Denk je dat ik Emma en Eduard daarmee terugkrijg?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:21 schreef NorthernStar het volgende:![]()
Kun je niet een paar kippen aanschaffen?
Nee. Sowieso is onze tuin de enige met een vijvertje, dus andere tuinen zijn helemaal niet interessant voor Emma en Eduard.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:51 schreef Tegan het volgende:
Ook niet iets gezien bij de buren of gehoord van de buren?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Of gewoon siereenden kopen en die verven en dan emma en eduard noemen
Zijn dat niet twee mannetjes? Niet dat ik problemen heb met homoseksualiteit, maar ik wil baby-eendjes en dat zie ik met twee mannetjes niet echt gebeuren...quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef purplerose het volgende:
Emma Eduard, wat doe je ons aan
Misschien wil het nieuwe stel wel gebruik maken van het kraamhotel!
'k Wilde het net zeggenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zijn dat niet twee mannetjes? Niet dat ik problemen heb met homoseksualiteit, maar ik wil baby-eendjes en dat zie ik met twee mannetjes niet echt gebeuren...
Eenden kijken niet op de kalender, daarbij is het een lange winter geweest dus de biologische klok kan wel een paar weekjes opgeschoten zijn... * meehooptquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef Twinky het volgende:
shit
Nou, morgen is de laatste kans vrees ik... Ik hoop op mijn allerhardst!![]()
Nee, De Verkrachter was een 'gewone' mannetjes eend. De gevlekte eend van vorig jaar stond ook wel bekend als 'De Onbekende Eend'.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef Schunckelstar het volgende:
is die witte eend vooraan op de 2e foto niet de verkrachter van vorig jaar? die had toch ook van die afwijkende kleuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |