Nee, de mannen gaan voor karakterquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:00 schreef Ml-etje het volgende:
Gosh dacht dat vrouwen maat obsest waren maar die mannen..
Ja.quote:
Ah het kan ergerquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
nou die zal blij zijn als ie terug leest
Boeiuh!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
nou die zal blij zijn als ie terug leest
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
Kunnen we in deze SC niet half elf van half twaalf maken voortaan?
Hij blij, wij blij... iedereen blijquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:09 schreef Ml-etje het volgende:nou die zal blij zijn als ie terug leest
Euh wat?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
He, dat nummer bracht iemand in groep 8 een keer mee naar de klas om te luisteren. De leraar zette het nog aan ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:13 schreef JJH het volgende:
Zo dan hebben we alle schuttingtaal ook weer in één keer gehad.
Als ik niet had geweten dat half twaalf een bepaalde weg inluidde dan was er geen half elf nodig geweest wmbquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, dat nummer bracht iemand in groep 8 een keer mee naar de klas om te luisteren. De leraar zette het nog aan ook.
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
En na de eerste regel zeker heel snel weer uit?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En ik me maar afvragen hoe je op je ballen ergens heen kon
.
Oeh oeh oeh.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Gaan we ook spin the bottle doen op 15 mei?
Gestoord!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik haat dat spelquote:
Oh ik heb juist vaak het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat dat spel. Te veel wat ik niet wil vertellen en nog meer wat ik allemaal niet wil doen
.
Je wil alles vertellen en alles doenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb juist vaak het tegenovergestelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
Nee hoor.
We gaan echt alleen maar ESF liedjes luisteren en zingenBeeldscherm draaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Het was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wil alles vertellen en alles doen? Skank.
Ik ben wel helemaal vóór hartenluchten enzo, maar dan in gezelschap wat je goed kent en klein is en gewoon normaal. Niet zo geforceerd en dat je dingen moet vertellen die je liever niet vertelt.
Ik flikkerstraal ook alles op tafel op zulke momenten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat dat spel. Te veel wat ik niet wil vertellen en nog meer wat ik allemaal niet wil doen
.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb juist vaak het tegenovergestelde.
De laatste keer dat ik het deed vroeg ik aan een jongen wanneer de laatste keer was dat ie gehuild had (dat vind ik altijd wel interessante vragenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje.
Ik vind Truth or Dare echt vreselijk eng. Srsly
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
Nee hoor.
We gaan echt alleen maar ESF liedjes luisteren en zingenIf so, meld ik me af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan me de laatste keer ook niet heugen, ik denk toen mijn oma overleden is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het deed vroeg ik aan een jongen wanneer de laatste keer was dat ie gehuild had (dat vind ik altijd wel interessante vragen). En toen ie zei dat het misschien wel twee jaar geleden was ging ik echt zo
WTF!?
WTF is dat dan ook voor vraag. Daar kom je niks mee te weten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het deed vroeg ik aan een jongen wanneer de laatste keer was dat ie gehuild had (dat vind ik altijd wel interessante vragen). En toen ie zei dat het misschien wel twee jaar geleden was ging ik echt zo
WTF!?
Ik vind dat interessant, menselijke emoties enzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
WTF is dat dan ook voor vraag. Daar kom je niks mee te weten.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh kut ik zit in de verkeerde post te editen.
Ik wilde van deeen
maken in mijn post
. Maar toen had ik Dirks te pakken
.
Welneequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben wel een valserik met vragen bedenken, denk ik.
Hoewel, misschien ben ik ook wel weer een te grote softie, dat ik het dan weer sneu vind om te vragen ofzo
En aan de andere kant, mensen kunnen toch ook gewoon liegen? Stel dat je gister nog hebt lopen janken en iemand vraagt dat, dan zeg je toch gewoon 'ergens vorig jaar'? Geen haan die er naar kraait dan toch?
Of verpest ik nu het 'truth' gedeelte?
Kijk Erik, daar heb je wat aan. Daarmee kom je iets te wetenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus Senesta... wanneer gaan wij nou eens neuken?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben wel een valserik met vragen bedenken, denk ik.
Hoewel, misschien ben ik ook wel weer een te grote softie, dat ik het dan weer sneu vind om te vragen ofzo
En aan de andere kant, mensen kunnen toch ook gewoon liegen? Stel dat je gister nog hebt lopen janken en iemand vraagt dat, dan zeg je toch gewoon 'ergens vorig jaar'? Geen haan die er naar kraait dan toch?
Of verpest ik nu het 'truth' gedeelte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |