Nooit in de serie zelf, maar de maker hebben in de podcast gezegd dat dit min of meer de uitleg is, en dat ze het er in de serie niet meer over zullen hebben. Hier moet je het dus mee doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:25 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Heb ik dat van die jughead en de zwangerschappen gemist? Want ik kan het me niet meer voor de geest halen eigenlijk?
Leuk voor al de kijkers die niet eens op de hoogte zijn van het bestaan van podcasts.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:42 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nooit in de serie zelf, maar de maker hebben in de podcast gezegd dat dit min of meer de uitleg is, en dat ze het er in de serie niet meer over zullen hebben. Hier moet je het dus mee doen.
Laat ze maar eens een keer een aflevering wijden aan Alvar Hanso.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:22 schreef _GdR_ het volgende:
Ik wil meer VEEEL meer Dharma onzin. En is er bekend of Faraday nog terug komt in de komende 8eps?
Faraday is in mijn ogen het tofste lost personage. en de enige die deels weet wat er aan de hand is enzo.
Magix Box?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van mij mogen ze die whispers nog wel 's goed uitleggen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Magix Box?![]()
Opfriscursus voor pfaf please?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef Ereinion het volgende:
was een metafoor van Ben (ze hadden Anthony Cooper gekidnapt en met de sub naar het eiland gebracht).
Eens, ik vond de Dharma verhaallijnen toch wel het meest boeiend. Ik vond de 70's vorig seizoen ook heel vet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:29 schreef Vic_Vega het volgende:
blijft toch jammer dat dat hele Dharma verhaal is ondergesneeuwd.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef Jivis het volgende:
Ben wel benieuwd of we de originele MiB nog terug gaan zien. Goede acteur vind ik dat.
Terry O'Quinn moet nog eens een Emmy winnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:23 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk veranderd in Locke?
dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:45 schreef Bramaldo11 het volgende:
Vind het wel jammer. Het doet me beetje denken als: Locke is dood, maar het is zonde om de acteur op straat te zetten dus is ie nu MIB. Beetje zoals bij Heroes.
Ik klikte op dat plaatje al een vinkje aan om te stemmenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van mij mogen ze die whispers nog wel 's goed uitleggen.
Jacob is (via Hurley) dan nog wel in voldoende mate aanwezig om zijn 'team' te leiden. Wel leuk dat je op dit moment nog echt geen idee hebt welke kant het opgaat. Het zou net zo goed een positief als een negatief eind vh verhaal kunnen worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:42 schreef mediaconsument het volgende:
Waarom blijf ik toch telkens denken dat Jacob niet dood is?
Ik bedoel, wat zou het "witte" team voorstellen zonder de leider met ultieme krachten? De verhouding loopt zo namelijk flink scheef omdat het "zwarte" team nog wel een leider heeft. Daarbij is dat verhaal omtrent Hurley sowieso curieus, waarom ziet juist hij Jacob?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |