Klopt, altijd wat...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:52 schreef kutagh het volgende:
Ik denk dat ry4life latency bedoelt en niet grafische lag. Waar ik ook wel wat last van heb.
@porsche1: Sinds gister heb ik dat probleem ook... Stomme EA games gedoe. Altijd weer wat aan de hand met hun games.....
Het ligt in ieder geval niet aan deze pc (hoop ik!), alles is een jaartje oud en speciaal voor games (groot scherm, gamerouter etc.) en een nieuwe/andere videokaart hielp ook niet Elk spel werkt perfect behalve deze. Mijn vader heeft al van alles gedaan en geïnstalleerd maar niets heeft geholpen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:52 schreef kutagh het volgende:
Ik denk dat ry4life latency bedoelt en niet grafische lag. Waar ik ook wel wat last van heb.
Ligt het misschien aan de servers waarop je probeert te spelen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef ry4life het volgende:
[..]
Het ligt in ieder geval niet aan deze pc (hoop ik!), alles is een jaartje oud en speciaal voor games (groot scherm, gamerouter etc.) en een nieuwe/andere videokaart hielp ook niet Elk spel werkt perfect behalve deze. Mijn vader heeft al van alles gedaan en geïnstalleerd maar niets heeft geholpen.
En met de lag bedoel ik dat als je klikt pas na 5 seconde schiet en als je wil lopen je wel heel erg traag gaat, te traag om het te kunnen spelen dus... Ook mn ping is hoog altijd rond de 250 terwijl in een ander spel de ping altijd rond de 20 is.
Ik zal het maar moeten doen met andere spellen, had me zo verheugd op deze game
Had gisteravond niet gek veel last daarvan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb ook last van...volgens mij ligt de helft van de EA Master server eruit.
Vandaag ook veel stotteringen en laggende servers die normaal niet lagden..
Gaat voor mij niet werken. Zit teveel met werk enzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Misschien leuk om 1 dag te kiezen met een leuke tijd? 1x in de week?
Geef het alleen aan.quote:
Flintstone 280BCquote:
imba kuikentje manquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:02 schreef porean het volgende:
Haha die glitch is geniaal...![]()
(Enja ik zei dit alleen voor het insane toffe kuikentje!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |