:
ik had toch nog een tweede plaatskon geen HEUL scherp plaatje vinden voor de mond.. dat was jammerlijk.. ach ja..
Ja, eigenlijk zou er een regel moeten zijn die dat onmogelijk maaktquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:19 schreef crinoc het volgende:
Haha, dankje wel!
Mooi dat 't kan, mee doen en gelijk winnen.
Haha, moest nog wel even opschieten. Binnen 10 minuten een idee krijgen, maken, wachtwoord zoeken, en nog uploaden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zou er een regel moeten zijn die dat onmogelijk maakt
mediavormgeven op het GLR?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:23 schreef crinoc het volgende:
[..]
Haha, moest nog wel even opschieten. Binnen 10 minuten een idee krijgen, maken, wachtwoord zoeken, en nog uploaden.
De eerste en tweede zijn wel goed. Die derde vind ik niet echt wat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Hier 1 van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |