Paashaaspakken!! Dat je dan met de hele familie verkleed gaat enzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eieren, hazen, chocola, paastakken, kuikentjes, jeweetwel! Paasdingen!
Dan moet de kerstboom eerst maar eens weg denk ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat je eieren gaat uitblazen en dan de schaal beschildert en dan leuke slingers maakt en gele kuikentjes overal in je huis en inderdaad wat paashazen, al dan niet van chocola.... Enfin, gewoon je huis een kekke paassfeer geeft?
Kan je m meteen vervangen voor paastakken, is t niet zo leeg...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan moet de kerstboom eerst maar eens weg denk ik
........................quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat je eieren gaat uitblazen en dan de schaal beschildert en dan leuke slingers maakt en gele kuikentjes overal in je huis en inderdaad wat paashazen, al dan niet van chocola.... Enfin, gewoon je huis een kekke paassfeer geeft?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
........................
Punnik jij van die overkleedjes? Engelse woord = Doylies. Weet niet wat het NL woord is.
Nooit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik begin al in november met de voorbereidingen.
![]()
Maar jij slaat toch ook altijd van die design-easter-dingen in??
Ik heb 2 vazen met narcissen op de salontafel staan... dan houdt het ook wel opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet ook nooit van die frutsels in huis hebben... al kwam mijn moeder vandeweek met een zelfgemaakt paasstuk aanzetten... die staat nu wel op mijn salontafel
Ja joh... gezellig juist!quote:
Ik hoop wel dat het een kunstboom is danquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:49 schreef oinaru_isan het volgende:
Paasfrutsels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
euh waarom?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het een kunstboom is dan
Bij de gemiddelde kerstboom zit er niet veel naald meer aan na twee weken, laat staan na 4 maandenquote:
Neuh, want ik heb geen kinderkamer in mijn appartementquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:11 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn prachtige decoratieve elementen.
Dat is de minimalistische look... mega hipquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde kerstboom zit er niet veel naald meer aan na twee weken, laat staan na 4 maanden
Slapen die schandknaapjes dan gewoon bij je in bed?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, want ik heb geen kinderkamer in mijn appartement
In de kelderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Slapen die schandknaapjes dan gewoon bij je in bed?
Ik ben nog jong van lichaam en geest, geen oude spinster.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, want ik heb geen kinderkamer in mijn appartement
Als je 't over de duivel hebt, dan bellen ze opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Fuck, ik zie net in m'n agenda dat ik 3 vrijdag achter elkaar niet kan trainen.
The big black guy ain't gonna like that
Ik ben ook nog jong van lichaam en geest, maar ik brei geen knuffeldiertjes voor mij op de kamerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik ben nog jong van lichaam en geest, geen oude spinster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |