Oe, blokjes fetaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maïs, paprika, tomaat, komkommer, croutons, pijnboompitten, feta
Stop ze in de vriezer. Vloeibare dvd's moet je niet hebben!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Mijn laptop wil niet vloeiend DVD's afspelen... hoe kan dat?
Geen beleg in huis, zonder melk kan ik niets maken en dan heb ik nog lasagne over. Why not.quote:
quote:
quote:
quote:
Hoiquote:
Jaloersquote:
Je hebt me doorquote:
The horrorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme zeg, 3x Jan Smit achter elkaar op de radio.
Homoooo!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:11 schreef jna het volgende:
Bart! Popje, scheetje, liefje, jij bent m'n allesie!
Mooi taaltje dat Vlaamsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:13 schreef L.no het volgende:
Net iets als neuken poepen noemen in Belgie.
Nouquote:
Wait.......w-w-WHAT?!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:13 schreef L.no het volgende:
Net iets als neuken poepen noemen in Belgie.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:49 schreef omyfalzer het volgende:
Poepen is neuken ja.. en als je wilt zeggen dat je moet poepen, dan gewoon "kakken" gebruiken.
Een meisje vroeg me een keer: "wannir hebde voor 't lotst gepoept?" (wanneer heb je voor het laatst geneukt)
Ik zo van: "een uur geleden."
Serieus, die chick wilde van bil, maar ik dacht: "wat heeft die chick toch met poepen??".
Leuk als iemand het je achteraf even uit legt
Btw, alleen west-vlamingen gebruiken dit veel (Antwerpen en omstreken). In Belgisch Limburg zijn ze wat beschaafder en zeggen ze gewoon 'vrijen' (awwwwww).
Ik kon die gasten in Gent niet verstaan, zij overigens mij ook niet. Terwijl ik redelijk accentloos praatquote:
spraken ze te snel ofwat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kon die gasten in Gent niet verstaan, zij overigens mij ook niet. Terwijl ik redelijk accentloos praat
Accentloos Italiaans?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kon die gasten in Gent niet verstaan, zij overigens mij ook niet. Terwijl ik redelijk accentloos praat
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:26 schreef Bravebart het volgende:
WeeeekeeeendAls ik dat tentamen maandag nou ff care, heb ik nu al vakantie
![]()
Ja, volgens mij heb ik vakantie ofzoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Vakantie, dat is lang geledenVanavond maar eens poging doen om wat mensen mee te krijgen om ergens heen te gaan
Dude, je hebt alleen een slaapzak en het Vlissingse strand nodig joh.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Vakantie, dat is lang geledenVanavond maar eens poging doen om wat mensen mee te krijgen om ergens heen te gaan
Ga jij er dan bij liggen ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:29 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dude, je hebt alleen een slaapzak en het Vlissingse strand nodig joh.
Daar heb je toch gewoon woonkuilen? Niks slaapzak, gewoon onder de naakte sterrenhemelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:29 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dude, je hebt alleen een slaapzak en het Vlissingse strand nodig joh.
Nee, Gents dialectquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |