Lol wtf? in je eentje spelen zodat er misschien toch nog iemand op die verlaten server komt = ban?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
zullen we het anders zo zeggen. als je niet stop met dat soort zaken op onze server dan geven wij jou gewoon een ban. (is niet de eerste keer dat ik gezegd heb dat je iets niet moet doen trouwens)
ik heb het over statpadden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Lol wtf? in je eentje spelen zodat er misschien toch nog iemand op die verlaten server komt = ban?wmb is die 1500 exp ofzo een goede prijs voor het tot leven kicken van je server.
maar dit is ook gelijk de reden dat ik praktisch nooit op de fok server kom; het is leeg, gespannen (elke paar minuten roept er iemand dat iets tegen de -zelfgemaakte, spelverneukende- regels is) en de enige paar spelers zitten in een wachtrij achter de UAV, snipen of zijn rambo medics...
Zoals porsche1 het uitlegt lees ik het als het in je eentje vernietigen van points, toch?quote:
No way. Zal dus vista of 7 moeten gaan draaien om er normaal gebruik van te kunnen maken..?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat je niks ziet heeft met je directx te maken (je moet 10 of 11 hebben om fatsoenlijk door dat schild te kunnen kijken) (dat is mij verteld)
En toch is dat zo ongeveer wat er op de pistol only servers ook zo ongeveer gebeurde.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Zoals porsche1 het uitlegt lees ik het als het in je eentje vernietigen van points, toch?
Dat het volgende filmpje verboden is, vooruit![]()
Hoe krijg je nou weer punten voor knifen van ramen/deuren?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:32 schreef porsche1 het volgende:
Ik deed dit: Ik ging in de fok server. Knifede ramen en deuren voor points voor me medic classe en blies quads enzo op voor xp en maakte de hq's kapot.
Geen idee. Kreeg punten bij mijn medic classe.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:46 schreef kutagh het volgende:
[..]
Hoe krijg je nou weer punten voor knifen van ramen/deuren?
Medic class bijna uitgespeeld moet nog het laatste wapenquote:
Waar was jij opeens? Je was opeens van de FOK server verdwenen.quote:
Crashte.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waar was jij opeens? Je was opeens van de FOK server verdwenen.
Jammer.quote:
Psies. En ook is het wel leuk als er meer dan 6 man rondlopen.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Jammer.
De server is ook hardcore niet erg mijn smaak, beetje te. Maar als Fokkers in squad en op TS is wel aardig.
De rien, zolang je maar niet gaat statpadden oid. Netjes houden.quote:
Denk het nog wel ff.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef Smight het volgende:
Gaat iemand vandaag nog op de fok server spelen?
Doe ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:11 schreef cerror het volgende:
[..]
De rien, zolang je maar niet gaat statpadden oid. Netjes houden.
[..]
Denk het nog wel ff.
Misschien vanavond, als er genoeg mensen zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef Smight het volgende:
Gaat iemand vandaag nog op de fok server spelen?
Doof?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:28 schreef kutagh het volgende:
Ja daag, ik kom echt niet op TS hoor... Geen mic en ben doof dus heeft echt geen nut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |