abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79561140
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:03 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ja, zo iets inderdaad
Als je iets vindt dat bij je vorige omschrijving past, wil je dat dan ook aan mij laten weten? Fysiek zwaar werk ver van de bewoonde wereld wil ik ook ooit nog eens doen. Of zoals neen, ergens een schooltje bouwen, maar dat is dan vaak weer duur enzo.

Succes met de sollicitatie!!

En nu moet ik misschien maar eens gaan leren . Anders heb ik straks helemaal geen vakantie maar hertentamens .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:32:43 #102
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79561372
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Als je iets vindt dat bij je vorige omschrijving past, wil je dat dan ook aan mij laten weten? Fysiek zwaar werk ver van de bewoonde wereld wil ik ook ooit nog eens doen. Of zoals neen, ergens een schooltje bouwen, maar dat is dan vaak weer duur enzo.

Succes met de sollicitatie!!

En nu moet ik misschien maar eens gaan leren . Anders heb ik straks helemaal geen vakantie maar hertentamens .
Zal ik doen. Al hoop ik stiekem dat ik helemaal niet 6 weken op vakantie kan, omdat ik straks een baan heb

Anyway, ik ga ook maar eens wat doen! Kamer schoonmaken zodat ik een schoon huis achterlaat als ik op vakantie ga

Studeerze Chico!

En iedereen thanks voor de succeswensen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_79561472
ola, goeiemorgen etc.

ik wil ook niet elke dag meer op de weegschaal, en dus ga ik vandaag niet, ook al zou ik de 99 kunnen zien - die zal er morgen dan ook nog wel zijn wow, wat ehhh rationeel van me, ben helemaal verbaasd!
Kwak
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:35:50 #104
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79561493
oh ja, baan..

Gisteravond een afwijzing gekregen voor de baan in berlijn. Het maakt me niet erg hoopvol, want dat was een perfecte baan voor een starter. En zelfs daar kan ik niet voor een gesprek worden uitgenodigd. En ik heb straks helemaal geen geld om 6 weken op vakantie te gaan, en ik weet ook niet waar ik straks moet gaan wonen als ik werkeloos ben, terug naar m'n ouders is niet echt wat denk ik...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79561553
Heerlijk, als je zo stufi hebt gehad ben je maar liefst 2 dagen super rijk
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_79561627
Lijstje:

O: 2 boterhammen met smeerworst
T: spinazie! Was over van de risotto. geslonken, met wat peper en een snufje zout!
L: grote bak kwark
T: 2 mandarijntjes
D: zelfgemaakte fajita's met kip
Ja doei.
pi_79561805
Als je 10.000 meter naar beneden stort raak je toch eerst bewusteloos door zuurstofgebrek op die grote hoogte

O: Stukje chocolade
O2: 3 vezelcrackers met brie, walnoten & honing (dunne plakjes brie met de kaasschaaf ) Al is het denk ik net wat lekkerder met geitenkaas.
L: ?
D: ?

Nu het haar uit de krullers en dan naar mijn mams en dan naar de H&M Alweer
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79561886
Oh en m'n H&M-bikini is onderweg Ik heb nog geen zin in de confrontatie eigenlijk
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? donderdag 25 maart 2010 @ 10:47:31 #109
70532 loveli
N
pi_79561937
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:37 schreef Californium het volgende:
Heerlijk, als je zo stufi hebt gehad ben je maar liefst 2 dagen super rijk
In mijn tijd stond je dan gewoonlijk weer net boven nul
crap in = crap out
pi_79561951
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:44 schreef Syrena het volgende:
Als je 10.000 meter naar beneden stort raak je toch eerst bewusteloos door zuurstofgebrek op die grote hoogte

Daar heb je toch van die maskers voor die dan uit het plafond vallen? En je kunt dan nog wel even afscheid nemen van degene die met je meereist. Daar heb je als je in de hens staat of aan het verdrinken bent niet echt de kans voor gok ik
pi_79562019
lijstje ja...

o- wasa solruta met pindakaas (1 hele) en een halve met rauwe ham
l- 2 boterhammen met ham
t- 2 boterhammen met kipfilet
t- een halve komkommer
d-koude pasta bolognese (concert in Amsterdam vanavond, moet er om 18 uur zijn en hebben eetpauze om 19 uur)
t- een halve komkommer

kcal: ik gok 1500
edit: precies goed gegokt! ik laat wat ruimte over voor als er koekjes bij de koffie zijn bij het concert, of als ik s avonds thuis kom en nog trek heb in een toetje (chocolademousse) ofzo
Kwak
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:49:48 #112
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79562024
Is er hier iemand die wel eens Stata gebruikt heeft?

Zo ja: statistiek programma's
pi_79562050
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:35 schreef AKnynke het volgende:
oh ja, baan..

Gisteravond een afwijzing gekregen voor de baan in berlijn. Het maakt me niet erg hoopvol, want dat was een perfecte baan voor een starter. En zelfs daar kan ik niet voor een gesprek worden uitgenodigd. En ik heb straks helemaal geen geld om 6 weken op vakantie te gaan, en ik weet ook niet waar ik straks moet gaan wonen als ik werkeloos ben, terug naar m'n ouders is niet echt wat denk ik...
Balen Nynke! Ik zou nachten wakker liggen van de onzekerheden die jij nu opnoemt... En er zijn natuurlijk genoeg andere banen, waarvan jij er 1 gaat binnenhalen, maar ik kan me voorstellen dat zo'n afwijzing je de moed even in de schoenen doet zinken. Fijn dat je Duutser er straks is!
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:53:26 #114
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79562140
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Balen Nynke! Ik zou nachten wakker liggen van de onzekerheden die jij nu opnoemt... En er zijn natuurlijk genoeg andere banen, waarvan jij er 1 gaat binnenhalen, maar ik kan me voorstellen dat zo'n afwijzing je de moed even in de schoenen doet zinken. Fijn dat je Duutser er straks is!
Ja, ik baalde ook behoorlijk gisteravond. maar, ik verbaas mezelf over hoe makkelijk ik het van me afzet, dat ben ik niet van mezelf gewend. Eerdere afwijzingen ook al...Best gek eigenlijk.
pi_79562405
Fijne buluitreiking LadyBlack!

Welkom Dreamyheadz.
Lijstje ziet er goed uit!

Heel veel succes Cali!
Is dit de solli in Arnhem?

Nynke, jammer van de afwijzing.
Laat je vandaag maar lekker troosten door vriendlief.
pi_79562467
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:47 schreef loveli het volgende:

[..]

In mijn tijd stond je dan gewoonlijk weer net boven nul
Wheheh.... Ik ben van huis uit opgevoed met de gedacht dat schulden maken niet goed voor je is... Tot nu toe als arm student nog niet onder de nul gestaan

*afklopt
pi_79562525
Lijstje:

O: Brinta
T: volkoren boterham appelstroop
L: 2 boterhammen appelstroop
T: peer
T: 250 gr kwark
D: ovenschotel van spitskool, tomaten, gehakt, Lachebekjes, en Aardappel Anders, de knoflookvariant (oh my, eten uit een pot!)
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? donderdag 25 maart 2010 @ 11:05:22 #118
70532 loveli
N
pi_79562601
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef Californium het volgende:

[..]

Wheheh.... Ik ben van huis uit opgevoed met de gedacht dat schulden maken niet goed voor je is... Tot nu toe als arm student nog niet onder de nul gestaan

*afklopt
Zo ben ik ook opgevoed
crap in = crap out
pi_79562679
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Zo ben ik ook opgevoed
jah oke... zo zijn wel meer mensen opgevoed . maar Ik wil echt niet onder die nul grens komen. ken mezelf dan is het 1 keertje prima en er is niets aan de hand, en dan ga ik dat vaker doen 'omdat het kan'.
  Vis een optie? donderdag 25 maart 2010 @ 11:08:19 #120
70532 loveli
N
pi_79562705
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:

O: Brinta
T: volkoren boterham appelstroop
L: 2 boterhammen appelstroop
T: peer
T: 250 gr kwark
D: ovenschotel van spitskool, tomaten, gehakt, Lachebekjes, en Aardappel Anders, de knoflookvariant (oh my, eten uit een pot!)
Die lachebekjes lijken me onnodig gefrituurd voor in een ovenschotel. Eigenlijk. Wel makkelijk.
crap in = crap out
pi_79562830
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Die lachebekjes lijken me onnodig gefrituurd voor in een ovenschotel. Eigenlijk. Wel makkelijk.
Oh, ik had vast een veel gezondere keuze kunnen maken. Maar ik ken deze ovenschotel zo omdat mijn zus die vroeger voor me maakte en toen zaten er ook Lachebekjes in waar ik altijd vrolijk van werd. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? donderdag 25 maart 2010 @ 11:12:27 #122
70532 loveli
N
pi_79562862
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:07 schreef Californium het volgende:

[..]

jah oke... zo zijn wel meer mensen opgevoed . maar Ik wil echt niet onder die nul grens komen. ken mezelf dan is het 1 keertje prima en er is niets aan de hand, en dan ga ik dat vaker doen 'omdat het kan'.
Zo werkt het precies!

En dan sta je in de schoenenwinkel, je past een stel supergave maar veel te dure schoenen waarvan je weet dat ze je toch niet gaan passen. O. Toch wel. En ze staan fab. Maar je hebt geen geld. Loopt de winkel uit. Bedenkt dat je je eindejaarsuitkering binnenkort krijgt en dat je een creditcard op zak hebt.

Zo heb ik ooit stinkend dure Karl Lagerfeld schoenen gekocht in de uitverkoop
crap in = crap out
pi_79562965
schoenen heb wel weer nieuwe nodig binnenkort lente and all...... MAAR ik ga netjes een week wachten want dan zijn alle kosten eraf en dan weet ik wat ik over hou Plus dat ik dit weekend EN volgend weekend geen eten hoefte betalen
pi_79563068
Loveli, om die reden pas ik geen veel te dure schoenen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79563236
LadyBlack, Nynke: veel plezier vandaag; Tink: goede reis ; Calimerootje: succes Vandaag wordt een topdag!

Chico, ik geloof er geen hol van, van dat uitdrogingsverhaal Ik ben een keer uitgedroogd geweest i.c.m. een lichte zonnesteek; ik heb me nog nooit zo ziek gevoeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')