Dat zou afschuwelijk zijnquote:
Hij ligt er nog steeds, ik kijk precies op hem uit vanaf mijn 'werkplek'. Ik kan het bijna niet aanzien...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou afschuwelijk zijn
De story continues...
Ze heeft misschien wel een beter plekje (en een betere woerd?) gevonden, maar die arme Eduard houdt vast aan het oude vertrouwde plekje van vorig jaar. Misschien is 'ie wel autistisch en kan 'ie moeilijk met veranderingen omgaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef purplerose het volgende:
Arme Ed
Er zou Emma toch niet iets ergs overkomen zijn he![]()
Een betere woerd dan Eduard!? Dat is nie mogelijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ze heeft misschien wel een beter plekje (en een betere woerd?) gevonden, maar die arme Eduard houdt vast aan het oude vertrouwde plekje van vorig jaar. Misschien is 'ie wel autistisch en kan 'ie moeilijk met veranderingen omgaan.
De arme ziel ligt er nog steeds...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Een betere woerd dan Eduard!? Dat is nie mogelijk![]()
Volgens mij zou Emma hem dat nooit aan doen
Als die idd autistisch is moeten we extra lief zijn totdat ie gewend is aan de verandering.
Ik ga zo heel hard huilen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dit heel flauw van Emma.
Oeh! Intriges...quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Net zag ik twee eenden komen aanvliegen, een vrouwtje en een mannetje dat leek op De Vekrachter (donkere borstkas). Vlak daarna kwam er nog een mannetje aangevlogen dat leek op Eduard (lichte borstkas), waarna de eerste twee eenden wegvlogen en de derde er achteraan ging...
Ik ook...quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:28 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb, als ik eerlijk ben, weinig hoop meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |