Haha, die geluidsfragmenten bestaat waarschijnlijk wel gewoon uit korte fragmenten (1 sec) van piepjes ofzo.. Of van emoties.. De megahit zal waarschijnlijk niet voorbij komenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm klinkt best wel cool. 't is trouwens dat het hier gaat om geluidsfragmenten want toen ik je bericht zo las kreeg ik er een raar gevoel bij. "Proefpersonen" " experimenten". Dat klinkt allemaal een beetje - uuhhm - apart
lolquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Haha, die geluidsfragmenten bestaat waarschijnlijk wel gewoon uit korte fragmenten (1 sec) van piepjes ofzo.. Of van emoties.. De megahit zal waarschijnlijk niet voorbij komen
Iddquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lolwat het laatste betreft zou ik dat niet heel erg vinden
.
Succes manquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
IddMaar ik ben er van tussen
Trein halen! Tot vanmiddag waarschinlijk
Goedemorgen Brennel ! Alles goed??quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:17 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeeeedemorgen!![]()
![]()
Van de week wilde ik dit liedje aanvragen, maar kon niet op de titel en artiest komen.
Maar nu komt dit heerlijke zomerse plaatje toch zomaar m'n speakers uit geknald![]()
![]()
Ja hoor! Alleen niet goed uitgerust omdat ik heel druk gedroomd heb en vannacht wakker werd met een kriebelhoestaanval. Maar verder gaat het prima!quote:
Kriebelhoest? aaj, dat is erg vervelend iddquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja hoor! Alleen niet goed uitgerust omdat ik heel druk gedroomd heb en vannacht wakker werd met een kriebelhoestaanval. Maar verder gaat het prima!![]()
Met jou dan? Aan het genieten van 't zunneke?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:30 schreef Sersjee het volgende:
Ergens is het best sneu dat ik me nu al zit te verkneukelen vanwege het draaien van the Proclaimers in het volgende uur.
Neuh, die dromen sloegen nergens opquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kriebelhoest? aaj, dat is erg vervelend idd. Was het een spannende droom ?
Hier prima hoor, lekker weer
.
Jaaaaa leukkkquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:32 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oh My God, dit is zo mooi mensen![]()
Joe Jackson - Real Men
Ah, okayquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Neuh, die dromen sloegen nergens op.
Lekker muziek hoor!
Neuh, maar ben wel al m'n stembanden aan het opwarmen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |