Oh my.quote:Shameful 0G
I've quit out of at least 5 ranked matches while losing
Theemutsquote:Op donderdag 1 april 2010 20:18 schreef Wessiej het volgende:
Oh my Fifa World Cup 2010 heeft de beste achievement ooit:
[..]
Oh my.
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:18 schreef Wessiej het volgende:
Oh my Fifa World Cup 2010 heeft de beste achievement ooit:
[..]
Oh my.
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Het spel ligt pas eind augustus in de winkels. Leuk zo'n actie.
Ik hoef de PU nietquote:Op donderdag 1 april 2010 23:29 schreef Dynd het volgende:
Power Unlimited heeft nu weer zon game actie, met Mafia II. Voor 54 euro een jaar abo en de game.
quote:John Marston Tattoo
Posted 10 hours, 18 minutes ago | Author: R* Q
When we unveiled the official cover art for Red Dead Redemption last week, we never expected it to end up etched on somebody's hide.
But Jeff Gross ("JeffThreat" on the igrandtheftauto.com fan site community) did exactly that. Here is Jeff's account in his own words of how it came to be...
"Here is the story on how I came to the tattoo.
I heard about the game late 2008, i was interested... but mostly put it on the back shelf. When they released the first trailer.. that's when it caught my real attention. Then it became a snowball effect.. all the videos they have released, gain my attention and love for the game.. all I could do is talk to my friends about it. The more I talked, the more excited I got. Last week I was talking with some friends about my next tattoo on XBL, I said " I am considering getting the cover of RDR tattooed on me".
Everyone thought I was joking around, in my mind.. I was dead set. This past Saturday, I called my tattoo artist (Josh Hazle of State of Mind Tattoos on Madeira Beach) to see when we could do this. By chance he was at a tattoo convention and I rushed up there and 6 hours & $400 later... I got this amazing art work tattooed on my leg. Well worth it.
There you go. I really hope you guys like it, please let me know what everyone thinks of it."
You can see the finished creation above, which was done by Jeff's tattoo artist Josh Hazle of State of Mind Tattoos in Madeira Beach, Florida.
It goes without saying that we are very impressed with Jeff's commitment to the cause! Truly awesome...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoef de PU nieten ik heb nog een sloot aan VVV en game mania tegoedbonnen die ik voor een klein gedeelte absoluut aan mafia 2 ga spenderen
Ik heb nog 60E tegoed voor GM en die gaan denk ik op aan de GOTY-editie van Batmanquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoef de PU nieten ik heb nog een sloot aan VVV en game mania tegoedbonnen die ik voor een klein gedeelte absoluut aan mafia 2 ga spenderen
Dat lijkt me een uitstekend doelquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb nog 60E tegoed voor GM en die gaan denk ik op aan de GOTY-editie van Batman
Wat bied die eigenlijk meer? Ik zag alleen iets van 6 maps voor die challenges ofzoiets?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb nog 60E tegoed voor GM en die gaan denk ik op aan de GOTY-editie van Batman
Dat, en 3D. Ze hebben het getest bij Digital Foundry, kijk maar: http://www.eurogamer.net/(...)-batman-goty-articlequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat bied die eigenlijk meer? Ik zag alleen iets van 6 maps voor die challenges ofzoiets?
Dat lijkt me niet de moeite waard.
Maar voor dat heb je dus ook echt een bril nodig? Inferieur aan de Nintendo 3DS dus?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat, en 3D. Ze hebben het getest bij Digital Foundry, kijk maar: http://www.eurogamer.net/(...)-batman-goty-article
Gister weer begonnen aan Batmanquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Yep, dat komt omdat ze bij Rocksteady er helaas niet voor kunnen zorgen dat iedereen een nieuw geil scherm heeft....quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar voor dat heb je dus ook echt een bril nodig? Inferieur aan de Nintendo 3DS dus?
Snap ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yep, dat komt omdat ze bij Rocksteady er helaas niet voor kunnen zorgen dat iedereen een nieuw geil scherm heeft....
Ja, twee brilletjes erbij, nee niet in de vorm van een batarang, en ik denk ook niet dat het als DLC komt omdat er blijkbaar een kleine herschrijving van de engine nodig was (en je anders geen brilletje hebt...)quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Snap ikMaar krijg je een bril meegeleverd? In de vorm van een Batarang ofzo
En is het mogelijk dat dit als DLC nog komt?
Okay, duidelijk. Thnx Spankyquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, twee brilletjes erbij, nee niet in de vorm van een batarang, en ik denk ook niet dat het als DLC komt omdat er blijkbaar een kleine herschrijving van de engine nodig was (en je anders geen brilletje hebt...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |