Als je iets vindt dat bij je vorige omschrijving past, wil je dat dan ook aan mij laten weten?quote:
Zal ik doen. Al hoop ik stiekem dat ik helemaal niet 6 weken op vakantie kan, omdat ik straks een baan hebquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je iets vindt dat bij je vorige omschrijving past, wil je dat dan ook aan mij laten weten?Fysiek zwaar werk ver van de bewoonde wereld wil ik ook ooit nog eens doen. Of zoals neen, ergens een schooltje bouwen, maar dat is dan vaak weer duur enzo.
Succes met de sollicitatie!!
En nu moet ik misschien maar eens gaan leren. Anders heb ik straks helemaal geen vakantie maar hertentamens
.
In mijn tijd stond je dan gewoonlijk weer net boven nulquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:37 schreef Californium het volgende:
Heerlijk, als je zo stufi hebt gehad ben je maar liefst 2 dagen super rijk![]()
![]()
Daar heb je toch van die maskers voor die dan uit het plafond vallen? En je kunt dan nog wel even afscheid nemen van degene die met je meereist. Daar heb je als je in de hens staat of aan het verdrinken bent niet echt de kans voor gok ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:44 schreef Syrena het volgende:
Als je 10.000 meter naar beneden stort raak je toch eerst bewusteloos door zuurstofgebrek op die grote hoogte![]()
Balen Nynke! Ik zou nachten wakker liggen van de onzekerheden die jij nu opnoemt... En er zijn natuurlijk genoeg andere banen, waarvan jij er 1 gaat binnenhalen, maar ik kan me voorstellen dat zo'n afwijzing je de moed even in de schoenen doet zinken. Fijn dat je Duutser er straks is!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:35 schreef AKnynke het volgende:
oh ja, baan..
Gisteravond een afwijzing gekregen voor de baan in berlijn. Het maakt me niet erg hoopvol, want dat was een perfecte baan voor een starter. En zelfs daar kan ik niet voor een gesprek worden uitgenodigd. En ik heb straks helemaal geen geld om 6 weken op vakantie te gaan, en ik weet ook niet waar ik straks moet gaan wonen als ik werkeloos ben, terug naar m'n ouders is niet echt wat denk ik...
Ja, ik baalde ook behoorlijk gisteravond. maar, ik verbaas mezelf over hoe makkelijk ik het van me afzet, dat ben ik niet van mezelf gewend. Eerdere afwijzingen ook al...Best gek eigenlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Balen Nynke! Ik zou nachten wakker liggen van de onzekerheden die jij nu opnoemt... En er zijn natuurlijk genoeg andere banen, waarvan jij er 1 gaat binnenhalen, maar ik kan me voorstellen dat zo'n afwijzing je de moed even in de schoenen doet zinken. Fijn dat je Duutser er straks is!
Wheheh.... Ik ben van huis uit opgevoed met de gedacht dat schulden maken niet goed voor je is... Tot nu toe als arm student nog niet onder de nul gestaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:47 schreef loveli het volgende:
[..]
In mijn tijd stond je dan gewoonlijk weer net boven nul
Zo ben ik ook opgevoedquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Wheheh.... Ik ben van huis uit opgevoed met de gedacht dat schulden maken niet goed voor je is... Tot nu toe als arm student nog niet onder de nul gestaan![]()
*afklopt
jah oke... zo zijn wel meer mensen opgevoedquote:
Die lachebekjes lijken me onnodig gefrituurd voor in een ovenschotel. Eigenlijk. Wel makkelijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
T: volkoren boterham appelstroop
L: 2 boterhammen appelstroop
T: peer
T: 250 gr kwark
D: ovenschotel van spitskool, tomaten, gehakt, Lachebekjes, en Aardappel Anders, de knoflookvariant (oh my, eten uit een pot!)
Oh, ik had vast een veel gezondere keuze kunnen maken. Maar ik ken deze ovenschotel zo omdat mijn zus die vroeger voor me maakte en toen zaten er ook Lachebekjes in waar ik altijd vrolijk van werd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Die lachebekjes lijken me onnodig gefrituurd voor in een ovenschotel. Eigenlijk. Wel makkelijk.
Zo werkt het precies!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:07 schreef Californium het volgende:
[..]
jah oke... zo zijn wel meer mensen opgevoed. maar Ik wil echt niet onder die nul grens komen. ken mezelf dan is het 1 keertje prima en er is niets aan de hand, en dan ga ik dat vaker doen 'omdat het kan'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |