Tversity is sowieso een baasquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mijn TVersity werkt zonder iets in te stellen (behalve dan welke mappen ik wil delen) automatisch op m'n 360, PS3 én m'n telefoon!
Overdrijven is ook een vak. De character models zijn nice maar de achtergronden zijn van PS2-niveau.quote:
quote:
Visueel vind ik het ook maar bijzonder pover.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. De character models zijn nice maar de achtergronden zijn van PS2-niveau.
Nee, dat is een totaal andere stijl (visueel)quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dan kun je net zo goed ook Just Cause 2 halen
Dit heeft iets comic-achtigs, het zou een DC- of Marvel-IP kunnen zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee, dat is een totaal andere stijl (visueel)
Yup, het is ook cell-shadedquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit heeft iets comic-achtigs, het zou een DC- of Marvel-IP kunnen zijn.
Wtf is dat voor kermis gewordenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:20 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer Crackdown 2
Deel 1 vond ik echt tof! En deel 2 lijkt me ook wel tof want ga die toch niet co-op spelen.quote:Op zondag 4 april 2010 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het ooit leuk geweest danUhmz nee! Ik vond dat zo lomp spel
Die USB update is wel handigquote:Op zondag 4 april 2010 19:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
6 april usb update voor de xbox! En 15 april skate 3 demo!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |