Da's een van de kenmerken ja.. ik heb wel jeukende ogen en ook jeuk in mijn mond/keel.....quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij krijg ik ook last van hooikoorts, al gaat dat bij mij nooit zo in mijn ogen zitten, maar word ik een soort van verkouden.
Dan wil ik wel een rolquote:
Heeft dat verkouden niet gewoon te maken met de temp.schommeling?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij krijg ik ook last van hooikoorts, al gaat dat bij mij nooit zo in mijn ogen zitten, maar word ik een soort van verkouden.
Nou ik kreeg er pas last van toen ik net een rondje door het park maakte met de hondquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft dat verkouden niet gewoon te maken met de temp.schommeling?
Ik word nl ook altijd verkouden als het qua weer van warm naar koud gaat,maar ook van koud naar warm.
En ja, dat valt nou eenmaal ongeveer samen met de eerste polletjes.
Ik hoef niet zo zeer een rol, maar wil wel casting director zijnquote:
O jij bent zo'n homo die met z'n hond in het park wandeltquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik kreeg er pas last van toen ik net een rondje door het park maakte met de hond.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo zeer een rol, maar wil wel casting director zijn.
Het is een stoer hondje hoor!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent zo'n homo die met z'n hond in het park wandelt
erik als nieuwe job gotschalkquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo zeer een rol, maar wil wel casting director zijn.
100.000 euro ??? aardig autotjequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
een vreind van mij is op vakantie in Oostenrijk, daar hebben ze gisterennacht zijn auto in brand gestoken, een Deen zit er voor vast nu in Salzburg, schade 100.000 euro!
dan heeft er vast meer gebrand dan alleen een auto ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
een vreind van mij is op vakantie in Oostenrijk, daar hebben ze gisterennacht zijn auto in brand gestoken, een Deen zit er voor vast nu in Salzburg, schade 100.000 euro!
Moet ik nou klikken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u is vandaag wel lui uitgevallen
www.kemnacasting.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |