Niet een nieuw 'Anderlechtje'? Jammer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef lurf_doctor het volgende:
Ajax neemt geen risico met Go Ahead
* Door Raiko * , donderdag 25 maart 2010 09:27 * , Amsterdam * , Bron: Voetbalzone
Ajax zal donderdagavond met haar sterkst mogelijke opstelling op het veld verschijnen tegen Go Ahead Eagles. De ploeg van Martin Jol hoopt het seizoen te kunnen afsluiten met de dubbel en treedt in Deventer dan ook op volle oorlogssterkte aan. “We nemen geen enkel risico”, zegt Martin Jol.
Het loopt ze al rood en wit door de broek
Waar kom jij nou opeens vandaan dan? Of kloninho?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:06 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Die plaatjes zijn gewoon leuk, moet je niet al te serieus nemen haha.
Of leren van fouten in het verledenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef lurf_doctor het volgende:
Ajax neemt geen risico met Go Ahead
* Door Raiko * , donderdag 25 maart 2010 09:27 * , Amsterdam * , Bron: Voetbalzone
Ajax zal donderdagavond met haar sterkst mogelijke opstelling op het veld verschijnen tegen Go Ahead Eagles. De ploeg van Martin Jol hoopt het seizoen te kunnen afsluiten met de dubbel en treedt in Deventer dan ook op volle oorlogssterkte aan. “We nemen geen enkel risico”, zegt Martin Jol.
Het loopt ze al rood en wit door de broek
PSV derde plekquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:06 schreef valek het volgende:
Ik hoop toch zo dat GAE wint. Want ja, alles tegen Ajax he.
Ik denk dat Psv nog wel 2e wordt achter Ajax hoorquote:
hahaquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat Psv nog wel 3e wordt achter Ajax hoor
Ik kan je live melden dat het nu rondom het station nog rustig isquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:27 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
We staan iig nog gelijk!
[img]http://gae.web-log.nl/photos/uncategorized/2010/03/24/welkomheldeventer_4.jpg[/img[
Omdat ie zo mooi blijft!
Dat is dit.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:45 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, gut.
Ze doen de stille tocht al voor de wedstrijd.
Als je meedoet maak je kans.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Grappig dat bepaalde Eagles-supporters echt denken dat ze ook maar een schijn van kans hebben.
Ach ja, na de wedstrijd vanavond weten ze wel beter.
Best een toffe kerel, die God.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:34 schreef Paul het volgende:
Ik kreeg dit visioen door van God.
Sorry ajacieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |