quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:31 schreef Chinless het volgende:
mail forum@fok.nl om uit te zoeken van wie da IP van ziggo is.
TEAM AMERICA! FUCK YEAH!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef aids het volgende:
[..]
Everyone's got aids! Aids aids aids aids aids!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:39 schreef RedFever007 het volgende:
Deze week in Undercover in Nederland
Deze week ga ik het virtuele wereldwijde web op. Ik probeer via slinkse wegen één van de grootste nederlandse forums te hacken. Ik heb inmiddels via e-mail contact gehad met enkele gebruikers van dit forum. Via een zogenaamde password reset ben ik achter het wachtwoord van een gebruiker op FOK! gekomen. Dat dit kan in Nederland en op FOK!
Blijf kijken om te zien of het Alberto lukt om FOK plat te leggen! Tot na de reclame!
Typisch, die lange reclame op SBSquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:39 schreef RedFever007 het volgende:
Deze week in Undercover in Nederland
[ afbeelding ]
Deze week ga ik het virtuele wereldwijde web op. Ik probeer via slinkse wegen één van de grootste nederlandse forums te hacken. Ik heb inmiddels via e-mail contact gehad met enkele gebruikers van dit forum. Via een zogenaamde password reset ben ik achter het wachtwoord van een gebruiker op FOK! gekomen. Dat dit kan in Nederland en op FOK!
Blijf kijken om te zien of het Alberto lukt om FOK plat te leggen! Tot na de reclame!
Ik bedoel; A en FA weten precies van welk IP bij welke users hoort.quote:
ik gok TS zelf eigenlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:56 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik bedoel; A en FA weten precies van welk IP bij welke users hoort.
Nou goed, geef het IP door en ze weten gelijk wie er achter zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |