Ik had ze ook allemaal al "vrij" staan, maar kon ze pas gebruiken toen ik ze ingame unlocked had.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:33 schreef kutagh het volgende:
Een tip voor de mensen die het nog niet wisten: Registreer een gratis Battlefield Heroes account en zet die account in je veterans programma op EA's website, dan heb je de heal/ammo crate, repair, defibillator en M1 Garand al... En het is gratis dus ideaal voor ons, gierige Nederlandsers
ach je hebt ze ook zo vrijgespeeld als je al enige ervaring hebt en de extra er mooi op kunt toepassenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:51 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik had ze ook allemaal al "vrij" staan, maar kon ze pas gebruiken toen ik ze ingame unlocked had.
Free from start my ass.... Daarbij komt nog dat de Garand een schijtwapen is.
Veteran levels..... Overrated BS.
whahaha heb je de ingame kompas op je jasje niet geïnstalleerdquote:
ik kom toch niet online.. KPN loopt weer eens te kutten met mijn internetquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:01 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Laatst eindelijk de M60 vrijgespeeld, ik snap gelijk waarom elke mongool met dat wapen rond rent. Magnum ammo aan en volgas gaan
Nee man, heldenwapenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:51 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik had ze ook allemaal al "vrij" staan, maar kon ze pas gebruiken toen ik ze ingame unlocked had.
Free from start my ass.... Daarbij komt nog dat de Garand een schijtwapen is.
Veteran levels..... Overrated BS.
Ja het was misschien een heldenwapen in BF1942 maar in vergelijking met anders wapens uit BFBC2 is het niet gek veel meerquote:
Nah, die mening deel ik totaal niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:59 schreef Smight het volgende:
[..]
Ja het was misschien een heldenwapen in BF1942 maar in vergelijking met anders wapens uit BFBC2 is het niet gek veel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |