Het begint op Italië te lijken, daar wordt onwelgevallige geluiden ook het zwijgen opgelegd. Nog even en Alsido en Liesbeth zitten daar alleen nog voor zichzelf.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Even ter lering ende vermaeck de kicks/bans van vanavond:
* sneewitje was kicked by Moderator_Suzzy-1 (Moderator_Suzzy-1)
* Linke_loetje was kicked by Moderator_Suzzy-1 (Moderator_Suzzy-1)
* TjetMaster was kicked by Moderator_Suzzy-1 (Moderator_Suzzy-1)
* beequeen was kicked by Moderator_Suzzy-2 (Moderator_Suzzy-2)
* Peter_N was kicked by Moderator_Suzzy-1 (Moderator_Suzzy-1)
* t0nja was kicked by Moderator_Suzzy-1 (Moderator_Suzzy-1)
* TjetMaster was kicked by Moderator_Suzzy-1 (Moderator_Suzzy-1)
Geen slechte opbrengst voor een gemiddelde woensdagavond
Suzzy heeft ze allemaal persoonlijk geband ( werd mij per mail verzekerd van iemand die er verstand van heeft), en ik maar roepen en roepen, via pm en via de chat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
Suzzy die Bq een ban geeft daarna niet thuisgeeft en even later weer vrolijk verder gaat?
Sorry voor de mensen die het modschap wel goed uitvoeren.
11:16 Moderator_Suzzy zegt net op de chat : de bans waren allemaal terechtquote:
Ja, vooral dingen als wanneer Peter een goed idee heeft, dat-ie het dan toe mag mailen en dat zij dan zullen kijken of het Sv waardig isquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de grootste lol van iedereen.
Om te gillen maar toch ook weer enorm zieligquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, vooral dingen als wanneer Peter een goed idee heeft, dat-ie het dan toe mag mailen en dat zij dan zullen kijken of het Sv waardig is
Of dat ze het nog in beraad hebben of Peter langs mag komen. Kostelijk
quote:Peter: Oud berichtje dus.
Alsido: Ah ok, maar dat gaan we dus nu even niet doen hé?
Peter: Wat niet?
Alsido: Een boekje open doen? Want dan kun je het helemaal wel vergeten binnen SV.
Ik heb wel in stijl twee afleveringen van Extra's gekeken. Seizoen 2.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, om 10 uur zijn ze overgeschakeld naar Huissen. Moet jij niet een plaatje posten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |