Aaaah ik zie het voor me...quote:Op zaterdag 3 april 2010 07:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn terug! Ik ben meteen naar beneden gestormd om ze van brood en voer te voorzien; toen ze me bij de achterdeur zagen staan kwamen de de vijver uit en gingen ze voor m'n neus staan wachten...
Dan krijgen die een naam beginnend met de V van Verkrachter.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:32 schreef Twinky het volgende:
misschien moeten ze het nog even uitpraten. En wat nou als ze straks gaat leggen en een paar van de piepjes zijn buitenechtelijk
Hij zat net twee daken verderop, maar heeft E&E niet gezien. Hij ging drie tuinen verderop naar beneden, dit heb ik wel meer eenden zien doen. Misschien hebben E&E daar ook tijd doorgebracht? Gebruiken ze ons alleen voor onze vijver en het dagelijks brood?quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:42 schreef camaron het volgende:
Als V op gepaste afstand blijft dan valt het misschien te redden.
Ach, ze hebben nu even ruzie..... straks volgt de stomende goedmaakseks en voor je het weet ligt Emma gewoon weer eireren uit te broeden in je achtertuin.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmmm, ze lijken niet erg on speaking terms:
[ afbeelding ]
Zou er dan toch iets gebeurd zijn tussen die twee?
Ik hoop dat je geleik hebt. In tegenstelling tot vorig jaar is er dit jaar nog helemaal niet gesekst in vijver...quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, ze hebben nu even ruzie..... straks volgt de stomende goedmaakseks en voor je het weet ligt Emma gewoon weer eireren uit te broeden in je achtertuin.
ja daar zat ik ook al aan te denken, wellicht een tuin met meer groen en een vijverquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:51 schreef camaron het volgende:
is er 3 tuinen verder ook een vijvertje aangelegd?
Niet dat ik weet, en ik kan het net niet zien. Er komt wel het een en ander aan groen boven de schutting uit, dus meer groen is er zeker.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:51 schreef camaron het volgende:
is er 3 tuinen verder ook een vijvertje aangelegd?
Ze zijn terug!quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmmm, ze lijken niet erg on speaking terms:
[ afbeelding ]
Zou er dan toch iets gebeurd zijn tussen die twee?
Ga eens heel gauw zeggen dat ze die vijver dempen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en ik kan het net niet zien. Er komt wel het een en ander aan groen boven de schutting uit, dus meer groen is er zeker.
Ondertussen dobberen ze nog altijd hier, dus da's een goed teken.
Vanaf het zolderraam kan ik die tuin wel zien, en op een klein strookje groen na, is deze volledig betegeld. Ze zijn er trouwens nog steeds en hebben sinds vanochtend toch al snel een boterham of 6 weggewerkt...quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga eens heel gauw zeggen dat ze die vijver dempen.![]()
E&E zijn van ONS!
Dit is onze Emma, einde discussie.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef thabit het volgende:
Zou het dezelfde Emma zijn of heeft Eduard wéér een andere Emma opgepikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |