Je laar je toch niet opvreten door je werk hequote:
Neehoor, beetje stress is goed voor een mensquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je laar je toch niet opvreten door je werk he. mogguh
Wat is de vraag?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van gitaarstemmers trouwens?
Ja, uur minder slaap. Godzijdank in het weekend, maar toch voel je dat hè.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:17 schreef Noek het volgende:
Oh kut ja, zomertijd. Haat het!
Ze hebben het er nu over op de radio. Het is bewezen, de zomertijd is ruk en dat voel je. Dat roep ik al jaren.
Terecht!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef FANN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_vlek__.html?p=5,1
![]()
![]()
Mijn broertje viert dit weekend z'n verjaardag en wil graag een stemapparaat hebben voor z'n elektrische gitaar (het is een gewone 6-snaar). Totaal geen kaas van gegeten, dus ik zoek advies voor een relatief goedkoop maar goed dingetje, het liefst online te bestellen.quote:
Ik ben een week over de jank. De wintertijd gaat altijd als een zonnetje maar die zomertijd vind ik echt ruk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, uur minder slaap. Godzijdank in het weekend, maar toch voel je dat hè.![]()
Zijn ouders en zijn vriendin zijn ook vast geen lieverdjes hoor!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:24 schreef FANN het volgende:
betrouwbaar manneke wel ...
http://www.telegraaf.nl/b(...)cel_in__.html?p=32,1
Ja ik vind dat ook, en wijt het altijd aan het uur minder slaap eigenlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben een week over de jank. De wintertijd gaat altijd als een zonnetje maar die zomertijd vind ik echt ruk.
Een uur minder slaap is het probleem niet, ik weet ook niet wat het probleem wel is maar ik het voelt flink kut.
Ik heb een soortgelijkequote:Op donderdag 25 maart 2010 09:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn broertje viert dit weekend z'n verjaardag en wil graag een stemapparaat hebben voor z'n elektrische gitaar (het is een gewone 6-snaar). Totaal geen kaas van gegeten, dus ik zoek advies voor een relatief goedkoop maar goed dingetje, het liefst online te bestellen.
Het heeft te maken met het licht en of je een ochtend of avondmens bent. Nu bufferde Edwin dus ik heb het niet helemaal meegekregen. Je kunt echt wel zonder dat uurtje slaap, het is iets anders maar nu weet ik nog niet wat. Ik ga het onderzoeken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook, en wijt het altijd aan het uur minder slaap eigenlijk.![]()
Wintertijd gaat prima want uurtje méér slaap!![]()
Volgens mij heeft je bio-klok gewoon moeite met dat uurtje dat je mist.
ow ik was bij dezequote:
Oh ja, dat las ik al in SHO. En later nog een bericht. Haar toyboy heeft iemand op z'n gezicht getikt want die maakte een nare opmerking over Paay.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik was bij deze![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_blij__.html?p=35,2
ik wil oojk een toyboy![]()
is Pietje wat?
Ik héb een toyboyquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik was bij deze![]()
is Pietje wat?
Toyboys zijn zo overratedquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik was bij deze![]()
is Pietje wat?
Echt?! Ze kunnen beter piepen dan kraken héquote:
zal hem lerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:38 schreef Noek het volgende:
Er wil een kat hier intrekken maar ik wil hem niet en nu zit die al úren naar me te kijken voor het raam.
Hij had zijn intrek gisteren al genomen toen de deur openstond. Zo met koffers en al naar buiten geflikkerd.
Als het 2 kittens waren had je ze zo mijn kant op mogen flikkerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:38 schreef Noek het volgende:
Er wil een kat hier intrekken maar ik wil hem niet en nu zit die al úren naar me te kijken voor het raam.
Hij had zijn intrek gisteren al genomen toen de deur openstond. Zo met koffers en al naar buiten geflikkerd.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:33 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen, wat een heerlijk weertje, ik ben er helemaal vrolijk van![]()
Coole TT
Er is nu de Swafferquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:37 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk haar![]()
![]()
weet ie nou al waar de swiffer staat?
die bitch
Nog een paar weken en er zijn kittens overal! Dan zijn de maartse moeders bevallen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het 2 kittens waren had je ze zo mijn kant op mogen flikkeren
Mij ga je niet meer vergetenquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Neehoor, beetje stress is goed voor een mens![]()
Ik ben alleen alweer over de lentevreugde heen want ik viel bijna van mijn fiets vanmorgen door een gigantische niesbui.En wakker worden met je kop vol snot en lekker dikke padoogjes enzo
![]()
En dan zeggen ze op de radio dat er wéinig pollen in de lucht zijn![]()
Jeey lente!
Nee, pak alvast je koffers maar inquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij ga je niet meer vergeten![]()
Hoe waren de pannekioeken vannacht?
Okee, thanks. Alleen vertrouw ik websites die met een vertaalmachine zijn vertaald niet zo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een soortgelijke
http://www.tasset.com/qwi(...)723.html?language=nl
Begin mei hebben we pas plek, tegen die tijd wordt je dood gegooid met kittensquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Nog een paar weken en er zijn kittens overal! Dan zijn de maartse moeders bevallen.
Ah leuk joh!Na Sophie het kalf wilde ik even geen kittens in huis meer. Moet je twee jochies doen.
Katertjes vind ik leuker, op Sophietje na dan.
ze staan ook op Ebay. Ietsje goedkoper zelfs, maar dan moet ie nog wel uit de UK komenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, thanks. Alleen vertrouw ik websites die met een vertaalmachine zijn vertaald niet zo.
Ja hij heeft les 1 in "hoe doe ik Mera's huishouden" al gehadquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:37 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk haar![]()
![]()
weet ie nou al waar de swiffer staat?
die bitch
als je maar niet in Belgie doodbloed want dan moet je dokkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Begin mei hebben we pas plek, tegen die tijd wordt je dood gegooid met kittens
Echt?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef D. het volgende:
[..]
ze staan ook op Ebay. Ietsje goedkoper zelfs, maar dan moet ie nog wel uit de UK komen
en dat met zo'n vrolijk gezichtquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef hondjes het volgende:
Met een ..WASKNIJPER..het cement van de ramen gehaald...
wat een geweldig idee van me..![]()
Toen met keukenpapier het stof eraf geveegd...
Nu moet ik nog met de stofzuiger de spleten doen![]()
En dan kan ik gaan zemen...
wat is les 2?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja hij heeft les 1 in "hoe doe ik Mera's huishouden" al gehad![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat met zo'n vrolijk gezicht![]()
je doet het erom Honda![]()
geef nou maar toe![]()
Volgende keer dan ook maar een boterham met pindakaas nemen voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, pak alvast je koffers maar in![]()
Ben met rammelende maag gaan slapen en heb daarmee de buren wakker gehouden
Alle spinnerag wegquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef hondjes het volgende:
Nu moet ik nog met de stofzuiger de spleten doen![]()
Huhquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef FANN het volgende:
[..]
als je maar niet in Belgie doodbloed want dan moet je dokken
EFFE teruglezen deesquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:03 schreef FANN het volgende:
[..]
EFFE teruglezen dees![]()
linkje telegraaf
vrouw, vallen, fiets, bloed, gemeente opruimen, vrouw betalen
kort samengevat
Gauw, reanimeer het topic!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:27 schreef Gert het volgende:
Mornink![]()
Koffie en tosti
Normaal gesproken ga ik dan nu telegraaf.nl even doorbladeren maar dat hoeft niet meer. Vijf minuten tijd over. Die verreken ik wel met de zomertijd.
Het feit dat ie structureel de telegraaf lees vond ik persoonlijk nog erger.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
Gauw, reanimeer het topic!
Jij moet ook last hebben van de zomertijd want jij bent een ontzettend avondmens. Jij bent beyond.
Ja!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
Wanneer gaat de zomertijd in? Dit weekend alweer?
Doe nou maar niet want Gert kan je reanimeren óf niet!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het feit dat ie structureel de telegraaf lees vond ik persoonlijk nog erger.
Okay!quote:
Dat doe ik ook.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het feit dat ie structureel de telegraaf lees vond ik persoonlijk nog erger.
Was het maar waar. Ik ben tegen een deadline aan het duwen.quote:
quote:Bush veegt hand af aan Clinton Port-au-prince - George W. Bush heeft, nadat hij een hand kreeg van een Haïtiaan, zijn hand 'schoongeveegd' aan het hemd van Bill Clinton.
Heerlijk subtiel ook. De hork.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Bron: http://www.telegraaf.nl/ Natuurljk
Geen last van! De ene keer ga ik 1 uur naar bed en sta ik om 9 uur op, de andere keer om 2 uur en sta ik om 10 uur op. Doe ik nu ook al. Dus zondag ga ik om 1 uur naar bed en sta ik om 10 uur op en heb dan 8 uur geslapen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Gauw, reanimeer het topic!
Jij moet ook last hebben van de zomertijd want jij bent een ontzettend avondmens. Jij bent beyond.
Hij denkt er niet eens bij na volgens mij, dat pleit dan weer voor 'm.quote:
Of juist niet. Zo'n automatisme is misschien wel nog veelzeggender.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:58 schreef Gert het volgende:
Hij denkt er niet eens bij na volgens mij, dat pleit dan weer voor 'm.
Inderdaad, iemand die het normaal vindt zijn handen aan andersmans kleding af te vegen spoort mi niet helemaal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of juist niet. Zo'n automatisme is misschien wel nog veelzeggender.
En dat uitgestreken smoelwerk van die dombo er bij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand die het normaal vindt zijn handen aan andersmans kleding af te vegen spoort mi niet helemaal.
Ik vind het een grappig stukje, ik heb hem nu 3 x zitten kijken en het wordt steeds lachwekkender
das mn femke/wouter smile...zo doe ik net als of ik geen pijn hebquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zit jij zelfgenoegzaam te grijnzen?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
das mn femke/wouter smile...zo doe ik net als of ik geen pijn heb
Dat is dan maar liefst 17 jaar nadat ze het prototype hebben laten zien.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mijn hart breekt. Bugatti gaat z'n laatste concept produceren.![]()
http://www.telegraaf.nl/a(...)libier__.html?p=12,3
Chocola, voor jou, als troostquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
das mn femke/wouter smile...zo doe ik net als of ik geen pijn heb
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chocola, voor jou, als troost![]()
[ afbeelding ]
Is het je infuus waar je last van hebt of de bacterie?
Ik heb ER dus nog nooit gekekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:16 schreef Noek het volgende:
Gert, ik ken iemand en die kent iemand die is gevraagd voor Expeditie Robinson.
Dus! Da's wat. Ik wilde eigenlijk ook nog meedoen maar ik word vast de jankende moeder van het stuk.![]()
Ik wil naar huihuuuuuuiiiiissss!![]()
Maar ER!
Ja dan zou ik ook wel gaan kijkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Noek met Teun op een eiland, ik zou kijken.
Duh! Als Stefan met een aap op een eiland zou zitten, zou ik ook kijken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Noek met Teun op een eiland, ik zou kijken.
En dan voor de aap zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Duh! Als Stefan met een aap op een eiland zou zitten, zou ik ook kijken.
En dat Aap dan alle battles wint, inclusief die met puzzels.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is duidelijk dat alle toffe mensen in Team Aap zitten
Om Stefan af te troeven heb je nou ook niet bijster veel intelligentie nodigquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat Aap dan alle battles wint, inclusief die met puzzels.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:58 schreef Noek het volgende:
En dat de aap zo al het eten wat die wint in de grote oceaan flikkert want de aap pakt zijn eigen banaantjes en kokosnoten wel!
Ja, en die graait-ie vlák voor de neus van Stefan weg. Dat het dikkertje na anderhalf uur klimmen en uit de boom flikkeren éindelijk bijna binnen handbereik van een kokosnoot is, en dan komt Aap vanaf een paar palmbomen verderop aanslingeren en RATS! weg kokosnoot! En meteen in de oceaan ermee ook maar, want Aap had er al vijf op!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:58 schreef Noek het volgende:
En dat de aap zo al het eten wat die wint in de grote oceaan flikkert want de aap pakt zijn eigen banaantjes en kokosnoten wel!
Snel, bel Johnquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij hebben we per ongeluk een gouden format te pakken
Ik verheug me al op de screenshots. Aap tegen Stefan nadat hij in de rijst heeft gepoept:quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij hebben we per ongeluk een gouden format te pakken
Vanavond in IMAX *o* .quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
En dat het dan uitgezonden wordt in 3D
Alice was tof.
Oehquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:40 schreef Kally het volgende:
Ik kan eindelijk internetten op mijn telefoon
Nu pas?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:40 schreef Kally het volgende:
Ik kan eindelijk internetten op mijn telefoon
Een LG KT610 , not cheapquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oeh, wat heb je voor telefoon? Ook zo'n abo van een tientje en dan onbeperkt inetten?
Ik wou er niet aanquote:
Sinds wanneer heb jij een piemelquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou er niet aanmaar ja slaaf van mijn tijdperk
Ja dat zeggen er wel meerquote:
Jij was niet de enige Pietquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Totaal gemist dat er voetbal was gisteravond. Vanavond herkansing
.
Las het gisteravond van Gert, 't was spannend geweest volgens hemquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zag 't vanmorgen ook in de krant? "Feyenoord naar finale beker", huh
Vast maar dat is niet de mijne, heb ff google gedaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit daar nu een dongeltje in of zo? (rechterkant)
Leuk, daar gaat je loonsverhogingquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast maar dat is niet de mijne, heb ff google gedaanen nee is de oplader zo te zien
![]()
Ik heb energie voor 20 op het momentquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fuck, ik ben moe en ik weet niet waarvan
Doe mij eens wat meequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb energie voor 20 op het moment
quote:
quote:
Heb gister chocoladetaart met slagroom op, lekkerquote:
Het was een bizarre pot. Feyenoord werd de eerste helft echt he-le-maal zoek gespeeld. Twente vergat alleen meer dan één keer te scoren waardoor het bij rust slechts 0-1 stond. In de tweede helft werd er een taktische verschuiving gedaan en viel Makaay in, en ineens was Feyenoord weer baas in eigen huis. Een totaal ander spelbeeld. De gelijkmaker viel al snel en vervolgens werd de jacht op de winnende treffer ingezet. Toen Makaay die vlak voor tijd scoorde, ontplofte De Kuip. Wat een feest!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Las het gisteravond van Gert, 't was spannend geweest volgens hem
Ik niet meerquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Geslachtsroomtaart
Heb je nu nog zin?
Thanks! Gelukkig bedacht ik me net bij het tandenpoetsen dat mijn lenzen een betere optie zijn dan mijn bril is.quote:
Thanxquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks! Gelukkig bedacht ik me net bij het tandenpoetsen dat mijn lenzen een betere optie zijn dan mijn bril is.
![]()
En jij sterkte met je gedoe!
Ik vind er niet veel aanquote:
Smaken verschillenquote:
Ik ook niet, hoeveel mensen zijn de door de eeuwen heen al niet vermoord voor "het geloof"quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan me toch zo boos maken om dat misbruik binnen de kerk. In 't nieuws net blijkt dat de huidige paus in zijn kardinaal-tijd voorzitter was van "interne zaken" en dus al die gevallen op z'n bord kreeg. Niks aan gedaan, doofpot. "Het volk" eist nu meer dan alleen zalvende woorden, ofwel het vertrek van de paus of onderdanen. Nee, dat gebeurt niet want de paus hoeft alleen verantwoording af te leggen aan God. Ze zeggen letterlijk dat de kerk boven de maatschappij staat.
![]()
![]()
Hoe kan 't toch dat er dan toch miljoenen en miljoenen mensen blijven 'geloven' in de kerk, zijn organisatie en alles wat ze met je voorhebben. Ik snap 't niet.
Tis ook niet te begrijpen....quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan me toch zo boos maken om dat misbruik binnen de kerk. In 't nieuws net blijkt dat de huidige paus in zijn kardinaal-tijd voorzitter was van "interne zaken" en dus al die gevallen op z'n bord kreeg. Niks aan gedaan, doofpot. "Het volk" eist nu meer dan alleen zalvende woorden, ofwel het vertrek van de paus of onderdanen. Nee, dat gebeurt niet want de paus hoeft alleen verantwoording af te leggen aan God. Ze zeggen letterlijk dat de kerk boven de maatschappij staat.
![]()
![]()
Hoe kan 't toch dat er dan toch miljoenen en miljoenen mensen blijven 'geloven' in de kerk, zijn organisatie en alles wat ze met je voorhebben. Ik snap 't niet.
en over jaar of 20 gaan we die verhalen allemaal weer horen. dan vanuit landen als braziliequote:Op donderdag 25 maart 2010 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
![]()
Ik hoorde dat dat ook voor ambassadeurs geldtquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze zeggen letterlijk dat de kerk boven de maatschappij staat.
en waarom zijn er nog steeds jonge mannen die zichzelf opblazen en geloven dat erquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
![]()
Diplomatenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:37 schreef D. het volgende:
Ik hoorde dat dat ook voor ambassadeurs geldt
Ik ben hartstikke maagdquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
en waarom zijn er nog steeds jonge mannen die zichzelf opblazen en geloven dat er
dan een zooi maagden op hun liggen te wachten?![]()
Je hebt net zoveel kans om een maagd tegen te komen als op Fok
nul dus![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:38 schreef FANN het volgende:
Je hebt net zoveel kans om een maagd tegen te komen als op Fok
nul dus![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
was gewoon onbevlelkte ontvangenis die 2 kindertjes![]()
ik geloof je
en zo komen we weer bij de katholieke kerk uitquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
was gewoon onbevlelkte ontvangenis die 2 kindertjes![]()
ik geloof je
nee jij bent lekker fris met je nivea ballen en slagroomspuitquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:43 schreef remlof het volgende:
Maar inderdaad die Ratzinger is een smerig ventje. Ik
Ik misbruik niemand en praat misbruik niet goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nee jij bent lekker fris met je nivea ballen en slagroomspuit
Ik weet niet hoe je precies van de paus bij de ballen van remlof uitkwam, maar 't was subtiel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nee jij bent lekker fris met je nivea ballen en slagroomspuit
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:45 schreef gomi het volgende:
oh ja
[ afbeelding ]
Dit is mijn club, mijn ideaal,
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
was grappiequote:Op donderdag 25 maart 2010 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik misbruik niemand en praat misbruik niet goed
dubbelquote:
Ja diequote:Op donderdag 25 maart 2010 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Diplomaten? Die de bekeuring niet hoeven te betalen
.
Rawrrrrrrrrrrquote:
AHA dan heb ik een echte !quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, echte mannen houden niet van voetbal
Ik een os, en ik ben waterquote:
kally en fann echte mannen dus?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
quote:
houd jij van voetbal dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ben ik toch geen man, er vroeg iemand sinds wanneer ik een piemel had
we hadden t over voetbal he. niet die poging tot voetbal van die club van jouquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou wel van voetbal, alleen niet van ajakkes
Ja, ik kijk best graag voetbal ja, blijf er niet voor thuis maar zo op zijn tijdquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef FANN het volgende:
dus ik ben weer de enige echte kerel hier
echte mannen houden niet van voetbal, lopen dit jaar in rokjes.quote:
ah k. wist wel dat je best ok wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik kijk best graag voetbal ja, blijf er niet voor thuis maar zo op zijn tijd
Dit is vuur element van de tijgerquote:
die rokkkies zijn stomquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
echte mannen houden niet van voetbal, lopen dit jaar in rokjes.
als ik hier te vaak kom lezen, ga ik nog denken dat ik een vrouw ben
quote:
ah k.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
die rokkkies zijn stom
is niet mijn idee
nu alleen nog leren dat die club van mij echt voetbal speelt en die van jou slechts een poging tot doetquote:
Zie je, dat ben ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is vuur element van de tijger
Vuur: Dit type is erg ondernemend en onderhoudend, zeer vriendelijk en behoorlijk gevat, maar wel met een fel temperament.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
nu alleen nog leren dat die club van mij echt voetbal speelt en die van jou slechts een poging tot doet
En "fris" is ie zeker niet die ouwe Hitlerjugend pik.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Weettog, maar ik liep me nog op te winden over die rat
Die van mij klopt ook wel aardigquote:
Ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef FANN het volgende:
dus ik ben weer de enige echte kerel hier
Ik snap niet dat dat dan paus mag wordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
En "fris" is ie zeker niet die ouwe Hitlerjugend pik.
[ afbeelding ]
hmm ik ben metaal zie ik. gerelateerd aan: het westen, de kleur wit en de planeet Venus;quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is vuur element van de tijger
Vuur: Dit type is erg ondernemend en onderhoudend, zeer vriendelijk en behoorlijk gevat, maar wel met een fel temperament.
wat staat er over metaal?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van mij klopt ook wel aardig![]()
Water type: Dit type is charmant en erg gezellig. Hij houdt er van om veel tijd in de natuur door te brengen. Dit type is het meest ruimdenkend van alle types.
Ah, outdoor sexquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van mij klopt ook wel aardig![]()
Water type: Dit type is charmant en erg gezellig. Hij houdt er van om veel tijd in de natuur door te brengen. Dit type is het meest ruimdenkend van alle types.
Dat verschilt per sterrenbeeld wat is jou chinese sterrenbeeld?quote:
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:07 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ik ben metaal zie ik. gerelateerd aan: het westen, de kleur wit en de planeet Venus;
Misschien wist ie teveel van die andere kanebraaiers. Hij zat toch in zo'n onderzoekscommissie, dus hij zal er wel een zooi in de tang hebben. Macht!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat dan paus mag worden
hondquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat verschilt per sterrenbeeld wat is jou chinese sterrenbeeld?
Ja dat is waar, een grote corrupte pestbendequote:Op donderdag 25 maart 2010 21:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien wist ie teveel van die andere kanebraaiers. Hij zat toch in zo'n onderzoekscommissie, dus hij zal er wel een zooi in de tang hebben. Macht!!
quote:Ossen zijn zeer evenwichtig en standvastig. Ze zijn vrij geduldig en behoudend en harde en toegewijde werkers. Ze zijn zeer ordelijk en vastberaden in hun handelen en denken. Ze nemen verantwoordelijkheden soms iets te ernstig op. Ze zijn zeer oprecht en hebben een groot vertrouwen in anderen. Toch zijn ze best een beetje een eenling, waarbij ze soms wat teruggetrokken zijn. Ze hechten veel waarde aan principes en waarden, die soms wat verouderd lijken te zijn.
Waarom verbaast je dat?quote:
ty.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
Metaal type: Dit type is de meest koppige en ambitieuze van allemaal. Hij is wel de meest behulpzame en een ware doorzetter.
Hier Gomi
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
Ik ben een houterige tijger vermomd als ram
quote:
Het hele verhaal klopt best aardigquote:
Daar staat dat ik hout benquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
http://www.starmanproduct(...)eessterrenbeeld.html
Moest effe zoeken maar ik heb je foto gevonden.quote:
hond van mij klopt ook wel redelijk, denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
OMG dat os verhaal is wel echt op mijn lijf geschreven
da's een ouwe foto heur Coosquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Moest effe zoeken maar ik heb je foto gevonden.![]()
[ afbeelding ]
Is ook wel zo, ik lees net ook dat ik veel ruzie heb met tijgersquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het hele verhaal klopt best aardig. Grappig om te lezen, aan de andere kant is 't ook weer zo generiek dat je er altijd wel wat dingen uithaalt die op jezelf van toepassing zijn.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook wel zo, ik lees net ook dat ik veel ruzie heb met tijgers
O gelukkigquote:
quote:
ieder vogeltje zingt zo als tie gebekT is...en ieder heeft zn makkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon een erg moeilijk persoon
Kijk maar uit voor mij danquote:
quote:De tijger is zeer moedig, alert en intelligent. Vaak is hij hartstochtelijk en erg onderhoudend met een geheel eigen karakter. Hij heeft dan ook heel wat vaste eigen overtuigingen en is in alles wilskrachtig en vastberaden. Tijgers hebben een zeer actieve geest en zitten vaak vol ideeën. Ze kunnen erg moeilijk stilzitten en houden er van uitgedaagd te worden.
Ze zijn erg rusteloos en zeer impulsief. Ze zijn vaak erg gevoelig, al hebben anderen dat niet altijd in de gaten. Ze hebben vaak erg veel succes al kennen ze wel veel tegenslag. Tijgers voelen zich vaak eenzaam en onbemind. Vooral als anderen kritiek hebben of hen terecht wijzen. Tijgerkinderen zijn vaak erg wild en roekeloos en hebben nogal eens een ongelukje. Ook kunnen ze vaak ruzie hebben.
Als kind zijn ze behoorlijk luidruchtig en druk die vaak problemen op school zullen hebben. De volwassen tijger heeft niet zo veel behoefte aan kinderen. Als ze er toch zijn, vindt een tijgerouder ze meestal fantastisch, al blijven ze wel altijd wat afstandelijke. De tijgerouder is vrij praktisch.
quote:
Ik moet niks van dat soort dingen hebben. Op geen frontquote:
Wanneer ben je geboren, datum s.v.p.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet niks van dat soort dingen hebben. Op geen frontDat WEET ik
Tijgers vragen allesquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat vraag je niet aan een dame, tijger.
quote:Liefdesgebied:
De tijger si vaak verliefd en het is dan ook een echte romanticus te noemen. Hij is erg aanhankelijk. Seks is voor de tijger de grootste intimiteit die er bestaat. Tijgers zijn erg trouw, maar wel voor zolang het duurt. Tijgers zijn kunstenaars in het verleiden.
En de rest wat door de regering is gecensureerdquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar Chinezen mogen alleen maar in het rode boekje geloven
Het blijft mooiquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
En de rest wat door de regering is gecensureerd
Kutwijven ook altijdquote:Liefdesgebied:
Ossen hebben en eindeloze seksuele energie, maar gebrek aan fantasie. Het is een een zeer loyale en standvastige minnaar. Ossen kiezen vaan de verkeerde partner en zijn vervolgens een leven lang bezig de ander te verbeteren.
heb ff gekeken naar de westerse dierenriemquote:
quote:
Ben jij ook een os?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee kutmannen dus
maar het klopt niet bij mij sorry ik barst van de fantasie
Jaquote:
Ja en dat wist je nog nietquote:
Liefdesgebied:quote:
En weg theorie, wij zijn toch heul verschillend.quote:
quote:
Mwah, dan moet je niet op zoek gaan naar een vrouwquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:54 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ik zou t bijna denken, maar die chinezen zeggen dat ik juist het onmogelijke verwacht. ik ben gewoon op zoek naar perfectie denk ik
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je niet op zoek gaan naar een vrouw
Ja duhhhh, maar het grote deel van os klopt welquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En weg theorie, wij zijn toch heul verschillend.
gewoon een hele dure nivea danquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
Voor de Maagd is werk het zout des levens. Haar taken verricht ze pijnlijk precies. Maagden willen zinvol bezig zijn. Ze gaan erg georganiseerd en gestructureerd te werk. Chaos en improvisatie zijn voor haar een gruwel. Maagden zijn hoofd-mensen, ze staan met beide benen op de grond. Maagden zijn eerzuchtig, denken na en zijn betrouwbaar. Ze passen zich zo goed mogelijk aan het arbeidsproces en het bedrijf aan. Daarom zijn ze optimale medewerkers. Naast Stier en Steenbok horen de Maagden als het derde teken tot de aardelementen. Terwijl de Stier voor vruchtbaarheid staat en de Steenbok, de aarde die het zaad bewaart, staat de Maagd voor het oogsten. Ze beëindigt waar anderen mee zijn begonnen. Heel anders als de Leeuw zoekt zijn niet naar de spotlights. Ze blijft liever op de achtergrond en kijkt naar de gebeurtenissen vanaf een afstandje. Haar bescheidenheid weerhoudt haar er niet van, bezit en waardes aan te schaffen. Haar uitgaven zijn daarom heel hoog, ook omdat ze grote waarde hecht aan een verzorgd uiterlijk. Ze gebruikt graag dure crèmes en draagt bij iedere gelegenheid de passende garderobe. Als verschijning doet een Maagd haar naam graag eer aan. Ze hebben allemaal iets puurs en zuivers aan zich dat heel aantrekkelijk werkt.
Dure cremes whahahaha gewoon nivea dus
De ervaring leert dat dat niet werktquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je niet op zoek gaan naar een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |