Esmé, bedoel je?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:11 schreef xxiessiexx het volgende:
Wie is dat in het midden van het derde plaatje?
Die is wel gewoon uitgekomen.. vreemd.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:58 schreef ivetje het volgende:
Ik heb afgelopen maandag deel 1 gekeken op film1 en ben meteen verkochtGeweldig zeg!! Heb meteen de blu-ray gekocht van deel 1 en heb deel 2 gedownload en vanmiddag gekeken. Ik kan niet wachten tot Eclipse uit komt! Maar nog even een vraagje, is deel 2 niet op blu-ray uitgekomen? Kan hem nergens vinden...niet bij FRS en niet via Bol.com en play.com heeft geen ned. ondertitels
Ik vind ondertitels wel een must, dus play.com valt al af. Maar op frs.nl zie ik em niet terugquote:Op donderdag 8 april 2010 17:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Die is wel gewoon uitgekomen.. vreemd.
Op play.com kun je heel voordelig de blu-ray kopen. Maar dan heb je ook geen nederlandse ondertitels.
Ik heb daar mijn DVD besteld maar dat ik geen ondertitels heb maakt me niks uit.
Misschien zijn ze nog niet te verkrijgen in Nederland. Wat ik wel vreemd vind..quote:Op donderdag 8 april 2010 17:06 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik vind ondertitels wel een must, dus play.com valt al af. Maar op frs.nl zie ik em niet terugDaar staat alleen de DVD en die hoef ik niet.
Ben wel van plan om de boeken te gaan lezen. Ik lees zowiezo veel, dus dit lijkt me ook wel erg leukquote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef Siral het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nog niet te verkrijgen in Nederland. Wat ik wel vreemd vind..![]()
Ga je de boeken ook lezen btw?
4.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:55 schreef ivetje het volgende:
Ben wel van plan om de boeken te gaan lezen. Ik lees zowiezo veel, dus dit lijkt me ook wel erg leukZie nu de luxe editie staan bij bol.com en die is wel echt heel tof. Denk dat ik daar maar meteen mee begin
Hoeveel boeken zijn er eigenlijk van? Ook gewoon 3? Dan weet ik welke ik moet hebben nl.
80!!quote:
Als Breaking Dawn in het nederlands uit komt, dan komt er vast wel een nederlandse box denk ik!quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:57 schreef ivetje het volgende:
Nee, ga toch maar in het nederlands lezenEngels lukt me wel, maar vind het fijner om gewoon nederlands te lezen. En heb een e-reader, dus misschien dat ik daarop begin. Vind die set wel heel mooi! Staat die ook op de planning voor Nederland, want anders wacht ik daar even op?
De blu-ray van New Moon komt hier pas over een paar maanden uit.. Ik heb hem net maar bij Amazon besteld, wil niet zo lang meer wachten.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:06 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik vind ondertitels wel een must, dus play.com valt al af. Maar op frs.nl zie ik em niet terugDaar staat alleen de DVD en die hoef ik niet.
Er is nu ook allang een 1080p versie te downloadenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:36 schreef J-net het volgende:
van New Moon was er vrij snel een goed te kijken cam versie dus die had ik. Valt in het niets met gewone DVD kwaliteit maar scheelt een berg geld om naar de bios te gaan continu; 2 keer is wel genoeg denk ik. En natuurlijk periode tussen uit bios en release DVD overbruggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |