Je laar je toch niet opvreten door je werk hequote:
Neehoor, beetje stress is goed voor een mensquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je laar je toch niet opvreten door je werk he. mogguh
Wat is de vraag?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van gitaarstemmers trouwens?
Ja, uur minder slaap. Godzijdank in het weekend, maar toch voel je dat hè.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:17 schreef Noek het volgende:
Oh kut ja, zomertijd. Haat het!
Ze hebben het er nu over op de radio. Het is bewezen, de zomertijd is ruk en dat voel je. Dat roep ik al jaren.
Terecht!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef FANN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_vlek__.html?p=5,1
![]()
![]()
Mijn broertje viert dit weekend z'n verjaardag en wil graag een stemapparaat hebben voor z'n elektrische gitaar (het is een gewone 6-snaar). Totaal geen kaas van gegeten, dus ik zoek advies voor een relatief goedkoop maar goed dingetje, het liefst online te bestellen.quote:
Ik ben een week over de jank. De wintertijd gaat altijd als een zonnetje maar die zomertijd vind ik echt ruk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, uur minder slaap. Godzijdank in het weekend, maar toch voel je dat hè.![]()
Zijn ouders en zijn vriendin zijn ook vast geen lieverdjes hoor!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:24 schreef FANN het volgende:
betrouwbaar manneke wel ...
http://www.telegraaf.nl/b(...)cel_in__.html?p=32,1
Ja ik vind dat ook, en wijt het altijd aan het uur minder slaap eigenlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben een week over de jank. De wintertijd gaat altijd als een zonnetje maar die zomertijd vind ik echt ruk.
Een uur minder slaap is het probleem niet, ik weet ook niet wat het probleem wel is maar ik het voelt flink kut.
Ik heb een soortgelijkequote:Op donderdag 25 maart 2010 09:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn broertje viert dit weekend z'n verjaardag en wil graag een stemapparaat hebben voor z'n elektrische gitaar (het is een gewone 6-snaar). Totaal geen kaas van gegeten, dus ik zoek advies voor een relatief goedkoop maar goed dingetje, het liefst online te bestellen.
Het heeft te maken met het licht en of je een ochtend of avondmens bent. Nu bufferde Edwin dus ik heb het niet helemaal meegekregen. Je kunt echt wel zonder dat uurtje slaap, het is iets anders maar nu weet ik nog niet wat. Ik ga het onderzoeken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook, en wijt het altijd aan het uur minder slaap eigenlijk.![]()
Wintertijd gaat prima want uurtje méér slaap!![]()
Volgens mij heeft je bio-klok gewoon moeite met dat uurtje dat je mist.
ow ik was bij dezequote:
Oh ja, dat las ik al in SHO. En later nog een bericht. Haar toyboy heeft iemand op z'n gezicht getikt want die maakte een nare opmerking over Paay.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik was bij deze![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_blij__.html?p=35,2
ik wil oojk een toyboy![]()
is Pietje wat?
Ik héb een toyboyquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik was bij deze![]()
is Pietje wat?
Toyboys zijn zo overratedquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik was bij deze![]()
is Pietje wat?
Echt?! Ze kunnen beter piepen dan kraken héquote:
zal hem lerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:38 schreef Noek het volgende:
Er wil een kat hier intrekken maar ik wil hem niet en nu zit die al úren naar me te kijken voor het raam.
Hij had zijn intrek gisteren al genomen toen de deur openstond. Zo met koffers en al naar buiten geflikkerd.
Als het 2 kittens waren had je ze zo mijn kant op mogen flikkerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:38 schreef Noek het volgende:
Er wil een kat hier intrekken maar ik wil hem niet en nu zit die al úren naar me te kijken voor het raam.
Hij had zijn intrek gisteren al genomen toen de deur openstond. Zo met koffers en al naar buiten geflikkerd.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:33 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen, wat een heerlijk weertje, ik ben er helemaal vrolijk van![]()
Coole TT
Er is nu de Swafferquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:37 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk haar![]()
![]()
weet ie nou al waar de swiffer staat?
die bitch
Nog een paar weken en er zijn kittens overal! Dan zijn de maartse moeders bevallen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het 2 kittens waren had je ze zo mijn kant op mogen flikkeren
Mij ga je niet meer vergetenquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Neehoor, beetje stress is goed voor een mens![]()
Ik ben alleen alweer over de lentevreugde heen want ik viel bijna van mijn fiets vanmorgen door een gigantische niesbui.En wakker worden met je kop vol snot en lekker dikke padoogjes enzo
![]()
En dan zeggen ze op de radio dat er wéinig pollen in de lucht zijn![]()
Jeey lente!
Nee, pak alvast je koffers maar inquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij ga je niet meer vergeten![]()
Hoe waren de pannekioeken vannacht?
Okee, thanks. Alleen vertrouw ik websites die met een vertaalmachine zijn vertaald niet zo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een soortgelijke
http://www.tasset.com/qwi(...)723.html?language=nl
Begin mei hebben we pas plek, tegen die tijd wordt je dood gegooid met kittensquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Nog een paar weken en er zijn kittens overal! Dan zijn de maartse moeders bevallen.
Ah leuk joh!Na Sophie het kalf wilde ik even geen kittens in huis meer. Moet je twee jochies doen.
Katertjes vind ik leuker, op Sophietje na dan.
ze staan ook op Ebay. Ietsje goedkoper zelfs, maar dan moet ie nog wel uit de UK komenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, thanks. Alleen vertrouw ik websites die met een vertaalmachine zijn vertaald niet zo.
Ja hij heeft les 1 in "hoe doe ik Mera's huishouden" al gehadquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:37 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk haar![]()
![]()
weet ie nou al waar de swiffer staat?
die bitch
als je maar niet in Belgie doodbloed want dan moet je dokkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Begin mei hebben we pas plek, tegen die tijd wordt je dood gegooid met kittens
Echt?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef D. het volgende:
[..]
ze staan ook op Ebay. Ietsje goedkoper zelfs, maar dan moet ie nog wel uit de UK komen
en dat met zo'n vrolijk gezichtquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef hondjes het volgende:
Met een ..WASKNIJPER..het cement van de ramen gehaald...
wat een geweldig idee van me..![]()
Toen met keukenpapier het stof eraf geveegd...
Nu moet ik nog met de stofzuiger de spleten doen![]()
En dan kan ik gaan zemen...
wat is les 2?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja hij heeft les 1 in "hoe doe ik Mera's huishouden" al gehad![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat met zo'n vrolijk gezicht![]()
je doet het erom Honda![]()
geef nou maar toe![]()
Volgende keer dan ook maar een boterham met pindakaas nemen voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, pak alvast je koffers maar in![]()
Ben met rammelende maag gaan slapen en heb daarmee de buren wakker gehouden
Alle spinnerag wegquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef hondjes het volgende:
Nu moet ik nog met de stofzuiger de spleten doen![]()
Huhquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef FANN het volgende:
[..]
als je maar niet in Belgie doodbloed want dan moet je dokken
EFFE teruglezen deesquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:03 schreef FANN het volgende:
[..]
EFFE teruglezen dees![]()
linkje telegraaf
vrouw, vallen, fiets, bloed, gemeente opruimen, vrouw betalen
kort samengevat
Gauw, reanimeer het topic!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:27 schreef Gert het volgende:
Mornink![]()
Koffie en tosti
Normaal gesproken ga ik dan nu telegraaf.nl even doorbladeren maar dat hoeft niet meer. Vijf minuten tijd over. Die verreken ik wel met de zomertijd.
Het feit dat ie structureel de telegraaf lees vond ik persoonlijk nog erger.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
Gauw, reanimeer het topic!
Jij moet ook last hebben van de zomertijd want jij bent een ontzettend avondmens. Jij bent beyond.
Ja!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
Wanneer gaat de zomertijd in? Dit weekend alweer?
Doe nou maar niet want Gert kan je reanimeren óf niet!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het feit dat ie structureel de telegraaf lees vond ik persoonlijk nog erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |