op 3FMquote:
Goeie Juup correctiequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
zaterdag zondag gaat de zomertijd weer in
je mist idd bepaalde suri genenquote:
ik moet tussendoor wel eens wat doen qua werkquote:
ja maar dan is het 's ochtends weer langer donkerquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
EN DAN IS HET GEWOON LICHT TOT 20:00
EN DA BLIJFT STEEDS LANGER WORDEN TOT OVER DRIE MAANDS!
Je deed een juupjequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:36 schreef Blueman het volgende:
Luister, ik vind het best goed dat ze hier onze oprit vegen naar de parkeergarage... maar kan dat wat zachter!!!
valt wel mee, zoveel scheelt dat niej, want de zon gaat ook elke dag eerder opquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar dan is het 's ochtends weer langer donker
hopelijk doen ze de parkeerplaatsen bij mij voor de deur ook...die liggen nog vol zandquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:36 schreef Blueman het volgende:
Luister, ik vind het best goed dat ze hier onze oprit vegen naar de parkeergarage... maar kan dat wat zachter!!!
wel als je vroeg opstaatquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt wel mee, zoveel scheelt dat niej
Smoesjes.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik moet tussendoor wel eens wat doen qua werk
Je weet het nooit met die people!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hopelijk doen ze de parkeerplaatsen bij mij voor de deur ook...die liggen nog vol zand
achteraf lullenquote:
ik haat wakker worden als het nog donker isquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik haat wakker worden als het nog donker is![]()
ik heb de gordijnen op de slaapkamer nooit dicht...niks lekkerder als wakker worden terwijl de zon op je schijnt
mja, bij ons haalt dat niets uitquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik haat wakker worden als het nog donker is![]()
ik heb de gordijnen op de slaapkamer nooit dicht...niks lekkerder als wakker worden terwijl de zon op je schijnt
sorry, ik bedoelde sla natuurlijkquote:
V. werkt niet meer bij de Ph.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, bij ons haalt dat niets uit
overigens, levi, een onderzoek van V.?
http://www.nu.nl/binnenla(...)st-penistest-af.html
ik heb er toch een flink 1 april gevoel bijquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:52 schreef Levitation het volgende:
Maar we hebben vanmorgen wel gelachen bij het lezen van de krant, gisteren stond er namelijk nog een oproep in dat Philips mensen voor dat onderzoek zocht.
Werkt dat goed ja?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb zo'n wake-up-light van Philips. Da's heerlijk wakker worden.![]()
ze is vanmorgen wakker geworden dus het werktquote:
tegen wat? lelijke schoenen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja
Ik heb net Job afgezet op Het Plein hier in Den Haag, ze gaan protesteren
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja
Ik heb net Job afgezet op Het Plein hier in Den Haag, ze gaan protesteren
Ik vind het echt een uitkomst. Van een gewone wekker schrok ik me altijd kapot en hiervan word ik echt heerlijk rustig wakker. Vervolgens is het nog een hel om uit bed te komen, maar dat zijn die selectieve genen weer.quote:
hogere uitkering voor improductieve kunstenaars, denk ik.quote:
Nee, tegen de onderwijsbezuinigingen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
hogere uitkering voor improductieve kunstenaars, denk ik.
Hmmm herkenbaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het echt een uitkomst. Van een gewone wekker schrok ik me altijd kapot en hiervan word ik echt heerlijk rustig wakker. Vervolgens is het nog een hel om uit bed te komen, maar dat zijn die selectieve genen weer.
Ik word ook regelmatig wakker met de gedachte; doe gvd dat kutlicht uitquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het echt een uitkomst. Van een gewone wekker schrok ik me altijd kapot en hiervan word ik echt heerlijk rustig wakker. Vervolgens is het nog een hel om uit bed te komen, maar dat zijn die selectieve genen weer.
........quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Blueman het volgende:
Kan beter in klaagbaak gaan zitten vandaag maar waarom moet die kerel per se vandaag boren!
Doe dat als ik niet thuis ben ofzo!
Straks zit je nog een jaar thuis ofzo. Moet hij dan maar wachten? Beetje lullig voor hem.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Blueman het volgende:
Kan beter in klaagbaak gaan zitten vandaag maar waarom moet die kerel per se vandaag boren!
Doe dat als ik niet thuis ben ofzo!
Kan ik niets aan doen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Straks zit je nog een jaar thuis ofzo. Moet hij dan maar wachten? Beetje lullig voor hem.
Maar verder ben ik wel vrolijk hoorquote:
Nu snap ik het artikeltje op nu.nl opeens een stuk beter dat werkenden gelukkiger zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen!
Moet hij maar rekening houden met mij!
En potverdikkie 's avonds ook zachtjes doen... volgens mij hebben ze sinds kort een kinds... en dat kind jankt! en dat is niet tof, als ze dan het raam van hun open laten zodat iedereen kan meegenieten!
jongejonge, je bent zelfs een nog grotere jankzak dan juupquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen!
Moet hij maar rekening houden met mij!
En potverdikkie 's avonds ook zachtjes doen... volgens mij hebben ze sinds kort een kinds... en dat kind jankt! en dat is niet tof, als ze dan het raam van hun open laten zodat iedereen kan meegenieten!
Ik snap dat ook best!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nu snap ik het artikeltje op nu.nl opeens een stuk beter dat werkenden gelukkiger zijn.![]()
Ik denk dat ik mijn uur niet heb! (rest van de dag was ik best vrolijk)quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jongejonge, je bent zelfs een nog grotere jankzak dan juup![]()
Hop, radio vol aan en meezingen. Dan fleur je weer helemaal op.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn uur niet heb! (rest van de dag was ik best vrolijk)
Wil je mij even niet stalken ja?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn uur niet heb! (rest van de dag was ik best vrolijk)
Naar mijn weten is het nog steeds gratis!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Wil je mij even niet stalken ja?
En dan moeten ze het maar gratis houden
Ik was al op zoek naar een heerlijke meezingcd!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hop, radio vol aan en meezingen. Dan fleur je weer helemaal op.
oh hiquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:27 schreef Blueman het volgende:
Even zwaaien naar de camera tijdens de daad
[ afbeelding ]
Ja, een uur per dag ofzo toch?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het nog steeds gratis!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:27 schreef Blueman het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh!quote:
Mijn GF heeft ook 2 paar Uggs!quote:
OMG, schuppen dan!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mijn GF heeft ook 2 paar Uggs!
Meegenomen uit de US of A en dan steeds modellen die ze hier nog niet hadden!
Ennnnn een ander voordeel: ze had geen koude voeten!
nog een ander voordeel, ik wil haar niet meer proberen te versierenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh, dat is fijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog een ander voordeel, ik wil haar niet meer proberen te versieren![]()
uggs
lolquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:27 schreef Blueman het volgende:
[ afbeelding ]
Mn zus ook, maar ik zag laatst in een docu dat er ongeveer aan 25 euro materiaal in zo'n laars zitquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zo kun je ook over leren laarzen nadenken!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Mn zus ook, maar ik zag laatst in een docu dat er ongeveer aan 25 euro materiaal in zo'n laars zitEn een schaap (waar ongeveer 20 laarzen uit kunnen) kost zo'n 250 euro, dus dna kun je beter zo'n schaap kopen, dan heb je nog wat te eten ook
weet je wat zo'n schaap in de verzekering kost?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Mn zus ook, maar ik zag laatst in een docu dat er ongeveer aan 25 euro materiaal in zo'n laars zitEn een schaap (waar ongeveer 20 laarzen uit kunnen) kost zo'n 250 euro, dus dna kun je beter zo'n schaap kopen, dan heb je nog wat te eten ook
als je het vlees voor een zacht prijsje aan oes verkoopt en zelf de vacht houdt voor UGGS en die verkoopt maak je wel vette winst nogquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weet je wat zo'n schaap in de verzekering kost?
en je moet je schaap wel verzekeren, anders neemt Oes hem mee
Oes wil alleen halal geslacht vleesch natuurlijk...en ik ben niet zo goed in heul onverwacht een beest de keel doorsnijdenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je het vlees voor een zacht prijsje aan oes verkoopt en zelf de vacht houdt voor UGGS en die verkoopt maak je wel vette winst nog
dan voer je het dier (en jezelf) eerst flink wat wodka.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oes wil alleen halal geslacht vleesch natuurlijk...en ik ben niet zo goed in heul onverwacht een beest de keel doorsnijden
ja, of je spant een heel strak ijzerdraadje op schapennekhoogte en jaagt het dier flink opquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
dan voer je het dier (en jezelf) eerst flink wat wodka.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's niet koosjer, vlees met kaas mengen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's niet koosjer, vlees met kaas mengen
Ja geld zat die jodenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:49 schreef Levitation het volgende:
Ik heb ooit een programma gezien over orthodoxe joden in Australië was een gezin met 15 kinderen en ze hadden een huis met 5 keukens, omdat dat volgens hen nodig was om echt goed Kosjer te kunnen koken.
Naja, in australie kosten huizen iig geen drol... dus hou je een boel geld over om kinders te voeden en keukens te kopen.quote:
Ja maar waar leef je dan van? Want diamanten groeien er volgens mij ook niet...quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, in australie kosten huizen iig geen drol... dus hou je een boel geld over om kinders te voeden en keukens te kopen.
Amerikaanse kolonisatie subsidie onee, dit was australiequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar waar leef je dan van? Want diamanten groeien er volgens mij ook niet...
Het dier mag op geen enkele manier verdooft zijn dus dit kan ook niet!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
dan voer je het dier (en jezelf) eerst flink wat wodka.
Da's dronken, da's heel wat anders!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Het dier mag op geen enkele manier verdooft zijn dus dit kan ook niet!
Hmm weet niet of dat zo werkt...quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's dronken, da's heel wat anders!
Let's ask the big Oes!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmm weet niet of dat zo werkt...
Moeten we Oes maar vragen als hij weer eens langsfietst!!
muslims mogen heul gin alcoholquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's dronken, da's heel wat anders!
Ohja da klopt!quote:
iddquote:
Ja maar dat schaap hoeft toch geen moslim te zijn?quote:
Ja maar als het in het schaap zit en je eet het schaap...quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja maar dat schaap hoeft toch geen moslim te zijn?![]()
Verdikkie, waar is Oes als je hem nodig hebt?
goed bakken, alcohol verdampt bij 78 graden Celciusquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar als het in het schaap zit en je eet het schaap...
Zit ook wel wat in..quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed bakken, alcohol verdampt bij 78 graden Celcius
Dat dus.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed bakken, alcohol verdampt bij 78 graden Celcius
niet naar het oosten, naar Mekka! En dat ligt vanuit NL gezien niet echt pal oost.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in..
Hmmm maar toch denk ik dat het niet mag.
En je moet bij het slachten er natuurlijk ook voor zorgen dat het schaap richting het oosten staat!
Zoek je kompas maar op!
ik heb op zitten letten bij scheikunde...destileerproefjesquote:
Goed gedaan, mijn jongen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb op zitten letten bij scheikunde...destileerproefjes
Oh... kan ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
niet naar het oosten, naar Mekka! En dat ligt vanuit NL gezien niet echt pal oost.
Wat een topic.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kwam hiervandaan
Rare brieven in vragenrubrieken Fancy/Girlz!, etc.
Awwwquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:26 schreef bleiblei het volgende:
Belangrijk zijn sucks.
Er stond vandaag zo ongeveer een wachtrij bij mij voor de deur en ik ben niet eens conrector op een middelbare school.
En ik heb nu hoofdpijn van de stress, het gebel en het gelul over vanalles en nog niets.
quote:
Zal ik het bier dan maar weer uit de fridge halen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]We mochten geen bier door de weeks!
En we moeten morgen naar de tandarts
En ik moet morgen vet overwerken
En overmorgen ook
En overovermorgen ook
Kut.
Hup hup! Weg jij!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef bleiblei het volgende:
Neuh, ik ga mijn laptop uitzetten en zu hause.
Moet ik wel rennen anders wordt ik weer aangesproken.
Net zoals de rest van de week.
Om 6 uur willen gaan, een uur later pas de trein kunnen pakken.
ik ga al !quote:
Het staat in de koelingquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef bleiblei het volgende:
en ik ben ook onderweg! en ik wil wel bier
Sterkte!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:04 schreef Blueman het volgende:
How sweet!
Ben er weg van!
Morgen ritje naar Schiphol dus alvast fijn weekend!
gewoon ff goed schijtenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:27 schreef Inu het volgende:
Pff, had ik een leuke borrel op mn werk, krijg ik plotseling zulke erge buikkrampen dat ik zoveel pijn had dat ik gewoon stond te trillen![]()
Ik haat mijn lijf soms
ben je thuis gaan kakken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, daardoor ben ik niet terug op de borrel
Nee, ik hoef niet te poepen, het doet gewoon pijn... en als ik niet hoef te poepen dan kan ik ook niet...quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet te poepen, het doet gewoon pijn... en als ik niet hoef te poepen dan kan ik ook niet...
[Juup]quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Buuuh
Ook zo irritant dat het nu wel weer meevalt
Nee. Juup vraagt dat maar hij is er niet dus neem ik even de honneurs waar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij vragen jullie dat elke maand
ja en als je teruggaat komt de kramp ook acuut terugquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Buuuh
Ook zo irritant dat het nu wel weer meevalt
nee, vakerquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij vragen jullie dat elke maand
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en als je teruggaat komt de kramp ook acuut terug
teveel prikkelsquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet te poepen, het doet gewoon pijn... en als ik niet hoef te poepen dan kan ik ook niet...
ik riep datik om 17 uur zou gaan en ik ging om 1645!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:42 schreef ArTiC het volgende:
ik riep ook dat ik om 17 zou vertrekken...kut
lolquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef Inu het volgende:
Waarom willen vrouwen toch altijd overal groente in smijten?
Artic topic
Pastasaus met groente
fruit?quote:
paddenstoelenquote:
douw er net mn bek mee volquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, geestverruimend. Net als rucola
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:07 schreef FUFR het volgende:
vanmiddag UWV over de vloer, willen zelf de re-integratie van wwers gaan doen. de re-integratiebedrijven gaan er uit. er is zelfs een kliklijn voor zwartwerkers aan te geven
nee, gek he!quote:
keiquote:
Artic!quote:
zou ik wel doen danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Artic!![]()
![]()
Zouden die werklozen allemaal nog op bed liggen?
Oja, en SQ zat gisteren aan het bier.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zou ik wel doen dan![]()
blueman is naar schiphol zei hij gisteren
Ik vind dat zo'n rotwerk altijd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:35 schreef Inu het volgende:
Ik moet van 3 vergaderingen de notulen uitwerkenik heb geen zin...
quote:
Ik ga altijd fok!-en als ik iets moet doen waar ik geen zin in heb.quote:
je zit vaak op fokquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga altijd fok!-en als ik iets moet doen waar ik geen zin in heb.![]()
quote:
Ik heb de Marine.quote:
hehehe herkenbaar zulke programma'squote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Moet een digitale training maken, maar het is een rotpakket en het wil dus niet zo goed lukken. Denk al dagen dat ik bijna klaar ben en elke keer fuckt dat programma weer iets.
2 van mijn collega's zijn ook met dat programma aan het werk en bij hen zit het ook heeeel hoog.
idd...het bijbrengen van normen en waarden is aardig gelukt zeg ik zoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:40 schreef Levitation het volgende:
Zwangere joyriders aangehouden
Goed bezig.
Ben vooral benieuwd wat deze dametjes hun kinderen gaan leren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...het bijbrengen van normen en waarden is aardig gelukt zeg ik zo
kei handige criminele tips natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd wat deze dametjes hun kinderen gaan leren.![]()
je zal maar op je 24ste oma wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Misschien willen ze de nieuwe jongste oma worden
hoezo? ben je zwanger?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind op je 24e moeder worden eigenlijk al jong
als je nu net zwanger bent beval je op je 24stequote:
Je hebt me al een paar maanden niet gezien, dus misschien zit ik hier wel met een dikke toeterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je nu net zwanger bent beval je op je 24ste
je bent trouwens 8 dagen voor mij jarig
als het maar niet van mij isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Je hebt me al een paar maanden niet gezien, dus misschien zit ik hier wel met een dikke toeter
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een krater en moet rontgenfoto's laten maken van mijn kaak
BB moet naar de kaakchirurg
Tandarts
nou....quote:
wodka verdooft beterderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een krater en moet rontgenfoto's laten maken van mijn kaak
BB moet naar de kaakchirurg
Tandarts
ik heb ze vorig jaar alle 4 laten trekken, zwanger en al!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:49 schreef bleiblei het volgende:
maar ik had wel een prima gebit terwijl ik al een jaar of 7 niet op controle was geweest. alleen die verstandskiezen hé
Bij mij zijn ze nog niet doorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:49 schreef bleiblei het volgende:
maar ik had wel een prima gebit terwijl ik al een jaar of 7 niet op controle was geweest. alleen die verstandskiezen hé
Job leest volgens mij niet mee hoor...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou....
ohnee, Job leest meeJob
en V. en Bart
bij mij wilden ze er maar 1 uithalenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb ze vorig jaar alle 4 laten trekken, zwanger en al!
En het is echt en verstandige beslissing geweesst.
1e sessie linkerkant allebeiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bij mij wilden ze er maar 1 uithalen![]()
dus ik zal nog wel een keer moeten
Want? Geeft ie problemen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bij mij wilden ze er maar 1 uithalen![]()
dus ik zal nog wel een keer moeten
dat wilde ik ook maar dat kutwijf van een tandarts wilde dat nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
1e sessie linkerkant allebei
2e sessie rechterkant allebei
'Die zit eraan te komen'quote:
ja en? Geeft ie problemen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
'Die zit eraan te komen'
volgens dat kutwijf van een tandarts
Nee, nu niet...maar als ie dat over pakweg een jaar wel doet zit ik er mooi mee...quote:
ik ben het daar persoonlijk wel mee eensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
nja, ben ik het persoonlijk niet mee eens, maar goed
Dat mag, dat mag. Ik heb namelijk nooit zoveel last gehad van het trekken van die kiezen. Dus kan me er weinig bij voorstellen, al die ellende die je van iedereen hoort. Of ik heb gewoon een hoge pijngrensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben het daar persoonlijk wel mee eens
Ik heb ook een aardige hoge pijngrens...tenminste volgens mijn chiropractor...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat mag, dat mag. Ik heb namelijk nooit zoveel last gehad van het trekken van die kiezen. Dus kan me er weinig bij voorstellen, al die ellende die je van iedereen hoort. Of ik heb gewoon een hoge pijngrens
Daar ben ik ook geweest, in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:07 schreef amaranta het volgende:
VOlgende keer ga je dus naar de kaachirurg. Die doet dat wel ff tussen de koffie door.
ow ja dat kan, dat je daar wat heftig op hebt gereageerd... Verdovingen zijn matig, maar wel een noodzaak bij dat soort behandelingenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb ook een aardige hoge pijngrens...tenminste volgens mijn chiropractor...
Die had nog nooit meegemaakt dat iemand geen kik gaf bij het rechtduwen van nekwervels![]()
ik zal eerder ziek geweest zijn van de verdoving (ik had nog nooit een verdoving gehad, ook niet bij gaatjes vullen en een wortelkanaalbehandeling)
ja nogal....wel echt wazig dat zo'n chirurg aan je kaak staat je sjorren en je er niets van voeltquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow ja dat kan, dat je daar wat heftig op hebt gereageerd... Verdovingen zijn matig, maar wel een noodzaak bij dat soort behandelingen
en dat gekraak in je hoofdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja nogal....wel echt wazig dat zo'n chirurg aan je kaak staat je sjorren en je er niets van voelt
jaquote:
Bij mij andersom. Eigenlijk moeten ze boven er ook nog uit, maar ik vertik het.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij zijn alleen de bovenkiezen getrokken, onder hebben ze genoeg ruimte
waarom moeten ze er uit dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij mij andersom. Eigenlijk moeten ze boven er ook nog uit, maar ik vertik het.![]()
Ik mis boven al 2 kiezen, die zijn getrokken toen ik 13 was om ruimte te maken en ik vind dat ik die verstandskiezen nodig heb om te kunnen eten. Zijn ook gewoon prima kiezen, niet broos, geen gaatjes...
Ik ben er ook daaagen ziek van geweest. Vond het echt een drama.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, nu niet...maar als ie dat over pakweg een jaar wel doet zit ik er mooi mee...
ben er de laatste keer een week ziek van geweest...heb geen zin om dat weer mee te moeten maken
motto: Doe het dan in 1x goed!
Tja, volgens de tandarts is er geen ruimte voor... ofzo. Beetje vaag iig.quote:
En dan zeggen, wil je niet recht van voren slaan, maar opzij en dan vooral de bovenkant.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef ArTiC het volgende:
als ze echt snel eruit moeten ga je zaterdagnacht om 3 uur naar stratum en vraag je daar aan de eerste de beste kampjosti: wat moet je?
zet er met rode lippenstift een kruis opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan zeggen, wil je niet recht van voren slaan, maar opzij en dan vooral de bovenkant.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zet er met rode lippenstift een kruis op
Waar ga je heen? (Ik heb weer wat gemist...quote:
is dit een grapje over bb's duim?quote:
solliciterenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waar ga je heen? (Ik heb weer wat gemist...)
Succes iig!![]()
Ok, zo slim was ik nog wel om dat te snappen.quote:
Dit is toch niet serieus hopelijk?quote:
wat denk je?quote:
ik denk van nietquote:
sinds wanneer denken ze überhaupt dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is een Rotterdammer he, die denken anders
responsibility, what's thatquote:
Ik hoop het voor derquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:32 schreef ArTiC het volgende:
SQ is aangenomen en meteen aan de slag gegaan denk ik
woeiiiiiiiiiiiiquote:
Nice!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Wel naar de 2e ronde in ieder geval!
Ik ken het niet... zal eens aan Job vragen vanavond..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:59 schreef febster het volgende:
Inu: waarom is dat 'Pri-ma' ding in Rotterdam zo hip momenteel?
Ik weet niet hoe het heet, zo spreek je het fonetisch uit. Britse keten met ubergoedkope hippe kleding (goedkoper dan een H&M). Is vooral voor vrouwen volgens mijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ken het niet... zal eens aan Job vragen vanavond..
Oh, Primark... Ja, dat is gewoon een gigantische winkel met veel goedkope kleren. Zeeman kwaliteit, dus je hebt er niks aan eigenlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:05 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet, zo spreek je het fonetisch uit. Britse keten met ubergoedkope hippe kleding (goedkoper dan een H&M). Is vooral voor vrouwen volgens mij
Nu nog een:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:53 schreef febster het volgende:
[..]
Nice!
Ondertussen komen er berichten binnen dat Noord-Korea een Zuid-Koreaans schip met 100 man aan boord getorpedeerd heeft.
waar was je nouquote:
Even berusten bezinnen. Wilde even het slechte nieuws van het misbruik door priesters e.d. op mij in laten werken.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Even berusten. Wilde even het slechte nieuws van het misbruik door priesters e.d. op mij in laten werken.![]()
Nee ik voel mezelf niet zo lekker en irriteer mezelf dan snel dus ik heb even wat afstand van diverse dingen genomen.quote:
Cakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Vrouwlief heeft weer een lekkere cake gebakkenquote:
De Legend hoor ik betere dingen overquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:56 schreef bleiblei het volgende:
Zeg, weet hier iemand of de HTC HD2 een beetje relaxt dingetje is?
Ik mag over een paar weken mijn abo weer verlengen en deze zou mooi binnen budget passen.
Mits ik niet zwicht en toch gewoon netjes zakelijk ga bellen met mijn zakelijke telefoon.
Anders kom ik uit op de HTC Legend.
Die wil ik ook. Ik ben aan het zoeken geweest en kwam veel tegenstrijdige berichten tegen. Een aantal mensen klaagden over meerdere vastlopers, anderen hemelden het apparaat geheel op. Nadeel is wel dat Microsoft Windows Mobile 6.5 e.d. niet verder gaat ontwikkelen omdat ze alle pijlen op Windows Mobile 7 zetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:14 schreef bleiblei het volgende:
Betere dingen zoals?
Die HD2 lijkt wel meer voor de zakelijke markt bestemd wat wellicht handig is ivm synchroniseren van agenda's e.d.
Ik had dat ergens op internet gelezen trouwens, maar ik lees op Tweakers:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die wil ik ook. Ik ben aan het zoeken geweest en kwam veel tegenstrijdige berichten tegen. Een aantal mensen klaagden over meerdere vastlopers, anderen hemelden het apparaat geheel op. Nadeel is wel dat Microsoft Windows Mobile 6.5 e.d. niet verder gaat ontwikkelen omdat ze alle pijlen op Windows Mobile 7 zetten.
Maar ik zou zeggen, zoek eens wat rond
Dat zou dus betekenen dat de HTC HD2 die op 6.5.3 draait gewoon nog ondersteund blijft worden. Overigens wil Microsoft "nog" geen toestemming geven een HTC om de HD2 op Windows Mobile 7 te gaan laten draaien ook al zijn de specificaties er ruimschoots voldoende goed voor heb ik wederom ergens gelezen.quote:Windows Phone 7 is bedoeld voor high-end smartphones. Windows Mobile 6.5.3 zal de rol vervullen als OS voor goedkopere toestellen én high-end smartphones. Het is de bedoeling dat de eerste toestellen met Windows Mobile 7 later dit jaar verschijnen, aldus Ballmer. HTC heeft inmiddels aangekondigd nog dit jaar met WM7-toestellen op de markt te komen.
Mja, ik ben gematigd OS fapper, dus achteraf switchen ga ik waarschijnlijk niet doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had dat ergens op internet gelezen trouwens, maar ik lees op Tweakers:
[..]
Dat zou dus betekenen dat de HTC HD2 die op 6.5.3 draait gewoon nog ondersteund blijft worden. Overigens wil Microsoft "nog" geen toestemming geven een HTC om de HD2 op Windows Mobile 7 te gaan laten draaien ook al zijn de specificaties er ruimschoots voldoende goed voor heb ik wederom ergens gelezen.
quote:
Ik weet niet of je dan een htc moet hebben. Ik ben aan mijn 2de bezig en als ik iets mis is het stabiliteit. Gisteren was mijn telefoon weer zo erg vast gelopen dat ik de batterij er uit moest trekken om 'm te resetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mja, ik ben gematigd OS fapper, dus achteraf switchen ga ik waarschijnlijk niet doen.
Te veel gedoe enzo. Het belangrijkste is dat het zooitje stabiel is, fijn werkt en dat ik niet achteraf een hoop gelazer heb. Die foon moet gewoon 2 jaar goed blijven.
das voor de meeste telefoons toch een probleem, na 2 jaar zien ze er vaak niet meer uit, mijn ervaring is dat een jaar toch wel de max is. Maar ik bel dan ook heul veelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mja, ik ben gematigd OS fapper, dus achteraf switchen ga ik waarschijnlijk niet doen.
Te veel gedoe enzo. Het belangrijkste is dat het zooitje stabiel is, fijn werkt en dat ik niet achteraf een hoop gelazer heb. Die foon moet gewoon 2 jaar goed blijven.
je straalt je berichten mentaal door?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben niet op de laptop... Maar dat weet ik nog niet.
Ach ja er zijn altijd voor en tegenstanders maar de meeste ervaringen zijn positief voor zover ik gelezen heb. Ik ben een Win mobile fan omdat ik daar de spelletjes op kan spelen die ik graag wil doen en omdat er veel gadgets voor te vinden zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De mijne is bijna 2 nu en heeft 1 kras, verder ziet 'ie er nog goed uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
das voor de meeste telefoons toch een probleem, na 2 jaar zien ze er vaak niet meer uit, mijn ervaring is dat een jaar toch wel de max is. Maar ik bel dan ook heul veel
ik ga zo op stapquote:
ja duh, die zit de hele dag in je tas!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
De mijne is bijna 2 nu en heeft 1 kras, verder ziet 'ie er nog goed uit.
Tuurlijk, in een tassie in mijn tas.quote:
Mijn E65 is ruim 2 jaar en werkt nog perfect. Qua uiterlijk is hij echter allang overleden. Ik ben niet zuinig met die dingen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
De mijne is bijna 2 nu en heeft 1 kras, verder ziet 'ie er nog goed uit.
Ik heb nu een touch en die bevalt welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dan een htc moet hebben. Ik ben aan mijn 2de bezig en als ik iets mis is het stabiliteit. Gisteren was mijn telefoon weer zo erg vast gelopen dat ik de batterij er uit moest trekken om 'm te resetten.
i knew it..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tuurlijk, in een tassie in mijn tas.
Foto graag, wil wel eens zien wat voor kleur het binnenste heeft dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |