De Onbekende Eend lijkt wel veel op deze.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, De Verkrachter was een 'gewone' mannetjes eend. De gevlekte eend van vorig jaar stond ook wel bekend als 'De Onbekende Eend'.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
We hadden net twee vreemde eenden in de bijt, maar helaas was ik te laat met de verfspullen:
[ afbeelding ]
Oke, het hele verhaal is nu dus compleet; De Verkrachter en De Onbekende Eend zijn er weer.quote:
Het is toch niet te gelovenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oke, het hele verhaal is nu dus compleet; De Verkrachter en De Onbekende Eend zijn er weer.
Nu Emma en Eduard nog...
En toch heb ik er geen goed gevoel over...quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
Het is toch niet te geloven
Nou, dan komen E&E ook gewoon terug hoorDat kan niet anders.
beetje laat denk ikquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Volgens mij zitten ze op het schuurdak van de buren!
[ afbeelding ]
Niet echt een duidelijke foto, maar het zijn wel twee eenden...
volgens mij is het hem wel!quote:Op donderdag 1 april 2010 19:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Net is er een eend neergestreken die heel erg veel op Eduard lijkt, maar zich niet zoals Eduard gedraagt en ook niet zoals Eduard kwaakt. Harajuku en Schunckelstar, laten jullie je 'discerning eye' er eens naar kijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat de hoofden wat van kleur verschillen en dat ook een aantal vlekjes verschillen. Toch lijken ze wel heel erg...quote:Op donderdag 1 april 2010 21:25 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
volgens mij is het hem wel!![]()
de spikkeltjes op zijn borst zijn iig wel hetzelfde, waar de meeste mannetjes eenden daar juist een donkere vlek hebben zitten..
dat zou wel leuk zijn als ze weer terug zijn
Me tooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 1 april 2010 22:34 schreef Miss_Isis het volgende:
Ik duim alvast voor de permanente terugkeer van E&E
Neequote:Op donderdag 1 april 2010 22:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zou het dan toch een 1 aprilgrapje zijn geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |