Dat is vrij ver fietsen. Tevens is de z5500 een erg fraai setje maar ik denk een beetje buiten mijn budget. Kan je mij een richtprijsje geven. Voor een bod heb ik meer info nodig zoals hoe oud die is en de staat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:06 schreef Chinless het volgende:
ik heb eventueel een logitech z5500 in de aanbieding. Ik woon in BoZ dus halen lukt je vast wel he.
Wat wil je ervoor geven?
Klinkt goed, wat voor prijs dacht je aan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:09 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Ik heb eventueel ook wel een zwarte Gamecube met twee controllers, een 251 Blocks memorycard en o.a. Metal Gear Solid: The Twin Snakes, The Legend Of Zelda: Twilight Princess, Resident Evil: REmake, Resident Evil Zero, Resident Evil 4 en TimeSplitters: Future Perfect.
Ik woon alleen niet echt in de buurt
Even rondgesnuffelt op diverse verkoopsites maar nauwelijks tweedehands gezien. Nieuw kost die nu 200 e. Zeg maar waar je aan denkt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:14 schreef Chinless het volgende:
dan breng ik hem wel.
De set is denk 2 jaar in gebruik. Lees; hij hangt hier aan de muur maar ik gebruik hem amper omdat ik weinig thuis ben. Hij is uiteraard wel in een gebruikte staat.
Ik weet echt niet wat zn kreng opleverd nog, maar ik zit zelf al lang te denken aan een reciever + speakers a 1200 euro dusja.
Dank je , ik zal morgen weer even kijken hier.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:15 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Ppff.. daar vraag je me wat! Geen idee wat een reële prijs voor zoiets is?![]()
Ik heb trouwens nog een aantal games ervoor, maar ik weet zo uit mijn hoofd niet welke.
De hele handel staat op het moment op zolder. Ik zal het morgen eens naar beneden halen, en eens kijken of er verder nog iets bij zit wat de moeite waard isZal ik gelijk ook even over een leuk prijsje nadenken!
Sorry, zitten nou niet echt spellen bij dat ik denk van nou.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef mirelia het volgende:
Ik heb ook nog een gamecube staan voor weinig
kameropruiming
Jammer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:22 schreef Chinless het volgende:
Zijn die krengen zo goedkoop.
Laat maar dan, dat was de prijs waar ik aan dacht, maar daar heb je ze nieuw ook voor.
Voor die prijs hou ik hem zelf wel. Sorry
Lekker gegeten?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:53 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Ik zal zo na het eten de hele handel eens van boven halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |