Ah valt wel mee hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 12:06 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik hoop er vanavond weer bij te zijn. Mijn zoontje van 6 maanden had 39,5 koorts, de arme ziel.....
3 slapeloze nachten verder en meneer zit weer op de 36,7.
Nu nog wat slaap inhalen..
Ik loop te veel achter op jullie....
Dat gezeik om die M60...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat was ik. Werd echt gek van dat grafwapen
OMG, wie wil nou z'n windtunnel in zijn pc. Daar wordt je toch gek vanquote:Op maandag 29 maart 2010 12:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Holy shit de nieuwe kaart van NVDIA klinkt als een straaljager. En dit is zelfs in een open ruimte nog niet eens in een dichte kast getest.
Let ook op de temperaturen.
Hé leuk, met zo'n ding moet je de PC verankeren aan de grond, anders gaat ie er vandoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:10 schreef Smight het volgende:
[..]
OMG, wie wil nou z'n windtunnel in zijn pc. Daar wordt je toch gek van
Ik doe vaak een hele ronde met 1 magazijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:51 schreef Olle. het volgende:
nou ik heb gisteren eigenlijk voor het eerst gespeeld met medic...
en moet zeggen die startdgun bevalt me prima! kun je mooi beetje mee rossen....
alleen het kutte was dat ik aussult gewent ben en auto matisch op de reload butten druk als ik 30 kogels gebruikt heb...dus dan is dat ding 10 minuten bezig met reloaden
mja maar ik heb die peddles nog nietquote:Op maandag 29 maart 2010 13:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik doe vaak een hele ronde met 1 magazijn.Ben toch te druk met healen en reviven. Ik gebruik mijn gun alleen als defensief wapen, vijanden opzoeken doe ik niet.
Paddles heb je zo bij elkaar. Een paar dingen om snel punten te verdienen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:20 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja maar ik heb die peddles nog niet
dus kan nog weinig en wil snel punen halen. Dus ben actief ook met attacken...
maar kan goed inkomen wanneer je de paddles hebt dat je dan druk bent met reviven!
MAar als ik naar mezelf kijk vind ik dat lang niet altijd even fijn als ik gerevived wordt als assault...
Omdat ik meestal midden in een gevecht gekilled wordt en al mijn kogels kwijt ben.
En als ik dan weer tot leven kom moet ik direct terug schieten wat ik op dat moment niet kan...
even een reactie op punt 3 : M60, erg accuraat vind ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:30 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Paddles heb je zo bij elkaar. Een paar dingen om snel punten te verdienen.
1. Zorg dat je in een squad zit die goed doordrukt en bij eklaar blijft. Zo niet, wissel van squad.
2. Zorg dat je de enige medic in je squad bent.
3. Rush niet op vijanden af, maar spot ze voor je squad. Als medic heb je de minst accurate guns, dus laat een assault of recon class de tegenstander afmaken.
4. Blijf bij je squad, tenzij iemand in de omgeving laag zit kwa health. Doe een uitstapje, heal hem en huppel weer naar je squad.
5. Gebruik je guns defensief, niet offensief. Als je mist, heb je je positie 9 van de 10 keer verraden en ben je de pineut. Fire when fired upon.
Dit is hoe ik het tot nu toe doe en het werkt.
Ja leuk. 1 schot en het hele vijandige team weet waar je zit. Teveel herrie en te zwaar. (Sprint snelheid is minder dan met een PKM)quote:Op maandag 29 maart 2010 13:50 schreef Smight het volgende:
[..]
even een reactie op punt 3 : M60, erg accuraat vind ik.
Gister met de M60 + 4x scope + imp. damage op lange afstand een sniper en een assault gedood met 3 gerichte kogels (een headshot op de sniper en 2 kogels op de assault), op de fok server.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:57 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja leuk. 1 schot en het hele vijandige team weet waar je zit. Teveel herrie en te zwaar. (Sprint snelheid is minder dan met een PKM)
Je moet juist snel zijn als medic, met zo'n mobiele tankgun ben je niet snel.
As I said, PKM LMG all the way.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:33 schreef Zith het volgende:
[..]
Gister met de M60 + 4x scope + imp. damage op lange afstand een sniper en een assault gedood met 3 gerichte kogels (een headshot op de sniper en 2 kogels op de assault), op de fok server.
Best overpowered ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |