abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 april 2010 @ 10:02:49 #101
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80295135
Dag dames! Zouden jullie mij kunnen helpen?

Ik ben op zoek naar een mooie rode lipstick die je tanden niet geel laat lijken. Ik heb hem echter maar een paar dagen nodig (voor een event) en daarna zal ik hem denk ik niet veel meer dragen, dus het liefst geen hele dure. Ook heb ik hem nogal kortdag nodig, dus zou ik hem graag in een winkel halen ipv bestellen.
De kleur rood maakt niet veel uit, fel of donker, maar het moet wel echt rood zijn, dus niet bordeaux ofzo
Heeft er iemand tips voor een mooie? Alvast bedankt
Knoei
pi_80295209
Je hebt dan een rode lipstick met een blauwe ondertoon nodig. Een hele koele rode kleur dus. Dan lijken je tanden witter.
  woensdag 14 april 2010 @ 10:10:23 #103
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80295349
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:05 schreef Ooi86 het volgende:
Je hebt dan een rode lipstick met een blauwe ondertoon nodig. Een hele koele rode kleur dus. Dan lijken je tanden witter.
weet je een mooie van een makkelijk verkrijgbaar (en niet te duur) merk?
(sorry tis nogal een specifiek eisenlijstje )
Knoei
  woensdag 14 april 2010 @ 11:02:01 #104
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_80296928
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:10 schreef Loqi het volgende:

[..]

weet je een mooie van een makkelijk verkrijgbaar (en niet te duur) merk?
(sorry tis nogal een specifiek eisenlijstje )
Maybelinne is niet zo duur en heeft verschillende rode lipsticks.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_80298768
Ik weet niet uit mijn hoofd een specifieke kleur die aan deze eisen voldoet. Idd, rimmel of loreal zal wel een mooie rode kleur hebben.
  woensdag 14 april 2010 @ 11:57:37 #106
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80299016
Hebben die ook goede longlasting lipsticks (ja nog een eis ik maak het niet makkelijk he?)
Maar lipstick is dan ook het enige wat ik nooit gebruik qua make-up en ik weet er dan ook helemaal niks vanaf
Knoei
pi_80300929
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:10 schreef Loqi het volgende:

[..]

weet je een mooie van een makkelijk verkrijgbaar (en niet te duur) merk?
(sorry tis nogal een specifiek eisenlijstje )
Persoonlijk vind ik de lipsticks van de Hema fijn, met die zwarte verpakkingen.
pi_80301287
Als ik hier de etos inloop, staat er altijd zo´n dame bij de make-up afdeling voor vragen enzo. Misschien dat dat een ideetje is? Zelf gebruik ik ook echt nooit lipstick, haha, dus aan mij heb je ook niks
  woensdag 14 april 2010 @ 13:11:14 #109
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80301617
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:57 schreef Loqi het volgende:
Hebben die ook goede longlasting lipsticks (ja nog een eis ik maak het niet makkelijk he?)
Maar lipstick is dan ook het enige wat ik nooit gebruik qua make-up en ik weet er dan ook helemaal niks vanaf
Longlasting vind ik kut want die zijn vaak zo droog. De nieuwe lijn van Rimmel (van die reclame met dat meisje met knalrode lippen maar ik zie alleen maar die spleet tussen haar tanden ) heb ik 030 - Tell no one. Op zich wel een OK stiftje Ik gebruik vaak zo'n transparante 'topcoat' dinges om het wat langer te laten zitten.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 14 april 2010 @ 14:22:51 #110
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_80304326
MiMu was het gelukt met je bruidsmakeup?
KuikenGuppy
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 14 april 2010 @ 14:25:40 #111
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80304422
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:02 schreef Loqi het volgende:
Dag dames! Zouden jullie mij kunnen helpen?

Ik ben op zoek naar een mooie rode lipstick die je tanden niet geel laat lijken. Ik heb hem echter maar een paar dagen nodig (voor een event) en daarna zal ik hem denk ik niet veel meer dragen, dus het liefst geen hele dure. Ook heb ik hem nogal kortdag nodig, dus zou ik hem graag in een winkel halen ipv bestellen.
De kleur rood maakt niet veel uit, fel of donker, maar het moet wel echt rood zijn, dus niet bordeaux ofzo
Heeft er iemand tips voor een mooie? Alvast bedankt
Zelf heb ik gewoon de rode kleur van de Etos [006]. Maar het is een hele mooie felle kleur en laat zeker mn tanden niet geel lijken! Ik zweer d'r iig bij, hij slijt namelijk ook niet snel weg.

edit; als je het echt lang wilt laten zitten kan je een soortgelijke kleur lippotlood kopen en daarmee eerst je lippen 'inkleuren' (kan je ze gelijk een mooie vorm geven --> hiermee bedoel ik niet dat je buiten je liprand een lijntje moet teken hoor ). Vervolgens lippenstift erop, padam.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_80304954
Ik hoooop dat iemand mij kan helpen eigenlijk.
Ik heb heel lang last gehad van acne en daardoor vond ik opmaken meer een stomme verplichting dan dat het ook nog leuk is om te doen. Ik was uren bezig met het wegwerken van puistjes zonder dat het leek op een plamuurlaag. Maar nu heb ik medicijnen tegen mn acne en mn huid is nu best wel gaaf
Maar ik heb nog wel een vette huid helaas. Als ik me 's ochtends opmaak (foundation zonder olie, beetje concealer en daarna een laagje (bronzing)poeder) ziet het er super mooi uit, maar halverwege de dag is mn gezicht, vooral mn neus, net een spiegel. Zo vet en makeup lijkt wel gewoon verdwenen van mn gezicht..
Weet iemand hier iets tegen? Goede foundation die echt goed blijft zitten op een vette huid, of een goede poeder die het echt de hele dag mat houdt?
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
  woensdag 14 april 2010 @ 15:02:31 #113
57434 Marloes
Digital Love
pi_80305804
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:40 schreef Lotteu het volgende:
Ik hoooop dat iemand mij kan helpen eigenlijk.
Ik heb heel lang last gehad van acne en daardoor vond ik opmaken meer een stomme verplichting dan dat het ook nog leuk is om te doen. Ik was uren bezig met het wegwerken van puistjes zonder dat het leek op een plamuurlaag. Maar nu heb ik medicijnen tegen mn acne en mn huid is nu best wel gaaf
Maar ik heb nog wel een vette huid helaas. Als ik me 's ochtends opmaak (foundation zonder olie, beetje concealer en daarna een laagje (bronzing)poeder) ziet het er super mooi uit, maar halverwege de dag is mn gezicht, vooral mn neus, net een spiegel. Zo vet en makeup lijkt wel gewoon verdwenen van mn gezicht..
Weet iemand hier iets tegen? Goede foundation die echt goed blijft zitten op een vette huid, of een goede poeder die het echt de hele dag mat houdt?
Bare minerals wellicht? www.idmakeup.nl
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  woensdag 14 april 2010 @ 16:28:47 #114
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_80309344
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef Marloes het volgende:

[..]

Bare minerals wellicht? www.idmakeup.nl
@ Marloes, enig idee wat die prijzen zijn?
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  woensdag 14 april 2010 @ 16:30:51 #115
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80309462
Dank jullie voor alle suggesties
Knoei
pi_80309546
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef Marloes het volgende:

[..]

Bare minerals wellicht? www.idmakeup.nl
Hm ja dat lijkt me wel wat, maar lastig om aan te komen en er staan idd nergens prijzen..
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
pi_80310153
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef Lotteu het volgende:

[..]

Hm ja dat lijkt me wel wat, maar lastig om aan te komen en er staan idd nergens prijzen..
is vrij prijzig wel.. maar idd hele goeie trouwens..
Le deuxième sexe
pi_80312443
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef Lotteu het volgende:

[..]

Hm ja dat lijkt me wel wat, maar lastig om aan te komen en er staan idd nergens prijzen..
Zag het laatst geloof ik bij de V&D... maar weet niet precies welk merk dit is...

Maar hier kan je het bijvoorbeeld online bestellen:

http://search.salonskincare.co.uk/search?w=bare+minerals

Heb daar zelf ook al een aantal keer wat besteld Goede service.
En Ebay natuurlijk, daar stikt het ook van de verkopers.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_80313245
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:40 schreef Lotteu het volgende:
Ik hoooop dat iemand mij kan helpen eigenlijk.
Ik heb heel lang last gehad van acne en daardoor vond ik opmaken meer een stomme verplichting dan dat het ook nog leuk is om te doen. Ik was uren bezig met het wegwerken van puistjes zonder dat het leek op een plamuurlaag. Maar nu heb ik medicijnen tegen mn acne en mn huid is nu best wel gaaf
Maar ik heb nog wel een vette huid helaas. Als ik me 's ochtends opmaak (foundation zonder olie, beetje concealer en daarna een laagje (bronzing)poeder) ziet het er super mooi uit, maar halverwege de dag is mn gezicht, vooral mn neus, net een spiegel. Zo vet en makeup lijkt wel gewoon verdwenen van mn gezicht..
Weet iemand hier iets tegen? Goede foundation die echt goed blijft zitten op een vette huid, of een goede poeder die het echt de hele dag mat houdt?
Enzymion van Lush gebruiken als dagcreme. Dat is tegen een vette huid en werkt prima. En verder: af en toe even je gezicht afdeppen met blotting papers (zo heet dat geloof ik, verkrijgbaar bij o.a. Bodyshop) of een stukje toiletpapier. Dan dep je de ergste glim weg. Als je voortdurend bijpoedert, dan wordt het alleen maar een dikke laag zooi op je gezicht.
pi_80313784
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:16 schreef Juud- het volgende:

[..]

Enzymion van Lush gebruiken als dagcreme. Dat is tegen een vette huid en werkt prima. En verder: af en toe even je gezicht afdeppen met blotting papers (zo heet dat geloof ik, verkrijgbaar bij o.a. Bodyshop) of een stukje toiletpapier. Dan dep je de ergste glim weg. Als je voortdurend bijpoedert, dan wordt het alleen maar een dikke laag zooi op je gezicht.
Ja die papiertjes heb ik idd ooit gehad en dat werkt wel oke, die moet ik zeker weer kopen!
Nee ik poerder het niet bij, want dan wordt het idd een hele vieze dikke vette laag makeup haha. Maar daarom baal ik er ook zo van want de makeup is dan wel zo goed als verdwenen maar ik kan het dan niet even bijwerken ofzo.
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
  woensdag 14 april 2010 @ 20:22:43 #121
57434 Marloes
Digital Love
pi_80318422
je kunt het gewoon bij de sephora kopen! op dit moment kost het iets van 20 euro voor 2 gram, maar binnenkort wordt het 8 gram voor 25 euro!!! best goedkoop dus.
ik zou gewoon naar de sephora gaan en me daar laten adviseren! je kunt ook bijv. die starterskit kopen, is in verhouding ook niet duur en dan heb je alles + uitleg dvd
is ook zeer geschikt voor een huid met acne..
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_80334622
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:22 schreef Marloes het volgende:
je kunt het gewoon bij de sephora kopen! op dit moment kost het iets van 20 euro voor 2 gram, maar binnenkort wordt het 8 gram voor 25 euro!!! best goedkoop dus.
ik zou gewoon naar de sephora gaan en me daar laten adviseren! je kunt ook bijv. die starterskit kopen, is in verhouding ook niet duur en dan heb je alles + uitleg dvd
is ook zeer geschikt voor een huid met acne..
Je bedoelt minerale make-up? Ik had ook idd gevonden dat ze het bij Sephora hebben.
Ik moet dus binnenkort maar eens naar een andere stad om te shoppen, want hier hebben ze helaas nergens Sephora te koop
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
pi_80336339
Welke producten van GOSH zijn de moeite waard om te halen?
All good things are wild and free.
pi_80357281
Zag net bij de kruidvat alle make-up 50%

(of was dat al gemeld door iemand?)
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
  donderdag 15 april 2010 @ 21:06:26 #125
57434 Marloes
Digital Love
pi_80359341
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:22 schreef Lotteu het volgende:

[..]

Je bedoelt minerale make-up? Ik had ook idd gevonden dat ze het bij Sephora hebben.
Ik moet dus binnenkort maar eens naar een andere stad om te shoppen, want hier hebben ze helaas nergens Sephora te koop
Ja die minerale make up verkopen ze bij de sephora
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_80359389
Die mascara van de Sephora valt me trouwens wel tegen, zit na een paar uur standaard onder je ogen.. Jammer.
pi_80362944
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
Die mascara van de Sephora valt me trouwens wel tegen, zit na een paar uur standaard onder je ogen.. Jammer.
Dat heb ik bij bijna al mijn mascaras... gebruik je zo'n primer?
Le deuxième sexe
pi_80363030
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef ad0rable het volgende:

[..]

Dat heb ik bij bijna al mijn mascaras... gebruik je zo'n primer?
Nee ! Zo ver ga ik niet, gebruik ook niet altijd mascara maar die ik heb van de Hema is niet eens waterproof en blijft zelfs na een huilbui zitten !
pi_80368621
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee ! Zo ver ga ik niet, gebruik ook niet altijd mascara maar die ik heb van de Hema is niet eens waterproof en blijft zelfs na een huilbui zitten !
nee ik ook niet soms ook wel eens lekker, hoef je die troep er ook niet af te halen.

een primer zorgt wel dat het beter blijft zitten en er met afhalen eigenlijk ook makkelijker afkomt.. worth the investment i'd say..
Le deuxième sexe
pi_80368965
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:01 schreef ad0rable het volgende:

[..]

nee ik ook niet soms ook wel eens lekker, hoef je die troep er ook niet af te halen.

een primer zorgt wel dat het beter blijft zitten en er met afhalen eigenlijk ook makkelijker afkomt.. worth the investment i'd say..
Waar koop je zoiets? En trouwens, ik wil die lip stain blush ding heel graag hebben, maar ik zie 'm gewoon niet bij de kruidvat hier? Waar staat 'ie ? Ik heb echt overal gekeken !
pi_80381794
Oeh heb de lip stain gevonden in roze en paars meegenomen en nog een nagellakje !

Met 50 % korting bij de Kruidvat !
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:52:56 #132
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_80382917
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:13 schreef tliciouz het volgende:
Welke producten van GOSH zijn de moeite waard om te halen?
Die lipgloss met dat spiegeltje en verlichting! Echt de fijnste lipgloss die ik OOIT heb gehad, gisteren weer aardig ingeslagen bij de KV.
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:01:04 #133
164755 Mss
kutHOEr
pi_80385756
Ik heb me gruwelijk uitgeleefd met de 50% actie bij het Kruidvat. Ik doe eigenlijk te weinig met mijn make-up dus ik komt hier ook meeposten.
Aids.
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:26:59 #134
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_80393613
Ik heb een make up koop stop
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_80419371
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:01 schreef Mss het volgende:
Ik heb me gruwelijk uitgeleefd met de 50% actie bij het Kruidvat. Ik doe eigenlijk te weinig met mijn make-up dus ik komt hier ook meeposten.
ik oook! Ik wist het niet eens, maar wilde even een glosje halen, maar werd dus aangenaam verrast en maar meteen blush, compact powder, mascara en dus twee glossjes meegenomen

Verkapte tvp eigenlijk, ik hou van make-up En heb vooral make-up van nyx en ook veel van elf omdat het goedkoop is (en in een mooie verpakking zit ).

Mascara primer ben ik ook benieuwd naar, ik heb amper wimpers van mezelf... Dus een goede primer is geen overbodige luxe... Zie het alleen nooit ergens liggen.
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:11:07 #136
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_80420196
Volgens mij heeft essence ook een lash primer in de collectie, of het moet alleen ter verzorging zijn maar dat weet ik niet zeker
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:20:00 #137
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_80421778
Bij de HEMA hebben ze ook een primer mascara. Ik vind het zelf onzin .

Trouwens bij de kruidvat een 'sexy curves' mascara gekocht (waterproof), en ben best wel onder de indruk van het effect ervan .
KuikenGuppy
  FOK!fossiel zaterdag 17 april 2010 @ 18:45:02 #138
1455 Keroppi
kool kikker
pi_80425348
Oeh ik wilde vandaag wel een van de MAC dames door de etalage-ruit van Douglas gooien...

Voor m'n afstuderen heb ik wat Douglasbonnen gekregen en ik was op zoek naar een mooie concealer/highlighter. Ik vroeg aan 1 van de dames in de winkel hulp wat betreft welk merk te kiezen en om te helpen om de kleur te bepalen. Door die mevrouw werd ik heel keurig naar MAC gedirrigeerd en netjes overgedragen ("Deze dame wil graag concealer blalbal). Tot zover prima dus....

Maar na nog geen nano-seconde een blik op mijn geworpen te hebben werd nonchalant naar een rekje gewezen en gezegd: dat zijn onze concealers, nummer 1 is vast goed voor je.
Pardon! je kunt toch op z'n minst de indruk wekken dat je je best doet! En het was niet dat ze het heel druk hadden, in tegendeel...
Ben er eigenlijk best een beetje pissig over, waar halen ze de arrogantie vandaan. Want laten we wel wezen, ze zijn 'maar' winkeljuffies...

(En als ik nou 15 jaar en niet erg kredietwaardig zou zijn, a la... Maar dat is niet het geval)


Ik kom wel een keer terug op een doordeweekse dag als de zaterdaghulpjes er niet zijn...
Chick on a mission
pi_80452023
Gisteren ook bij de kruidvat mn slag geslagen.
2 x een nieuwe mascara, 2 x oogschaduw, foudantion en blush.
Vooral dit was een erge fijne aankoop:



Hele fijn waterproof mascara die je er met een gewone lotion vanaf haalt zonder alle wimpers eruit te treken.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  FOK!fossiel maandag 19 april 2010 @ 09:48:12 #140
1455 Keroppi
kool kikker
pi_80471454
Gisteren zag ik in een flits bij de Etos ook op de etalage staan: alle make-up 50% korting. Misschien verkeerd gezien maar anders zou het wel fijn zijn, toen ik zaterdag bij de kruidvat was, was alles al leeggeroofd...

EDIT: het is 'tweede halve prijs'

(Heb op ebay een kleine Benetint besteld. Ben a) benieuwd hoe lang het duurt voordat het er is en b) of het bevalt. Dat testen in de winkel is altijd een beetje behelpen)

[ Bericht 34% gewijzigd door Keroppi op 19-04-2010 13:04:26 ]
Chick on a mission
  FOK!fossiel maandag 19 april 2010 @ 19:35:02 #141
1455 Keroppi
kool kikker
pi_80492906
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Heb jij toevallig naar het prijskaartje gekeken van de Benetint en/of Benefit Pocket Pal?
Ik woon niet bij een Sephora in de buurt, dus twijfel of ik 'm niet beter via internet kan kopen.
Benetint pocketpal: 22 euro
Benetint: 32 euro

(Ik heb even online gekeken en het loont zeker om online te bestellen, alleen zitten blijkbaar in Hongkong veel verkopers die namaak verkopen)
Chick on a mission
  maandag 19 april 2010 @ 19:44:49 #142
299023 Voici
Ça me plaît
pi_80493368
Lurker meldt zich. Vandaag de UDPP gehaald bij sephora, ben er nu al gelukkig mee
pi_80493639
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:44 schreef Voici het volgende:
Lurker meldt zich. Vandaag de UDPP gehaald bij sephora, ben er nu al gelukkig mee
Dan woon jij niet in NL, toch?!
  maandag 19 april 2010 @ 19:52:02 #144
299023 Voici
Ça me plaît
pi_80493710
Lol foutje, de Shadow Insurance. Ik was fanatiek op zoek naar de ander, dat ik nu de namen door elkaar haal
pi_80493860
Zegge, wil je me niet meer zo laten schrikken?!?!?! Haha, Too Faced Shadow Insurance heb ik ook. Is fijn spul!!
  maandag 19 april 2010 @ 20:12:54 #146
299023 Voici
Ça me plaît
pi_80494656
Haha, m'n welgemeende excuses

Aanstaande zaterdag met een vriendin naar de elf fantasy fair in Haarzuilens. We moeten toch een beetje in de fantasystijl blijven, dus ik ga van de week eens een leuk make upje verzinnen incl dramatische nepwimpers
pi_80495844
Weet iemand of ze bij Sephora in de winkel die minerale make-up starter kits verkopen? En hoe duur dat is?
Ik kan het alleen op internet vinden maar ik zie liever eerst in de winke of het de goede kleur is enzo.
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
pi_80500905
Yep ze verkopen de starter kits.... geen idee hoe duur ze zijn..
Kan woensdag wel even voor je kijken, helaas morgen niet...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 19 april 2010 @ 22:37:56 #149
57434 Marloes
Digital Love
pi_80501937
Starters kit = 65 euro.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  FOK!fossiel maandag 19 april 2010 @ 22:38:14 #150
1455 Keroppi
kool kikker
pi_80501950
Ik weet wel dat ze niet goedkoop zijn... ik vond ze zelfs heel prijzig...
Chick on a mission
  maandag 19 april 2010 @ 22:40:00 #151
57434 Marloes
Digital Love
pi_80502063
Nouja als je al die spullen los moet kopen kost het geloof ik iets van 150 euro, dus in die zin valt het wel mee..
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  maandag 19 april 2010 @ 23:34:56 #152
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80504564
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Benetint pocketpal: 22 euro
Benetint: 32 euro

(Ik heb even online gekeken en het loont zeker om online te bestellen, alleen zitten blijkbaar in Hongkong veel verkopers die namaak verkopen)
Klopt, ik had eerder in de winkel verkeerd gekeken. Was dit weekend in de Sephora en schrok me kapot toen ik goed keek, wat een geld!
Ik heb overigens de lip & cheek stain van The Bodyshop gekocht, 11 euro. Met een fijne applicator (a la lipgloss), is een beetje gel achtig spul dus brengt makkelijk aan. Alleen waren mijn lippen een beetje kapot door de airco op werk en niet smeren met Purol Bee dus nog niet veel gebruikt.
Zodra ze weer in orde zijn, ga ik even flink testen, dan krijg ik vast zulke wangetjes en zulke lipjes

Afgelopen zaterdag een bruiloft van een vriend gehad, ik heb uiteindelijk de Essence Clear & Matt foundation opgedaan met tussen de dag door mini beetje poeder van L'Oréal True Match voor mijn neus en kin en dat hield het de hele dag prima uit ondanks het zonnetje enzo
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 20 april 2010 @ 07:19:17 #153
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_80508057
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Benetint pocketpal: 22 euro
Benetint: 32 euro

(Ik heb even online gekeken en het loont zeker om online te bestellen, alleen zitten blijkbaar in Hongkong veel verkopers die namaak verkopen)
Waar heb jij besteld dan?
KuikenGuppy
pi_80508091
Vraagje aan de vrouwen:
Wat/welk merk is een goed oogpotlood (zwart)? Eventueel online te bestellen?
  dinsdag 20 april 2010 @ 07:52:25 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_80508262
Wat versta je onder goed?
KuikenGuppy
pi_80508272
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 07:52 schreef Burdie het volgende:
Wat versta je onder goed?
Dunno. Ik wil een set samenstellen.
Parfum, make-up, lingerie etc. Wil wel dat alles ook 'goed' is.
pi_80510380
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:40 schreef Marloes het volgende:
Nouja als je al die spullen los moet kopen kost het geloof ik iets van 150 euro, dus in die zin valt het wel mee..
Ja ik vind het ook meevallen, dacht dat het iets van 80 euro moest zijn dus 65 valt me mee.
Ik ga binnenkort even ergens naar Sephora zoeken (hebben ze in mijn woonplaats helaas niet..)
Bedankt voor je antwoord!
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
pi_80510399
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 07:25 schreef xaban06 het volgende:
Vraagje aan de vrouwen:
Wat/welk merk is een goed oogpotlood (zwart)? Eventueel online te bestellen?
Ik heb altijd die van Bourjois en die vind ik erg goed. Maar er zijn zooooo veel verschillende
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:02:24 #159
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_80514884
Na jaren niet ben ik nu weer into the make-up.
Ik heb me al flink ingelezen. Er is alleen een vraag waar ik niet uit kom. Namelijk: wat is blenden?
Ik zie plaatjes, edoch snap ik het nog niet.
Kan iemand mij dat uitleggen?
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:05:52 #160
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_80515016
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 07:53 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dunno. Ik wil een set samenstellen.
Parfum, make-up, lingerie etc. Wil wel dat alles ook 'goed' is.
De vraag is eerst voor wie is het.
Voor je vriendin: dan even in haar make-up tas snuffelen en opschrijven wat voor merken ze waarvoor gebruikt en kleur enzo.
Het maakt verder echt wel uit of het een jong of ouder iemand is.
Weet je dat dan kun je goede make-up op ebay.nl bestellen. Er zijn een paar leuke nederlandse verkopers die goed spul verkopen.

Kom eerst maar eens terug als je de merken en kleuren weet, dan kan ik je verder helpen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:00:42 #161
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_80516972
Misschien is het wel voor hemzelf
KuikenGuppy
pi_80526074
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:05 schreef tanteklara het volgende:

[..]

De vraag is eerst voor wie is het.
Voor je vriendin: dan even in haar make-up tas snuffelen en opschrijven wat voor merken ze waarvoor gebruikt en kleur enzo.
Het maakt verder echt wel uit of het een jong of ouder iemand is.
Weet je dat dan kun je goede make-up op ebay.nl bestellen. Er zijn een paar leuke nederlandse verkopers die goed spul verkopen.

Kom eerst maar eens terug als je de merken en kleuren weet, dan kan ik je verder helpen.
Oogpotlood/Eyeliner: Zwart
Oogschaduw: Blauw

Merk: Zou het echt niet weten.

Leeftijd: 25
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:27:44 #163
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_80527672
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:48 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Oogpotlood/Eyeliner: Zwart
Oogschaduw: Blauw

Merk: Zou het echt niet weten.

Leeftijd: 25
Bedankt, dat is in elk geval iets. Dan hangt het van je budget af. Het handigst is dan naar een parfumerie-zaak te gaan, zoals Paris-ici XL of Douglas. Want wat nu verder belangrijk is, hoeveel is het budget?
Heb je geen tijd om bij een parfumerie-zaak aan te gaan, en het is helemaal geen vreemde vraag in zo'n winkel, dan kun je nog op Douglas.nl kijken en via internet bestellen.
In elk geval als ik me goed herinner was er een leuk setje van ik dacht Clinque: maskara en nog iets erbij. Leuk geprijsd.
Wat de oogschaduw betreft zou ik voor een setje gaan. Want je hebt vele tinten blauw, dan zit je er in elk geval niet al te ver naast.
Succes en lukt het niet dan nog maar eens vragen..
pi_80527966
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:27 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Bedankt, dat is in elk geval iets. Dan hangt het van je budget af. Het handigst is dan naar een parfumerie-zaak te gaan, zoals Paris-ici XL of Douglas. Want wat nu verder belangrijk is, hoeveel is het budget?
Heb je geen tijd om bij een parfumerie-zaak aan te gaan, en het is helemaal geen vreemde vraag in zo'n winkel, dan kun je nog op Douglas.nl kijken en via internet bestellen.
In elk geval als ik me goed herinner was er een leuk setje van ik dacht Clinque: maskara en nog iets erbij. Leuk geprijsd.
Wat de oogschaduw betreft zou ik voor een setje gaan. Want je hebt vele tinten blauw, dan zit je er in elk geval niet al te ver naast.
Succes en lukt het niet dan nog maar eens vragen..
Budget? Make-up set mag rond de 50 euro kosten. Dus oogpotlood/eyeliner/oogschaduw/mascara.
Met blauw bedoel ik: http://www.oopshi.nl/images/oog-make-up-oopshi-nl.jpg

Parfum kom ik zelf ook wel uit, mag ook rond de 50 euro kosten.

En een leuk lingerie set, ook rond de 50 euro, maar daar kom ik ook wel uit.

Het gaat mij puur om de make-up (set)
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:38:57 #165
57434 Marloes
Digital Love
pi_80528056
De gel eye liner van Bobbi Brown is de beste! Wel duur, want je moet er ook nog een penseeltje bij. Maar goed
Oogpotlood heb ik momenteel van loreal, die is best oke. Lancome vind ik ook heel fijn. Mascara absoluut van lancome
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:39:15 #166
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_80528064
@xaban06,

Correctie: het is Iciparisxl.nl en die hebben ook een internetwinkel. Setje is niet meer, waarschijnlijk vorige maand.

Wel gezien bij Douglas: actie: bestel je voor 55 euro Lancome spullen dan krijg je een toilettasje met leuke mini's gratis. Maskara is 28 euro en oogschaduw zal ook wel zoiets zijn.
Ik weet wel dat de meeste vrouwen helemaal kicken op zo'n tasje met mini's erbij.

Maar zogezegd: alles hangt van het budget af.
pi_80528221
Oh en nog een vraagje: Wat is het verschil tussen eyeliner/oogpotlood?
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:44:32 #168
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_80528263
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:36 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Budget? Make-up set mag rond de 50 euro kosten. Dus oogpotlood/eyeliner/oogschaduw/mascara.
Met blauw bedoel ik: http://www.oopshi.nl/images/oog-make-up-oopshi-nl.jpg

Parfum kom ik zelf ook wel uit, mag ook rond de 50 euro kosten.

En een leuk lingerie set, ook rond de 50 euro, maar daar kom ik ook wel uit.

Het gaat mij puur om de make-up (set)
Zie ook nog even mijn vorige berichtje.

Ik heb effe gekeken of douglas.nl of die kleur er was. Niet in de webwinkel. Dan is het toch handiger naar een zaak te gaan. Krijg je ook leuk allerlei proefjes mee.
Als je de naam van de oogschaduw weet scheelt veel, anders platje meenemen.
In elk geval Lancome is een "goed" merk, en dan niet superduur, maar boven de middenmaat.

En wat mijn voorgangster zei.
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:46:08 #169
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_80528336
Eyeliner is mee met een nattige techiek het streepje boven en onder de wimpers te maken. Dt gebeurt met een kwastje of een natte stift. En een oogpotlood is dus een potlood, een droge techniek.
pi_80528466
tanteklara/Marloes: Thanks! Ik denk dat ik inderdaad maar eens langs Ici Paris moet gaan, wel doordeweeks, weekenden is het altijd super druk!

Wat zijn vrouwen moeilijk zeg
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:58:38 #171
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_80528766
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:49 schreef xaban06 het volgende:
tanteklara/Marloes: Thanks! Ik denk dat ik inderdaad maar eens langs Ici Paris moet gaan, wel doordeweeks, weekenden is het altijd super druk!

Wat zijn vrouwen moeilijk zeg

Graag gedaan Laat effe weten wat je gekocht hebt qua make-up en of ze er blij mee was.

p.s. kleine lettertjes: ik kan mijn leesbril niet vinden.
pi_80528828
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:58 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Graag gedaan Laat effe weten wat je gekocht hebt qua make-up en of ze er blij mee was.

p.s. kleine lettertjes: ik kan mijn leesbril niet vinden.
Ze krijgt het pas ergens 2e of 3e week van mei.
Ik ga volgende week shoppen, dan laat ik 't wel weten

Nou, laat je leesbril maar gewoon even op tafel
pi_80529054
Ik kan ook wel wat hulp van make-up kenners gebruiken! Ik heb vaak last van donkere kringen onder mijn ogen en daar smeer altijd concealer op zodat het niet lijkt alsof ik al een week niet slaap.
Gebruikte altijd Touche Eclat van YSL, maar mijn ogen zijn waanzinnig gevoelig en begonnen de laatste tijd gelijk te branden nadat ik het had opgesmeerd.. Nu wilde ik toch al switchen naar make-up die niet op dieren is getest, dus dit leek me wel een goed moment om eens wat anders te proberen.
Nu heb ik de airbrush concealer van Clinique gekocht, dekt erg goed, maar daar krijg ik even goed last van.

Nu kunnen jullie natuurlijk niet echt inschatten wat wel of niet zeer gaat doen, en dat zal ik vooral zelf een beetje moeten uit testen. Maar als er suggesties zijn qua merken die een goede concealer hebben die niet op dieren is getest en hypoallergeen is zou ik al heel blij zijn. Want dat is nog verdomd lastig te vinden.
  FOK!fossiel dinsdag 20 april 2010 @ 20:14:27 #174
1455 Keroppi
kool kikker
pi_80534378
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 07:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waar heb jij besteld dan?
Bij zo iemand uit Hongkong dus. Ik las pas later de feedback met daarin veel klachten over dat het fake was. Nouja ik heb 6 dollar betaald voor een mini-benetint (2,5 ml) dus de wereld vergaat niet. Maar ik heb wel geleerd om even op dat soort dingen te letten...
Chick on a mission
  woensdag 21 april 2010 @ 01:44:30 #175
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_80547138
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:09 schreef Bob. het volgende:
Ik kan ook wel wat hulp van make-up kenners gebruiken! Ik heb vaak last van donkere kringen onder mijn ogen en daar smeer altijd concealer op zodat het niet lijkt alsof ik al een week niet slaap.
Gebruikte altijd Touche Eclat van YSL, maar mijn ogen zijn waanzinnig gevoelig en begonnen de laatste tijd gelijk te branden nadat ik het had opgesmeerd.. Nu wilde ik toch al switchen naar make-up die niet op dieren is getest, dus dit leek me wel een goed moment om eens wat anders te proberen.
Nu heb ik de airbrush concealer van Clinique gekocht, dekt erg goed, maar daar krijg ik even goed last van.

Nu kunnen jullie natuurlijk niet echt inschatten wat wel of niet zeer gaat doen, en dat zal ik vooral zelf een beetje moeten uit testen. Maar als er suggesties zijn qua merken die een goede concealer hebben die niet op dieren is getest en hypoallergeen is zou ik al heel blij zijn. Want dat is nog verdomd lastig te vinden.
Ha Bob,

Inderdaad daar kan ik niks over inschatten. Wat ikzelf zou doen is proefjes vragen. Bij de apotheek van Vichy. Ik net gelezen dat die erg goed dekt.
Dan zou ik nog aan het merk ROC denken, weet alleen niet of die merken dierproefvrij zijn. ROC is bij de parfumerie.Maar dat weten ze wel waar je het gaat kopen. Gewoon naar vragen en dan proefjes vragen, zodat je zelf kunt uittesten of je er op reageert. Het moet in elk geval geen pijn doen, of branden.

ps. Ik heb wel interesse in die concealer van clinique. Ben zelf net pas weer begonnen met dat soort gedoe en heb al veel info gezocht op i-net.
  woensdag 28 april 2010 @ 18:17:32 #176
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_80812783
Vandaag heb ik de Lauren Hutton disk ontvangen. Zit alle benodigde kleuren in, kwasten en dvd om te laten zien hoe je je moet opmaken, Om vlekken weg te werken, te highlighten, te contouren en te foundationen.
Ik ben benieuwd of het gaat werken.
Graag had ik een cursus gedaan van 3 of 4 keer om het te leren. Ik hoop dat dit een goed alternatief is.
  woensdag 28 april 2010 @ 18:38:17 #177
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_80813475
Ik heb sinds lange tijd weer eens wat make-up gekocht. Ik herinnerde me een week terug dat mijn moeder altijd een súpergoede eyeliner had toen ik klein was, die was ongelofelijk mooi en bleef echt de hele dag zitten. Dus ik vroeg aan haar of ze die nog had. Ze had 'm nog wel, maar die was heel oud en uitgedroogd. Ze had al bij verschillende schoonheidsspecialisten rondgevraagd, maar niemand had ze meer.
De naam stond nog wel op de stift, die was gelukkig niet onleesbaar geworden. Het is de "Magic Styl'o" Verschrikkelijke naam, I know. Plaatje:


Ik zoeken op internet, binnen no time gevonden natuurlijk xD Ze waren 15 euro per stuk, en de verzendkosten waren 15 euro. Dus ik heb gelijk dezelfde besteld die mijn moeder ook wilde hebben: zwart, bruin en turquoise:

Dus de nummers 721, 723 en 888.
Op dit plaatje hierboven staan ook lipliners.
En ja, nummer 888 ziet er groen uit, maar het is gewoon donker turquoise, geweldige kleur. Ik ga ze morgen ff uitproberen
En mn moeder is aanstaande dinsdag jarig, dus die staat versteld dat ik ze dan nu al heb Ik had al wel verteld dat ik ze gevonden had, maar ik denk (hoop) dat ze niet verwacht dat ik ze nu al heb
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 28 april 2010 @ 20:34:14 #178
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80817988
Ik heb in een extreme PMS bui bij de Bijenkorf het volgende gekocht:

Bobbi Brown gel-liner in de kleur Espresso Ink.
Mooooooi! Goed aan te brengen, mega intense kleur, blijft de heeeeeele dag perfect zitten zonder te creasen, smudgen of wat dan ook.
Alleen nog een beetje oefenen met hele dunne lijntjes.

MAC Mineralize Satinfinish SPF 15 Foundation in de kleur NW20.
Toch maar gekocht, Hij heeft een paar kleuren (stuk of 5) geprobeerd en deze paste perfect. Weg roodheid en vlekjes en welkom natuurlijke huidskleur zonder plamuur
Deze heb ik nog niet uitgeprobeerd, ga ik vrijdag doen, morgen geen tijd voor. Nu al zin in!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_80818727
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb in een extreme PMS bui bij de Bijenkorf het volgende gekocht:

Bobbi Brown gel-liner in de kleur Espresso Ink.
Mooooooi! Goed aan te brengen, mega intense kleur, blijft de heeeeeele dag perfect zitten zonder te creasen, smudgen of wat dan ook.
Alleen nog een beetje oefenen met hele dunne lijntjes.

MAC Mineralize Satinfinish SPF 15 Foundation in de kleur NW20.
Toch maar gekocht, Hij heeft een paar kleuren (stuk of 5) geprobeerd en deze paste perfect. Weg roodheid en vlekjes en welkom natuurlijke huidskleur zonder plamuur
Deze heb ik nog niet uitgeprobeerd, ga ik vrijdag doen, morgen geen tijd voor. Nu al zin in!
Is die MAC die vloeibare? Laat me even weten of je 'm over 2 weken nog steeds fijn vind svp
Le deuxième sexe
  woensdag 28 april 2010 @ 21:29:11 #180
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80820654
Ja, da's de vloeibare.
Is mijn eerste BB en MAC product overigens
Ik laat je weten offie met de tijd nog steeds bevalt. Ik gebruik i.v.m. mijn werk zeker niet elke dag foundation dus ik ga een iets langere periode testen om een goed oordeel te kunnen vormen

Heb deze duurdere productjes gekocht (en voor mezelf gerechtvaardigd ) omdat mijn zus binnenkort gaat trouwen en ik dan gewoon iets moois wilde hebben
En de eyeliner kan ik ook bij haar gebruiken als ik haar make-up ga doen die dag.

Ik heb oveirgens ook ingebouwd om elke dag zonnebescherming te gebruiken. Ik merk daar nu niet veel plezier van, maar hoop op mijn 60e iets minder rimpels te hebben dan sommige andere mensen
En natuurlijk geen uitgedroogde leren lappen huid, maar aangezien ik niet rook, niet zuip en nooit zonnebaad is dat ook niet echt waarschijnlijk dat ik dat krijg
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:13:33 #181
57434 Marloes
Digital Love
pi_80913285
Vandaag een klein potje bare minerals gekocht bij de sephora voor maar 11 euro ipv 23 omdat het uit de collectie gaat (de kleine potjes gaan uit de collectie, komen grote voor de in de plaats)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zondag 2 mei 2010 @ 01:14:42 #182
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80920483
Zo, da's flink goedkoper dan normaal zeg!

De MAC foundation gaat terug, er blijken allemaal miniglittertjes in te zitten
De kleur is perfect, het aanbrengen is prima, blijft goed zitten etc. Maar ik had aangegeven absoluut geen glitters of glim erin te willen, gewoon normaal als mijn huid, dus ook geen poedermatte uitstraling. En toen kwam deze foundation eruit...
Kreeg dus na het opdoen en tijdens het buiten wandelen met familie een opmerking dat mijn gezicht onder de glitter zat terwijl ik in de spiegel bij het opmaken niets gezien had. Ik dacht dat het aan bijvoorbeeld een niet goed schoongemaakte kwast van mij lag ofzo, maar bij nader onderzoek bleek het echt in de foundation te zitten.
Bijna niet zichtbaar bij opdoen, maar wel als je met je porem in het daglicht of zinnetje staat en daar houd ik echt niet van
Als ik een glitterhoofd wil, vraag ik wel om glitters, toch?
Het ziet er toch niet uit, je hals gewoon normale huidskleur en dan heel je gezicht onder de kleine glittertjes

Iemand ervaring met die body- & facefoundation? Die grote flacon van 120 ml? Denk dat ik hem ga ruilen voor die. Ook lichte dekking en ook nog eens een stuk goedkoper en zonder die verdomde glim!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  FOK!fossiel maandag 3 mei 2010 @ 11:22:27 #183
1455 Keroppi
kool kikker
pi_80961625
Hoera! Mijn mini-benetint uit hong kong is gearriveerd!



In de feedback van de verkoper waren er een paar klachten over dat het fake zou zijn. Nou ik vind het er erg echt uitzien, maar ik zou ook niet weten hoe ik fake Benefit zou moeten herkennen.

Het is een klein flesje, ongeveer ter groote van een AA batterij. Dat vond ik wel handig omdat het a) makkelijk meenemen is, b) ik geen idee had of een lipstain wat voor mij zou zijn. En ach, voor 6 euro incl verzendkosten kun je je geen buil vallen.

Ik heb geprobeerd om een foto te maken met de ene kant wel gekleurd en de andere niet. Maar m'n camera maakt niet zo'n mooie foto's met flits. Mochten er toch mensen zijn die het heel graag willen zien wil ik 'm evt wel hier neerzetten.

Maar ik vind het wel een aanwinst. Geeft echt niet af, resultaat is redelijk naturel (vooral als het nog een beetje afslijt). Zal over een tijdje laten weten of ik nog steeds enthousiast ben

Enige nadeel is dat wanneer je het met je vingers wil verdelen, je met rode vingertoppen zit die je écht niet 1 2 3 schoonpoetst.

[ Bericht 5% gewijzigd door Keroppi op 03-05-2010 11:27:58 ]
Chick on a mission
  maandag 3 mei 2010 @ 12:43:05 #184
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_80964416
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:22 schreef Keroppi het volgende:
Hoera! Mijn mini-benetint uit hong kong is gearriveerd!

[ afbeelding ]

In de feedback van de verkoper waren er een paar klachten over dat het fake zou zijn. Nou ik vind het er erg echt uitzien, maar ik zou ook niet weten hoe ik fake Benefit zou moeten herkennen.

Het is een klein flesje, ongeveer ter groote van een AA batterij. Dat vond ik wel handig omdat het a) makkelijk meenemen is, b) ik geen idee had of een lipstain wat voor mij zou zijn. En ach, voor 6 euro incl verzendkosten kun je je geen buil vallen.

Ik heb geprobeerd om een foto te maken met de ene kant wel gekleurd en de andere niet. Maar m'n camera maakt niet zo'n mooie foto's met flits. Mochten er toch mensen zijn die het heel graag willen zien wil ik 'm evt wel hier neerzetten.

Maar ik vind het wel een aanwinst. Geeft echt niet af, resultaat is redelijk naturel (vooral als het nog een beetje afslijt). Zal over een tijdje laten weten of ik nog steeds enthousiast ben

Enige nadeel is dat wanneer je het met je vingers wil verdelen, je met rode vingertoppen zit die je écht niet 1 2 3 schoonpoetst.
toevallig bij dealextreme besteld?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  FOK!fossiel maandag 3 mei 2010 @ 12:49:50 #185
1455 Keroppi
kool kikker
pi_80964730
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:43 schreef purplerose het volgende:

[..]

toevallig bij dealextreme besteld?
Nee via een e-bay shop. Na 2 tosti's en een kop thee zit het er nog op (wel iets minder intens)
Chick on a mission
pi_81065475
quote:
Op zondag 2 mei 2010 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, da's flink goedkoper dan normaal zeg!

De MAC foundation gaat terug, er blijken allemaal miniglittertjes in te zitten
De kleur is perfect, het aanbrengen is prima, blijft goed zitten etc. Maar ik had aangegeven absoluut geen glitters of glim erin te willen, gewoon normaal als mijn huid, dus ook geen poedermatte uitstraling. En toen kwam deze foundation eruit...
Kreeg dus na het opdoen en tijdens het buiten wandelen met familie een opmerking dat mijn gezicht onder de glitter zat terwijl ik in de spiegel bij het opmaken niets gezien had. Ik dacht dat het aan bijvoorbeeld een niet goed schoongemaakte kwast van mij lag ofzo, maar bij nader onderzoek bleek het echt in de foundation te zitten.
Bijna niet zichtbaar bij opdoen, maar wel als je met je porem in het daglicht of zinnetje staat en daar houd ik echt niet van
Als ik een glitterhoofd wil, vraag ik wel om glitters, toch?
Het ziet er toch niet uit, je hals gewoon normale huidskleur en dan heel je gezicht onder de kleine glittertjes

Iemand ervaring met die body- & facefoundation? Die grote flacon van 120 ml? Denk dat ik hem ga ruilen voor die. Ook lichte dekking en ook nog eens een stuk goedkoper en zonder die verdomde glim!
Ah da's minder. Weet ik ook weer waar ik op moet letten! Gracias
Le deuxième sexe
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:58:35 #187
57434 Marloes
Digital Love
pi_81067597
quote:
Op zondag 2 mei 2010 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, da's flink goedkoper dan normaal zeg!

De MAC foundation gaat terug, er blijken allemaal miniglittertjes in te zitten
De kleur is perfect, het aanbrengen is prima, blijft goed zitten etc. Maar ik had aangegeven absoluut geen glitters of glim erin te willen, gewoon normaal als mijn huid, dus ook geen poedermatte uitstraling. En toen kwam deze foundation eruit...
Kreeg dus na het opdoen en tijdens het buiten wandelen met familie een opmerking dat mijn gezicht onder de glitter zat terwijl ik in de spiegel bij het opmaken niets gezien had. Ik dacht dat het aan bijvoorbeeld een niet goed schoongemaakte kwast van mij lag ofzo, maar bij nader onderzoek bleek het echt in de foundation te zitten.
Bijna niet zichtbaar bij opdoen, maar wel als je met je porem in het daglicht of zinnetje staat en daar houd ik echt niet van
Als ik een glitterhoofd wil, vraag ik wel om glitters, toch?
Het ziet er toch niet uit, je hals gewoon normale huidskleur en dan heel je gezicht onder de kleine glittertjes

Iemand ervaring met die body- & facefoundation? Die grote flacon van 120 ml? Denk dat ik hem ga ruilen voor die. Ook lichte dekking en ook nog eens een stuk goedkoper en zonder die verdomde glim!
Waarom geen foundation van BB eigenlijk? Die heb ik ook en is heel oke
En de eyeliner is natuurlijk ook fantastisch
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:08:00 #188
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81068008
Nog geen tijd gehad om te ruilen, ga ik morgen doen. Hoop dat ze niet te moeilijk doen, maar goed, ik heb ook expliciet gevraagd om niet glimmende foundation.

Waarom geen BB, niet over nagedacht eigenlijk, misschien ook nog een keertje een idee.
Welke heb jij?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:17:10 #189
57434 Marloes
Digital Love
pi_81068414
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Nog geen tijd gehad om te ruilen, ga ik morgen doen. Hoop dat ze niet te moeilijk doen, maar goed, ik heb ook expliciet gevraagd om niet glimmende foundation.

Waarom geen BB, niet over nagedacht eigenlijk, misschien ook nog een keertje een idee.
Welke heb jij?






Die brush is voor de foundation.. en ik heb ook nog blush & lipgloss van BB
Het is allemaal heel fijn vind ik. Dit is ook de enige make up die ik heb zo ongeveer :p
Maar het fijnste van BB vind ik misschien wel de manier waarop je wordt geholpen, echt zulke aardige mensen met goede tips
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:22:00 #190
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81068640
Dat is stickfoundation en cream to powder neem ik aan?
Ik wil een wat lichtere dekking dan dat.
Op de glitter (mica) na zou de foundation die ik nu heb perfect zijn, maar ja... Ik heb dus echt een gruwelijke hekel aan glitters waar die niet horen, zoals je kunt merken

Ik werd vorige keren dat ik bij BB (1e keer R'dam, 2e keer Den Haag) niet zo super geholpen, vond ik wel jammer, maar goed...

Iemand trouwens ervaring met Rituals make-up? Ik heb de blush daarvan en ben er echt gek op, die past elke dag wel
De oogschaduw ziet er ook erg mooi uit, heel natuurlijke aardse kleuren. Ga ik ook eens kopen als dat weer mag van mezelf, laatste tijd béétje erg veel uitgegeven
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 6 mei 2010 @ 01:51:24 #191
57434 Marloes
Digital Love
pi_81073432
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat is stickfoundation en cream to powder neem ik aan?
Ik wil een wat lichtere dekking dan dat.
Op de glitter (mica) na zou de foundation die ik nu heb perfect zijn, maar ja... Ik heb dus echt een gruwelijke hekel aan glitters waar die niet horen, zoals je kunt merken

Ik werd vorige keren dat ik bij BB (1e keer R'dam, 2e keer Den Haag) niet zo super geholpen, vond ik wel jammer, maar goed...

Iemand trouwens ervaring met Rituals make-up? Ik heb de blush daarvan en ben er echt gek op, die past elke dag wel
De oogschaduw ziet er ook erg mooi uit, heel natuurlijke aardse kleuren. Ga ik ook eens kopen als dat weer mag van mezelf, laatste tijd béétje erg veel uitgegeven
O ik ga altijd naar Adam en daar ben ik elke keer heel goed geholpen!! En het is de pressed powder
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  donderdag 6 mei 2010 @ 08:42:37 #192
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_81075740
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 01:51 schreef Marloes het volgende:

[..]

O ik ga altijd naar Adam en daar ben ik elke keer heel goed geholpen!! En het is de pressed powder
Wat is een pressed powder dan ? dekt deze minder?
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  donderdag 6 mei 2010 @ 10:11:08 #193
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81077439
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 08:42 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

Wat is een pressed powder dan ? dekt deze minder?
Da's toch gewoon poeder maar dan "geperst" zodat het in vaste vorm is neem ik aan?
Om alleen te gebruiken, je foundation mee af te poederen of om je make-up mee bij te werken gedurende de dag als je glimmende plekjes hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_81081325
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:49 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Nee via een e-bay shop. Na 2 tosti's en een kop thee zit het er nog op (wel iets minder intens)
Heb ik ook met mijne van de Kruidvat na lunchen, koffie en heel veel kusjes zat het er nog steeds op heel chill.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:25:38 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_81082068
Even een waarschuwing: op veel sites zie je tegenwoordig advertenties van tradetang.com (hier onder nu ook, terwijl ik dit typ) maar zij verkopen alleen fake producten.
KuikenGuppy
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:54:59 #196
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81088281
Oh da's een goeie Burdie... Ik zie inderdaad overal die reclamebanners de laatste tijd.
Hoe ben je erachter gekomen dat het fake is? Had je er zelf iets besteld?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:57:39 #197
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81088397
Oh en om de discussie over objectieve versus beïnvloede reviews nog eens aan te zwengelen

http://www.nu.nl/lifestyl(...)oen-goede-zaken.html

Ik ken geen enkele beautybloggen die er niet aan mee doet, al dan niet bewust.
Daaronder vind ik dus ook vallen het reviewen van producten die opgestuurd worden, zelden zie ik negatieve reviews en het is buiten dat flinke reclame voor die merken (zelfs als er negatieve reviews over zouden staan).
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:10:46 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_81091552
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh da's een goeie Burdie... Ik zie inderdaad overal die reclamebanners de laatste tijd.
Hoe ben je erachter gekomen dat het fake is? Had je er zelf iets besteld?
Nee gelukkig niet. Via twitter heeft lushiousbeauty een aantal waarschuwingen rond gestuurd, ik weet niet waar zij het weer vandaan heeft .
KuikenGuppy
pi_81094615
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en om de discussie over objectieve versus beïnvloede reviews nog eens aan te zwengelen

http://www.nu.nl/lifestyl(...)oen-goede-zaken.html

Ik ken geen enkele beautybloggen die er niet aan mee doet, al dan niet bewust.
Daaronder vind ik dus ook vallen het reviewen van producten die opgestuurd worden, zelden zie ik negatieve reviews en het is buiten dat flinke reclame voor die merken (zelfs als er negatieve reviews over zouden staan).
Het gevaar bestaat natuurlijk altijd maar dat iedere blogger hier aan mee doet ben ik het absoluut niet mee eens. Ik blog dan over nagellak in plaats van make-up maar ik krijg ook regelmatig lakken opgestuurd voor review en ik herken me daar helemaal niet in.

Ten eerste krijg ik geen producten in ruil voor een positieve review maar ik krijg producten in ruil voor een review. Punt. Die kan ook slecht uitvallen als een product mij niet goed bevalt en ik geef ook altijd negatieve punten aan als ik vind dat die er zijn. Als bedrijven mij benaderen of ze me iets op mogen sturen maak ik dat ook altijd gelijk duidelijk.

Misschien dat jonge tienermeisjes iets gevoeliger zijn voor de druk die op ze komt te liggen als ze gratis producten toegestuurd krijgen maar de wat meer volwassen bloggers laten zich hierdoor echt niet in de luren leggen. Je bent je geloofwaardigheid als blogger natuurlijk binnen no-time kwijt als je een product de hemel in prijst terwijl het slecht is. Zulke dingen kosten je lezers en dat is uiteindelijk alleen maar slecht voor je blog.

Wat ik wel merk nu ik zoveel verschillende merken heb geprobeerd is dat ik er handiger in wordt om met lastige kwastjes of formules te werken en daarnaast ken ik inmiddels trucjes zoals nagellakverdunner waarmee een slechte lak enorm kan verbeteren. Dardoor wil het wel eens voorkomen dat ik geen enkel probleem heb met een nagellak terwijl een beginner er niets mee kan beginnen. Ik probeer dat in mijn achterhoofd te houden bij reviews en probeer daarom ook altijd te vertellen of de formule dik of dun is, of het een breed of een smal kwastje is, of het flesje lekker in de hand ligt zodat mensen zelf een oordeel kunnen vormen of het product iets voor hen is of niet. Als ik slechte berichten over een lak gehoord heb waar ik zelf geen problemen mee heb maak ik daar over het algemeen ook melding van zodat mijn lezers weten waar ze aan toe zijn.

Als een formule in eerste instantie onwerkbaar is en ik verdunner heb gebruikt om hem wel fatsoenlijk te laten lakken meldt ik dat ook altijd.

Mijn mening (en die van vele bloggers met mij) is niet te koop en ik zit niet te liegen tegen mijn lezers. Ik krijg ook niet betaald en al helemaal geen percentage van de winst van bedrijven die op mijn blog genoemd zijn. Dat zou ik ook niet eens willen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_81098372
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef Burdie het volgende:
Even een waarschuwing: op veel sites zie je tegenwoordig advertenties van tradetang.com (hier onder nu ook, terwijl ik dit typ) maar zij verkopen alleen fake producten.
Fake producten in de zin van merkje nagemaakt?
All good things are wild and free.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')