abonnement Unibet Coolblue
pi_79639044
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:38 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Is dat een van de taken van Jacob? Want iedereen die op het eiland is, is daar door Jacob naartoe gebracht.
Hoe zit het dan met Whitmore?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:37:59 #277
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_79639240
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:53 schreef mikerw het volgende:
leuk hoor voor ze, dat ze kandidaat zijn, maar is ze wel eens gevraagd of ze dat zelf wel willen? dikke LL met je eiland jacob je zoekt het maar uit.
Jack was doodsongeluk toen hij van het eiland af ging en wilde als enige zonder overtuiging terug naar het eiland. Voor hem zou het dus een roeping kunnen zijn.

Voor alle andere candidates niet echt, maar het lijkt me zeer waarschijnlijk dat Jack "Jacob 2.0" wordt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_79639430
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jack was doodsongeluk toen hij van het eiland af ging en wilde als enige zonder overtuiging terug naar het eiland. Voor hem zou het dus een roeping kunnen zijn.

Voor alle andere candidates niet echt, maar het lijkt me zeer waarschijnlijk dat Jack "Jacob 2.0" wordt.
Of Jack gaat nog dood voor het einde van de serie. Een dergelijke twist kunnen we namelijk nog wel verwachten denk ik.

Dan hebben we uiteraard ook nog Ben.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:46:29 #279
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_79639432
gister weer de laatste lost gekeken Is er hier iemand die spaans spreekt? Aan het begin van de aflevering praat hurley tegen iemand (issabella) spaans. maar wordt niet gesubt. Iemand een vertaling?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:55:50 #280
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79639681
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:46 schreef _GdR_ het volgende:
gister weer de laatste lost gekeken Is er hier iemand die spaans spreekt? Aan het begin van de aflevering praat hurley tegen iemand (issabella) spaans. maar wordt niet gesubt. Iemand een vertaling?
Lostpedia checken.
quote:
Jack goes up to Hurley who is a few feet away speaking in Spanish to someone. Hurley says, "Ok.", "What can you do?", "Yes, I can help you.", "But, I don't know how to find him, if I don't where he went...", in Spanish. Jack assumes that he is speaking to Jacob and asks what Jacob is saying. Hurley says that it is not Jacob and that it has nothing to do with Jack. Hurley heads into the Jungle.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:56:09 #281
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_79639691
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:46 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Of Jack gaat nog dood voor het einde van de serie. Een dergelijke twist kunnen we namelijk nog wel verwachten denk ik.

Dan hebben we uiteraard ook nog Ben.
Ben is geen candidate, dus als ze van Ben de nieuwe beschermer maken zijn alle gebeurtenissen van de afgelopen 6 seizoenen behoorlijk voor niets geweest

Plus dat Ben Jacob heeft neergestoken, lijkt me niet zo'n goede opvolger voor "het goede".
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_79639806
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ben is geen candidate, dus als ze van Ben de nieuwe beschermer maken zijn alle gebeurtenissen van de afgelopen 6 seizoenen behoorlijk voor niets geweest
Daar heb je ook weer een punt. Vraag me dan ook af wat er met hem gaat gebeuren, wat zijn rol wordt op het eiland, of dat hij misschien terug gaat naar de bewoonde wereld. Al lijkt mij dat een lastige taak voor hem.
quote:
Plus dat Ben Jacob heeft neergestoken, lijkt me niet zo'n goede opvolger voor "het goede".
Waarom raakte Jacob Ben dan aan?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_79640524
Misschien dat Ben zich heldhaftig opoffert, de ultieme verlossing voor Ben.
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:29 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hoe zit het dan met Whitmore?
De positie van Widmore is nog wat onduidelijk. Hij zit in ieder geval niet in het MIB kamp, of hij op zichzelf werkt, of voor Jacob werkt, is nog even afwachten. Maar ik denk niet dat het eiland tegen Widmore beschermt moet worden.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:32:56 #284
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79640646
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79641789
weet iemand mss wat er met the statue is gebeurd? Toen het schip aan kwam, stond het er nog in zijn glorie. Later toen Richard Jacob wou vermoorden stonden de zes tenen er nog
pi_79641889
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:20 schreef BMD het volgende:
weet iemand mss wat er met the statue is gebeurd? Toen het schip aan kwam, stond het er nog in zijn glorie. Later toen Richard Jacob wou vermoorden stonden de zes tenen er nog
In de aflevering zegt MiB dat het schip verantwoordelijk is voor de schade aan het beeld, ik vind het een flauwe verklaring want het schip zou in stukken moeten liggen ipv het beeld.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:25:25 #287
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_79641929
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:20 schreef BMD het volgende:
weet iemand mss wat er met the statue is gebeurd? Toen het schip aan kwam, stond het er nog in zijn glorie. Later toen Richard Jacob wou vermoorden stonden de zes tenen er nog
The Black Rock is er tegenaan gevaren tijdens de storm waarin ze door Jacob naar het eiland gehaald zijn. Het stenen standbeeld is naar de knoppen en het houten schip is helemaal heel enkele kilometers de jungle in geslingerd.
pi_79642133
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:23 schreef chroestjov het volgende:

[..]

In de aflevering zegt MiB dat het schip verantwoordelijk is voor de schade aan het beeld, ik vind het een flauwe verklaring want het schip zou in stukken moeten liggen ipv het beeld.
Ja inderdaad, heel raar. En al zou het schip het standbeeld wel kapot gemaakt hebben, hoe kan het dan zo diep in het oerwoud "gegleden" zijn.
Amen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:34:55 #289
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_79642169
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:33 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja inderdaad, heel raar. En al zou het schip het standbeeld wel kapot gemaakt hebben, hoe kan het dan zo diep in het oerwoud "gegleden" zijn.
Met een tsunamigolf
pi_79642262
Niemand een theorie over waar Jacob in kan veranderen? Dat huisje zou opzich best kunnen, maar misschien is dat te ver gezocht?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:49:35 #291
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_79642578
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:23 schreef chroestjov het volgende:

[..]

In de aflevering zegt MiB dat het schip verantwoordelijk is voor de schade aan het beeld, ik vind het een flauwe verklaring want het schip zou in stukken moeten liggen ipv het beeld.
En je hoort ook nog eens krakend hout nadat het scherm op zwart gaat. Maar daarna zie je de Black Rock in goede staat in de jungle en bij het beeld zie je ook nergens brokstukken liggen, terwijl die toch gewoon in de buurt zouden moeten liggen.

Nu vind ik dat hele beeld niet zo boeiend en maakt het me ook niet uit hoe en waarom het ooit beschadigd is geraakt, maar dan heb ik eigenlijk liever geen verklaring dan een belachelijk zwakke.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_79642623
Widmore was leider van de Others en de Others zijn volgelingen van Jacob, lijkt me dus dat hij aan die kant staat. Tenzij hij net als Ben maar deed alsof.
pi_79642718
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En je hoort ook nog eens krakend hout nadat het scherm op zwart gaat. Maar daarna zie je de Black Rock in goede staat in de jungle en bij het beeld zie je ook nergens brokstukken liggen, terwijl die toch gewoon in de buurt zouden moeten liggen.

Nu vind ik dat hele beeld niet zo boeiend en maakt het me ook niet uit hoe en waarom het ooit beschadigd is geraakt, maar dan heb ik eigenlijk liever geen verklaring dan een belachelijk zwakke.
Ja precies. Aantal seizoenen lang: WAAROM 6 TENEN??? WAT IS ER MET DE REST GEBEURD??? En dan zo'n zwakke verklaring...
pi_79642732
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En je hoort ook nog eens krakend hout nadat het scherm op zwart gaat. Maar daarna zie je de Black Rock in goede staat in de jungle en bij het beeld zie je ook nergens brokstukken liggen, terwijl die toch gewoon in de buurt zouden moeten liggen.

Nu vind ik dat hele beeld niet zo boeiend en maakt het me ook niet uit hoe en waarom het ooit beschadigd is geraakt, maar dan heb ik eigenlijk liever geen verklaring dan een belachelijk zwakke.
Ik vond het ook raar, maar zie het in het licht van wat er met 815 gebeurde. Een vliegtuig breekt in stukken in de lucht en 70+ mensen overleven de impact op verschillende locaties.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:58:36 #295
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79642858
Jacob zit nu in Lapidus.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79643682
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:58 schreef Bragi het volgende:
Jacob zit nu in Lapidus.
Klinkt plausibel. Vind zijn rol sowieso vreemd. Hij is te belangrijk om bij de figuranten te horen, maar komt tot nu toe te weinig in het verhaal voor om een rol van betekenis te kunnen spelen.

Dat Widmore bij team Jacob zou horen vind ik een plausibele verklaring, echter zou dan de Lost supper niet kloppen. Of het moet zo zijn dat de mensen op het schip van Widmore ook overtuigd kunnen worden door MiB.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_79644060
Lapidus moet terugvliegen jongens.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:57:56 #298
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79644093
Maar Ilana vroeg zich af of hij niet een candidate was... Terwijl ze dondersgoed wist wie de kandidaten waren. Lapidus ís een candidate, maar dan de candidate om bevolkt te worden door Jacob himself. PLOTTWIST FTW!
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79644264
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:57 schreef Bragi het volgende:
Maar Ilana vroeg zich af of hij niet een candidate was... Terwijl ze dondersgoed wist wie de kandidaten waren. Lapidus ís een candidate, maar dan de candidate om bevolkt te worden door Jacob himself. PLOTTWIST FTW!
Niet meegekregen, maar dan heb je een punt.

Miles mag ook wel een keer de pijp uitgaan zo onderhand.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:30:35 #300
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_79644827
Aangezien de landingsbaan op Hydra Island ligt, zou het inderdaad wel kunnen dat ze per vliegtuig het island af gaan ipv per duikboot.
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')