Wielrennen ?quote:
Nee ze was de Nederlandse topper op deze discipline. Internationaal was ze subtop.quote:
Was toen wel een hot ding herinner ik mequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ze was de Nederlandse topper op deze discipline. Internationaal was ze subtop.
ja is goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef tomtomaat het volgende:
baanwielrenner sprint en keirin geloof ik
Nee, de eerste niet-blanke international van Duitsland.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:34 schreef chufi het volgende:
Is het niet gewoon de eerste zwarte duitser voetballer?
Nu begint die naam weer te dagen idd ... Zaterdag 'smiddag met "die Sportschau "quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, de eerste niet-blanke international van Duitsland.
Je moet eens op zijn naam googlen. Schitterende voetballer. Met de pech dat ie Gerd Müller voor zich had.
Precies hij had het figuur van Rooney.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu begint die naam weer te dagen idd ... Zaterdag 'smiddag met "die Sportschau "
Klinkt bekend.quote:
Ja polstok is het. Ik duide idd op geen 7kamp onderdeelquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:08 schreef tong80 het volgende:
Ik pas
Zal wel polstok zijn dan en heb ik je hint verkeerd begrepen.
1973/76: MVVquote:
Ben zelf ooit gescout door Wageningen. Ze vonden met te labiel.quote:
Vanwege die spleenheup zekerquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben zelf ooit gescout door Wageningen. Ze vonden met te labiel.
Anders had ik met hem gespeeld
Speelde me parten Chufiquote:
ja maar die is al naar bed volgens mijquote:Op woensdag 14 april 2010 23:46 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
ook niet, ik denk dat tong hem gelijk weet.....
Zeg dat welquote:
Pak er nog éénquote:
quote:
Dan google je toch eerst evenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
écht niet gegoogled...
Eh is het nu de bedoeling dat ik zelf met een sporter op de proppen kom? *kent niemand*
Nee hoor. je mag er wel 1 posten, maar het is niet verplicht.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
écht niet gegoogled...
Eh is het nu de bedoeling dat ik zelf met een sporter op de proppen kom? *kent niemand*
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
écht niet gegoogled...
Google om een naam te vinden die je wilt posten mag echt wel hoor... Alleen de geposte naam weer googlen om te vinden welke sport ie doet/deed is niet de bedoelingquote:
nee snap 'mquote:Op zondag 2 mei 2010 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Google om een naam te vinden die je wilt posten mag echt wel hoor... Alleen de geposte naam weer googlen om te vinden welke sport ie doet/deed is niet de bedoeling
Nou volgens mij niet maar haar zus en twee broers waren ook erg talentvol op het gebied van sport.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:51 schreef tong80 het volgende:
Ik ken wel een Dod in de paardesport.
Dochter van een oud-kampioen ?
Nee, ze was al overleden toen die sport erkend werd.quote:
Nee.quote:
En niet op of in water.quote:
daar had ik niet aangedacht... mag ik nu een naam posten?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Lottie_Dod
Si!quote:Op zondag 2 mei 2010 23:15 schreef frits22 het volgende:
[..]
daar had ik niet aangedacht... mag ik nu een naam posten?
'quote:Op maandag 3 mei 2010 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]Maar zeker niet in Skeleton, dat zal het waarschijnlijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |