Hij heeft last van zijn oudjaarsdag, hij wordt morgen immers weer een jaartje ouderquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom is vandaag ok niet meest enthousiaste... Blijft bij elk nummer als een zoutzak zitten. Zelfs hierbij. Issie ziek?
Hmja, ik ben exact een week minder jong dan hij en had daar ook niet veel last vanquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij heeft last van zijn oudjaarsdag, hij wordt morgen immers weer een jaartje ouder
Dat had Gerard het vorige uur al gezegd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:47 schreef themauster het volgende:
Proclaimers![]()
Maar Sersjee hoe wist jij dat deze dit uur kwam?
Maar jij wordt dan weer niet uitgemaakt voor Jeroen Nieuwenhuize.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, ik ben exact een week minder jong dan hij en had daar ook niet veel last van.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar jij wordt dan weer niet uitgemaakt voor Jeroen Nieuwenhuize.
Aha niet gehoord in de drukte op het werk een uur geledenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat had Gerard het vorige uur al gezegd.
Hmja, da's ook weer zoquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar jij wordt dan weer niet uitgemaakt voor Jeroen Nieuwenhuize.
Neeequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk aan je hart. En wen er maar vast aan, deze plaat heeft de potentie een klassieker te worden. Beetje op z'n Snow Patrols.
GoedeMIDDAGquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG! Go back to the zoo
Zit heeerlijk in het zonnetje te schaften op stage
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG! Go back to the zoo
Zit heeerlijk in het zonnetje te schaften op stage
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Wat is dat toch met Alphabeat? De krokussen schieten de grond uit!
Wat een keuzes weerquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:23 schreef Sersjee het volgende:
Hé, Metallica in de canon! Stemadvies: Disposable Heroes. Of in ieder geval iets van Master of Puppets.
(verder niet bindend, maar als je er niet op stemt, steek ik je huis in de fik)
Ze hebben inderdaad bijna alleen het nieuwste spul daar genoemd. Het deed me dan ook deugd dat Rob net zei dat Master... bovenaan stond. Ik had Nothing else matters verwacht.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een keuzes weerAl hun slechte nummers staan er als keuze
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:23 schreef Sersjee het volgende:
Hé, Metallica in de canon! Stemadvies: Disposable Heroes. Of in ieder geval iets van Master of Puppets.
(verder niet bindend, maar als je er niet op stemt, steek ik je huis in de fik)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:21 schreef Paul het volgende:
Bert van Lent gaat vanaf 5 april Kristel opvolgen van 4-6 ?
Eens, al luister ik gemiddeld één keer per jaar rond dat tijdstip naar de radioquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut een verbetering voor dat tijdstip
Idem hieroquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Eens, al luister ik gemiddeld één keer per jaar rond dat tijdstip naar de radio
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:27 schreef TIM-846 het volgende:
Smiddags
Experiment viel nog wel mee![]()
Hans je zat toch nog aardig in de buurt. Je kreeg 20 fragmenten te horen voornamelijk uit de jaren '80 en '90 en dan moest je dat fragment zelf afzingen. Daarna kreeg je daar nog een test over
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:29 schreef Sersjee het volgende:
Raam wijd open gezet, zodat de hele buurt kan meegenieten.
Als ik zo'n stem zou hebben, zou ik van mezelf in slaap vallen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:39 schreef -Hans- het volgende:
De stem ook van de gast... Je zou maar met deze man in het restaurant zitten en dan met SkyRadio op de achtergrond. Pffff, gaaaaap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |